Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 prosince 2024
Celkem je zde 426 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kuba193
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 910
Online návštěvníků
Návštěvníků: 424
Uživatelů: 2
Celkem: 426

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

27.10 2009 22:17


maczaCZ: připlať si stovku a jdi do toho ať nemusím nad tím pořád slintat;-)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jinak co se týče BMW tak všechny mají náhon na zadek? kurec fakt by mně zajímalo jak se s tím jezdí v zimě....
jinak ten třílitr musí být paráda:-D
nahoru

sponzor





27.10 2009 22:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.10 2009 22:40


Siki: připlať mi stovku a obětuju se
No mají nebo popř. xDrive (čtyřkolky).

azmodan: proc tyhle auta pouzivaji jeste hojne taxikari, protoze je celkem znamo, ze to najede bez problemu milion kilometru bez vetsich investic pri pravidelnem servisu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

27.10 2009 22:41


Siki:
maczaCZ: připlať si stovku a jdi do toho ať nemusím nad tím pořád slintat;-)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jinak co se týče BMW tak všechny mají náhon na zadek? kurec fakt by mně zajímalo jak se s tím jezdí v zimě....
jinak ten třílitr musí být paráda:-D
Jako se ZIGULIKEM...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

27.10 2009 22:42


S přítelkyní máme C4 2.5Tdi. Kupovali jsme ji před 2 měsícema za 90tkč. Je to AEL, 6kv, avant, klima, quattro. Za ty dva měsíce musím říct, že je to supr svezení. Spotřebu mám +- 7 litrů. Co mě docela překvapilo je to, že tomu motoru nezáleží kolikero jedeš. Ať jedeš 50, anebo 130, tak vždy jsem se bez problémů vlezl do těch sedmi litrů. Pokud oželíš také věci, jako je maxidot, can-bus, a další elektronické vychytávky, tak bych řekl, že C4 bude tou pravou volbou

Doteď jsem jezdil s B3, a musím říct, že je to jak nebe a dudy.
S ostatnímy auty zkušenosti nemám.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.10 2009 22:45


KOS: Stačí mi palubák, dodělat tempomat (když ho nebude mít), popř. BOSE sound a byl bych spokojen V současném autě mi chybí akorát palubák a ten tempomat. Jinak taky stačí
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

27.10 2009 22:48


palubák je zcela k ničemu
vždycky jsem to v c4 měl, teď to nemám a faktem zůstalo, že to k ničemu netřeba

toť praxe
;]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

27.10 2009 22:57


BC mám, a je pravda že akorát odvádí pozornost od jízdy
V případě tempomatu, ůdajně u tohoto motoru stačí koupit jinou páčku a natáhnout káblíky, takže žádná pálka.

Jsem rád, že jsem koupil C4 a zatím ti ji mohu jen doporučit. Navíc pokud netrváš na quattru/avantu, tak si myslím, že se dá koupit docela za slušný peníz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.10 2009 23:02


KOS: trvám na avantu a zmíněné výbavě

Kriznik: jezdím teď s c4 a pozoruju to Spotřebu a tak
nahoru

sponzor





27.10 2009 23:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





27.10 2009 23:12


nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.10 2009 18:05


Siki:
maczaCZ: připlať si stovku a jdi do toho ať nemusím nad tím pořád slintat;-)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jinak co se týče BMW tak všechny mají náhon na zadek? kurec fakt by mně zajímalo jak se s tím jezdí v zimě....
jinak ten třílitr musí být paráda:-D
za tie prachy ???
to si kupi super A6 C5 s akymkolvek motorom a nie bager
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

28.10 2009 23:46


SCORPION: akymkolvek? tak tohle bych si Tebou nedovolil tvrdit. Ten bavo je na tom daleko líp než nějaká C5ka a nejenom motorem;-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.10 2009 15:15


Siki: to myslis vazne, co je na tom take mnam mnam ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

29.10 2009 15:18


SCORPION: ja si myslím že se tady nemusíme dohadovat o tom zda-li je A6C5 udělaná líp než BMW. Příspěvky,stížnosti a problémy řešené na tomto foru mluví za vše...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

03.11 2009 9:45


Siki:
ja si myslím že se tady nemusíme dohadovat o tom zda-li je A6C5 udělaná líp než BMW. Příspěvky,stížnosti a problémy řešené na tomto foru mluví za vše...

BMW má rozhodně lepší a spolehlivější dieselové motory, to je bez debat.
Co se ale týče interiéru, exteriéru a celkového zpracování, trojkové nebo pětkové bávo nesahá A6ce ani po kotníky
Když sem si přesedl z A6 do kámošový 318ky, měl jsem klaustrofobii z malýho prostoru a interiér je parodií na luxus.. U starších oooo & BMW měli udělat kompromis - kvalita interiéru A6, krása exteriéru A6, a dieselový 3.0D z BMW s BMW podvozkem - vzniklo by dokonalý auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.8. 2009
Příspěvků: 227 | Témat: 13

03.11 2009 10:02


Tady ti většina (překvapuje mě ale že ne zcela všichni) vychváí jen to auto, který ten člověk vlastní a tahle diskuze se potom stává dost neobjektivní : )

Kamarád si teďka pořizoval S4 avant, jeli jsme pro ní do Bavorska, v autě jsem jel, seděl a je to opravdu těžce klaustrofobní auto, je to kombík, ale přijde mi hodně malinkej. Jinak auto je to hezký.

Sám mám C4, 2.5Tdi 103kw, avant, takový ty serepetičky jako digiklima, 6.kv., pal. pc, apod.... Především jsem chtěl držáka, kombíka, Tdi a v pozinku. S penězma jsem na tom byl hůř než ty a tak se mi výběr značně zužoval. Auto má téměř 380kkm a teďka spolu budem 10kkm a zatim se nic nevysypalo, jen je znát že mělo spoustu majitelů, co nešlo sundat je urvaný, apod... (kryt od pojistek)

C5 má přesně jak tu píšeš to, čemu jsem se i já chtěl vyhnout a to je ta šílená přední náprava. O spolehlivosti těžko hovořit, neznám nikoho kdo jí má, ale kluci ti tu už psali. Nicméně jestli je cenovka 100 000,- opravdu minimum za kolik se nechá sehnat, tak pokud nemáš víc a nechceš sehnat nějakej vrak, šel bych do něčeho jinýho....

O motorech ti tu už psali kluci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email