Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 24 června 2024
Celkem je zde 405 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ivan68
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 48 524
Online návštěvníků
Návštěvníků: 405
Uživatelů: 0
Celkem: 405

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: AUDI S4
AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

11.09 2009 9:09


Tak jsem včera poprvé odzkoušel kuličkové Turbo* a musím konstatovat, že je to náser jako sviňa. Tlak turba, co mám do dvou a kousek, od něj odlítla hadice, vůbec nevím, kolik to tlačilo, ale asi moc. Tak mi kolega ubral na Wastegate*, teď to tlačí kolem 20psi,možná lehce přes. Ale mám trochu jiný problém, skrzeva nějž píšu -

1) auto mi, i ve vysokých točkách, když vyšlápnu spojku, je schopný chcípnout. Co to může dělat? Může to být např. váha vzduchu? Vše jsme kontrolovali, je to vesměs povyměňované, takže co to může tropit? Ale nevylučuju nějaký renonc. Kolega dělá současně víc aut najednou, tak třeba jsme na něco opomněli. Nedělalo to někomu z vás?

2) P/BOV ventil. Přemístili jsme BOV ventil na sání, co jde od motoru do intercooleru. Původně byl na slepý větvi a není div, že nefoukal. Ale ani teď, když jsme jej dali tam, kam patří, tak nefouká. Kolega říká, že to může být průměrem hadice, resp. malým průměrem hadice. Nevím. Nějak se mi to nezdá. BOV ventil je namazaný a zdá se, že plně fční.

Tak prosím, pokud někdo máte s tímto zkušenost, budu rád, podělí-li se o ni se mnou. Díky
nahoru

sponzor





11.09 2009 9:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

30.09 2009 21:35


chcipat to muze diky tomu ventilu...zkusil bych se podivat jestli si ho nedal obracene ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

30.09 2009 21:56


teď už funguje jak má (relativně), ale je před intercoolerem. Myslím, že je to špatně a měl by bejt až za ním, někde za váhou vzd. nebo tam kolem, aby plnil svoji funkci. Jinak, umístěný je Ok, to je v pořádku, ale myslím, že je daleko od turba. V originále je to co nejblíš turbu...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.10 2009 13:13


Moje S3 taky chcipne kdyz vyslapnu spojku z vyssich otacek . Ale kdyz pustim a necham zarazeny stupen tak nechcipne...ventil mam origo a Turbo* taky na kulickovych loziskach.Jakou mas spojku ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

01.10 2009 13:31


Keramickou...Nejdřív jsem ymslel, že je to váha, ale když dám jinou, chová se to stejně. Tak nevím. Možná nejaký teplotní čidlo, kdo ví.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.10 2009 14:04


Ja mam taky keramiku..., predtim to nedelalo . Jak se dalo Turbo* a spojka tak to zacalo . Nemas nahodou i odlehceny setrvak ? Jestli to nema neco spolocnyho stim...mozna mu treba upravit volnobezny otacky nebo co...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

01.10 2009 14:13


Mám...a je to možný, před tím, než to tam šlo, to fakt nedělalo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.10 2009 15:00


No nevim clovece ale , je treba neco vymyslet . Pac kdyz jedes 120 a pred zatackou to najednou chcipne tak to muze udelat pruser to je jedna vec a kdyz to chcipne tak to nemaze , nebo jo ? A furt tam za jizdy davat petku to asi taky neni dobry pro remeny a podobny veci...
nahoru

sponzor





01.10 2009 15:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





01.10 2009 20:11


jirka klobuk dole pred Tvojou karou nechcem vediet co to robi na ceste
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

01.10 2009 20:24


Thnx. Předevčírem jsem se pasoval s Nisanem GTR, bylo to fantastické. Až na to, že jemu byly dva roky a mý starý bobině asi dvacet dva. Ale dostal na prdel, to bylo famózní. Je to prostě paráda, taková stará megera, a co to neumí. Ale jen málo lidí to ocení. Díky ti za zastavení se...Snad si někde dáme paňáka na zdraví těch našich starých holek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

01.10 2009 20:28


Dneska jsem tady měl borce a říkal, že ví, co to dělá. Sám má S2. Tak to zkusím pořešit a když tak se ti ozvu...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

02.10 2009 9:51


Když to tady čtu,chudák AAN...co jste daly za Turbo* ? Máte k němu software ?
Bov musí být bud zpět do sání nebo s mega tvrdou pružinou jinak to samozřejmě bude chcípat. Pokud jste daly Turbo* kuličkové bez programu k němu tak to bude sakra chudé ve vysokých otáčkách,pozor na to jinak můžeš shánět nový motor.
Nad 400ps jsou potřeba min.ojnice H.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

02.10 2009 10:04


kuličkový GT35R, mám změněny pal mapy a tlak turba. jsou tam čipy. BOV je, zdá se, ok. Pružina je tvrdá hodně, řekl bych, že tam chyba není, že nepropouští.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

02.10 2009 14:48


Ja mam na palubce budiky na tlak turba a Lambda* sondu a neukazuje mi to ve vyssich otackach chudou zmes, porad bohatou.Jeste cakam na vyfuk ,pac zatim nema zvedani tlaku vyznam protoze ho brzdi maly prumer vyfuku . Pak se bude ladit a kdyz poprve ukaze chudou zmes tak na to se tesim ))

akorat jirkas resi 2.2T a ja 1,8T
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

02.10 2009 21:53


A co střeva máš tam ojnice a jiné písty,jiný Kompresní poměr* atd.?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

02.10 2009 21:59


Co se týče bov vem Kompresor* na vzduch nastav tam 2bary a zkus fouknout proti pružině,pokud ti upustí tak tam máš problém.jinak bov je jedno kde ho máš většinou se dáva kde je místo ale ideální je před cooler protože ti upouští horký a ne studený vzduch který je za coolerem.Pokud budete mít zájem mám softy na GT35r na 600ps při 2barech přetlaku a omezovač 8300ot.
nahoru

sponzor





02.10 2009 21:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 2

02.10 2009 22:07


A ještě když ti to chcípne tak to nemaže...a pokud ti to chcípne z plného plynu tak se ničí Turbo*...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

03.10 2009 12:25


Zatim to mam jenv zabehu a ceka se na vyfuk , uvidime pak . Chcipa to za jizdy , kdyz klesaji otacky, pri plnem plynu ne. BOV mam seriovy, nad jinym neuvazuji...vykon tak do 350-380 koni a zatim seriovy streva.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

26.11 2009 15:25


Cierny korzar:
Ja mam na palubce budiky na tlak turba a Lambda* sondu a neukazuje mi to ve vyssich otackach chudou zmes, porad bohatou.Jeste cakam na vyfuk ,pac zatim nema zvedani tlaku vyznam protoze ho brzdi maly prumer vyfuku . Pak se bude ladit a kdyz poprve ukaze chudou zmes tak na to se tesim ))

akorat jirkas resi 2.2T a ja 1,8T


Muzes tady ukazat, kam si narval ty budiky - docela bych se podival..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

26.11 2009 20:52


Mam je na levym sloupku v spolecne kaplicce. Ale asi pujdou dolu , nasel sem system ktery to dokaze zobrazit na maxidotu. Fotku dodam snad zitra ,nemam to odfoceny.Na snimku v soutezi o nejlepsi fotku jdou trochu videt.







myslim ze jsou celkem decentni , nechtel sem zadne zbesile silenstvi a hlavne jsou ucelovy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

26.11 2009 22:48


Cierny korzar:
Jo jo, diky, tohle jsem videl u Subaru..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

27.11 2009 6:40


jirkas: Ja to pred tydnem skousel s Porsche Carrera 3,6 2005 na treti a stvrty prevodovy stupen a jeli sme uplne stejne.
btw: to chcipani si nevyresil ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

27.11 2009 9:18


Cierny korzar:
jirkas: Ja to pred tydnem skousel s Porsche Carrera 3,6 2005 na treti a stvrty prevodovy stupen a jeli sme uplne stejne.
btw: to chcipani si nevyresil ?



čaus, zatím ne, ale odstanil mi Béda nějaké chyby. Ale i tak to zatím nešlape. Ale teď to neřeším...auto mi nafukujou, pak jde do laku, takže motor až pak. Jako, jede to jako svině, ale prostě někam přijedu a chcípne mi to...což, proavda, není 2x dobrej pocit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

21.12 2009 14:17


Cierny korzar:
Mam je na levym sloupku v spolecne kaplicce. Ale asi pujdou dolu , nasel sem system ktery to dokaze zobrazit na maxidotu. Fotku dodam snad zitra ,nemam to odfoceny.Na snimku v soutezi o nejlepsi fotku jdou trochu videt.


A Asi by si se s náma nepodělil až to budeš mít na maxidotu... :-X ?[
nahoru

sponzor





21.12 2009 14:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email