Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 28 června 2025
Celkem je zde 169 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Petr_audi25
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 260
Online návštěvníků
Návštěvníků: 169
Uživatelů: 0
Celkem: 169

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Co sportovní podvozek ?
na běžný ježdění je to bolest
66% 
[ 22 ]
66%
vždycky se hodí, lepší něco obětovat, ale lepí to!
33% 
[ 11 ]
33%
Uživatelé hlasovali : 0
Celkem hlasů : 33

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.02 2008 0:41


Rád bych vám tady ukázal příklad, co může způsobovat snížený podvozek a taky bych rád, kdyby jste se i vy podělili o různý problémy, který jste kdy měli s vaším sníženým podvozkem. Aby jsme my všichni sportovněji naladění věděli, na co si dát pozor


Nynějšího miláčka jsem zakoupil před vánocemi a po Novým roce přivezl sem do Anglie. Sport paket, o kterej jsem při koupi taky preferoval, jak asi víte zahrnuje kromě sportovních vyhřívaných sedaček, volantu a skisaku ještě snížený podvozek o 3 cm. Nebyl jsem si jistej, jestli tam je celej sport paket, protože se dá ostatní přiobjednat zvlášť.
Po srovnání s místní A4 Avantem, co má krom jinýho domácí, jsem už rozdíl viděl


Měl jsem ho tak krátce, že jsem jedinej problém zatím stihl mít v Čechách u kámoše v bráně, kde má schod tehdy navíc s navátým sněhem. Trochu jsem dřel, vůbec poprvý s nějakým autem a hned si vzpomněl na kámoše, co měl zle potuněnýho kabrouše Escorta a věčně nadával na hrboly.. A Kriznik říkal, že by už sníženej podvozek nechtěl. No uvidíme, jestli se lepší posed v zatáčkách vyplatí proti občasný nepraktičnosti...


Když jsem vjel poprvý do naší anglický brány, uslyšel jsem nějakej zvuk, ale nepřikládal jsem tomu větší význam.
Je tam uprostřed 7,5 cm vysoká zarážka na automatický vrata. Tak ze sedmičky plechu, pěknej kousek železa to je (nevim jakej blbec tam namontoval takovýho bruta a ještě k tomu tak zbytečně vysokýho...)
Nějak jsem si ale hned nedovedl představit, že by to mohlo drhnout.. Pozdějc jsem samozřejmě věděl, občas něco slyšel, někdy vůbec nic. Když už, tak to jen škrtlo..


Až po víc průjezdech jsem uslyšel mnohem hrubší a hlasitější zvuk . Při hrůzným očekávaní při prohlídce spodku motoru jsem našel poškozenej kryt, a to natrženej, celej posunutej směrem ke kolům ( při otočení kola drhlo, má na sobě i minizástěrky co jsou před kolem k motoru) a bez chybějících šroubů, který ho měli vepředu pod nárazníkem držet . Je možný, že šrouby tam nebyly už dřív, nebo jsem to vyškub už trochu předtím a poztrácel je. Kurňa Ale mohlo to být i horší, kryt zatim držet bude a mohly to být i nějaký trubky...

Tam budou nejspíš nějaký plastový cvoky, co..

Tak jsem tam dal doprostřed provizorně obyčejnej šroub doprostřed, kryt je zajetej pod nárazníkem, tak to nevypadne, když to zase neposunu.
Nechtěl jsem tam všude rvát šrouby, chci tam původní, a těma šroubama bych mohl ty otvory poškodit a původní by pak třeba nepasovali.


Tak jsem to pak musel řešit dlaždicema pod kola. Nebylo vždycky snadný je naštelovat stejně, když jsem najel nakřivo a nechtěl se prdelí do nepřehledný silnice rovnat. Nebylo taky dobrý to vždycky při odjezdu když se někam chvátá dělat se strachem, že to zase orvu a budu to muset rovnat, no na houby.

Od pani domácí jsem slyšel, že tam už k nim nemohlo Porsche Od domácího, když jsem se dneska ptal, jestli bych to mohl kousek uříznout, tak zase, že toho železnýho bruta jednou ohnulo Tétéčko
(to si myslim mu už muselo něco pěkně orvat, protože ohnout to v takovym kousku dá určitě pěknou sílu.. )
No a teď i já, našel jsem se v pěkný společnosti...
Tak jsem po ukázce, že to vadit ničemu nebude, dostal povolení – prý nakonec bude i rád- a začaly plány na čin. Brusku jsem neměl, pilou bych to řezat nechtěl .

Tak jsem si ji konečně dojel koupit. Jedna z posledních zásadních věcí, co mě z cajku chyběla, tak je aspoň klid.
Malá, pěkná mobilní Boschka, stála mě včetně dvouch diamantových kotoučů a jednom normál jako bonus 40 liber, za dalších 10 liber jsem rovnou koupil kotouček se suchym zipem pro příště..
Co jsem však po cestě při cestě ke koupi nezažil..

Jedu po přesdálničním kruháči k Homebase (místní „Baumax“) a na červenou mě to zleva řízne ze sjezdu od dálnice vyblitěžlutej jedničkovej Golf , těsně před nárazníkem a prolítne mezi dalšíma autama – nechápu, jak se tam vešel- a letí k dalšímu kruháči. Na ten jsem přes zatáčku ještě neviděl, tak ani nevěděl, kam potom jeli, nejspíš dál na Reading. Stačil jsem jen uvidět nějakýho vzadu sedícího kluka a byli pryč .
Fakt magoři . No utíkali před policajtama, to se ohledy neberou, to je jasný . Měl jsem štěstí jak svině, protože jel fakt rychle, ale přinejhoršim by mě „jen“ hodil do strany, protože jeli skoro souběžně se mnou.
Jedu po stometrový rovince k dalšímu kruháči, přemýšlíc o tom magorovi, když uslyšim a zároveň uvidim někde vzadu houkačku, za deset vteřin byla u mně..
Pěkně jsem jim dopředu ukázal kam uhybám, aby mohli letět a pozoroval jak to pětkovým bávkem řežou přes kruháč.
Říkal jsem si, že nemůžou vědět, kam jeli a že by se jim hodila helikoptéra (znajíc ze Zone Reality TV, jak honívaj blázny ). Kouknul se na oblohu a co myslíte?

No byla tam

Pěkně tsm visela tak dvěstě metrů nad autem a radila bávku, kam jede. Tak to měli kluci už předem prohraný . Nejspíš ani nevěděli, že jsou na kameře .

Když si představim, že by mě tady auto rozbil zdejší nepojištěnej sociální zloděj aut, no potěš pánbu.. To jsem teda fakt rád, že se o mě ani neotřel..
Třeba se ale někdy někde uvidim, jak to kolem mě švihaj

Když jsem tu helikoptéru viděl za tři minuty, byla už dost daleko, tak určitě ještě honička probíhala, přece jen měli kluci dost náskok a při pátečním odpoledním provozu.. Jak v Brně na GP s mašinama, kdy se podle helikoptéry pozná, kde se zrovna ten první hrne

Samozřejmě by mě zajímalo, proč zdrhali a jak daleko utíkali předtim po dálnici, dlouho asi ne, protože předchozí sjezd je dvacet kiláků a že by tomu blikajícímu bávku s asi ne 1,6tédeíčkem tak utekli..


Natáhl jsem dva prodlužováky do sebe, nandal sluneční brejle, rukavice a rozjel ohňostroj . No větší průměr kotouče by se hodil, s místem problém nebyl, ale řezalo to docela pomalu. Zas tak často nic neřežu a už vůbec ne takový brutál železa, tak nevim, ale výsledek byl a to je důležitý. Je to trochu do kopce, vono jak to bylo ohlý.. Jestli mi to nezačne vadit, nechám tak, z dálky je to celkem v klidu, nechtěl jsem už dělat kravál, když byli domácí doma .

Zabrousil jsem to, najel autem, opatrně párkrát přejel a přestože to na obrázku vypadá, že by to mohlo na jednom místě trochu drhnout, je to v pohodě.
Akce zdařena, bruska zdárně odzkoušena a zajeta a já mám klid
Je čas se odměnit osmiletou Bells , ke který mám osobní vztah z detektivních knížek toho anglickýho spisovatele z dostihovýho prostředí, sakra jen jak se jmenuje

Teď už si domácí snad můžou pozvat i kamarády s ostřejšíma strojema
A já si holt budu muset začít zvykat, že to nejni Hummer

A co vy ?

P.S. Ta osmiletka v průběhu přerušovanýho psaní tohodle popisu padla. No co, je pátek
Naposledy upravil Bunda dne 02.02 2008 1:06, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.02 2008 0:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.02 2008 0:50


Další foto
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.02 2008 0:51


A finiš
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.02 2008 0:57


no vidis ... jeste ze jsem ti poradil flexu ty pilniku

hlasoval jsem samozrejme moznost 2 kdyby byla i moznot "never ever sport podvozek" hlasuju jak o zivot

svezeni sice dobry, ale pro zivot nepouzitelny .. leda tak jako druhy auto
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.02 2008 1:15


Ty snad ani nespíš

No bez flexi bych na tom nechal ruce, tak dobrej trest pro nevolníky

Nějak mi nešlo víc možností odpovědí, taky jsem tam původně chtěl víc. Ale na okreskách a při řádění nejni nad pořádnej lep
Mno jak jsem řek, uvidíme časem...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.02 2008 1:22


kdepak, Villa Maria 2006 (6piece pack ve sleve )
+ dalsi muzeum za mnou dneska kdepak spanek
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2008 1:24


podvozek .... hmmm ja po experimentech se snizenim a tvrzenim ... sem dosel k tomu ze budu muset vytahnout lemy kvuli vetsim balonum a radne to nazvedat ...
nahoru

Anonymní





02.02 2008 1:38


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





02.02 2008 1:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.02 2008 1:40


Avatar: neresi se nic, prodavaji se tady auta i s levostrannym rizenim

// kua se to tu sliza jak komari na zarovku
nahoru

Anonymní





02.02 2008 1:41


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2008 1:54


nemel by si mit takovy ty nalepky na svetle ?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.02 2008 2:14


2Pix: pokud je tu auto dyl jak 6mes (vyzaduje prihlaseni na DVLA) tak ano

pak je to jen o solidarite, nikdo to nevyzaduje, ale v ramci slusnyho chovani je to lepsi
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.02 2008 2:35


Jak píše Kriznik, 6 měsíců to tu mít můžeš, ale už mě policajti u předchozího auta čekovali, měl jsem to tu dva roky a nic vidět nechtěli.. Myslim, že je to nepálí.
Jinak zelená karta, pojištění, všechno v klidu.
A s těma světlama- tady jezděj takový potuňenci s fóliema jak zrcadlo, xenonama že oslepneš a bez světel za deště při soumraku, že nějaký moje pravý světlo trochu vejš je úplně jedno... Teda aspoň mě, když to tu vidim..
Jinak v porovnání s jejich přístupem k řízení a ohleduplnosti jsem vzornej řidič
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

02.02 2008 21:29


měl sem zálusk na pružiny z RS4 co nabízí Vigo-3,5cm,ale teď ste mi nasadili brouka.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.02 2008 21:38


bull: pokud nejezdis na okruh se vyblbnout bodej na to, nebo si porid druhy auto a z toho si udelej "motokaru" .. jinak ... z 90% sport podvozek normalne nevyuzijes, tzn. 10% legrace neni tolik aby si clovek musel ubirat jizdni komfort

ale ... to je na kazdym
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

02.02 2008 21:58


Já mám na alfě seriovéj podvozek a už to je hrůza. Sedí sice perfektně, ale je to nízký tak, že nemůžu parkovat k patníkům, takže vždycky vyčuhuju jak osel
nahoru

sponzor





02.02 2008 21:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

05.02 2008 0:46


Zatím má třetí špatná zkušenost: Včera jsem poznal, co umí trapný anglický retardéry. V Londýně jsem chvátal na jedno představení, tak brzda plyn a některý retardéry drhli o kryt motoru. Teda spíš jeden a hodně, ten první samozřejmě, pak škrtali míň a míň.. Potom jsem se je už naučil přejíždět, buď velice zpomalit, aby to nehouplo a neškrtlo, nebo ho vzít kolem doprostřed a přeskočit ho. Teda skoro, že jo
Byly to ty retardéry, co jsou metr na metr, takže se dá vybrat jak ho přejet, když nic proti nejede a může se trochu objet..
Jinak dneska opět retardér, ale přes celou silnici v business parku, kokoti , nechápu, kdo vymyslel ho postavit tak do vejšky. Tak ten jedině krůčkem pomaloučkým se sevřenou prdelkou...Ale ani neškrt

Na druhou stranu jsem měl dneska taky možnost auto protáhnout delší cestou po venkovu a pár hezkejch kruháčích při krásným sluníčku a dobrý náladě. Musím říct, že sedí fakt bestiálně a stále hledám mezní bod adheze a ještě dlouho asi hledat budu, mám k autu stále dost respekt.. Na těch 225 je to ale nádhera. Stále se s autem na klikaticích teprv seznamuju, většinu tady odjezdím na dálnicích. Teď budu jezdit víc, tak přijdou další zkušenosti..

Co můžete říct a sportovním podvozku, quattru a smyku? Nebo spíš přilnavosti při táhlejch zatáčkách, např. výjezdy z kruháčů? Už vás to vyučilo, nebo taky furt hledáte?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

05.02 2008 1:52


Bunda: heled, neches to protahnout v Silverstone? na okruhu si vyzkousis prilnavost azaz

s Q jsem na silnici nikdy nenasel hranici na okruhu jo ;] se sport podvozkem -4/-4 a 225/45/18 - to byla paradicka

zebysme udelali vejlet na ten "single seater experience" bysme potrebovali svezt (pokud tu uz nebudu mit car)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

05.02 2008 2:07


Jsem přemýšlel, že by jsem se nechal obdarovat na narozky tim stejnym Kdyby bylo moc drahý (výdajů teď kurňa dost), tak bych se určo rád podíval a svezu vás bez problémů a rád, samo kámo
Udělal bych ti aspoň nějakou pěknou dokumentáž..

A tys nenašel mezi adheze na normál silnici jo? To mi radši neříkej, nebo sem brzo zavítám se zprávou, že jsem ji našel někde v křoví Když pak na okruhu jo, tak jak jsi byl daleko na normální silnici? Samozřejmě za předpokladu, žes tomu dával dost a myslel sis, že už tam budeš.. Jak daleko to ještě bylo?
A když už jsem trochu OT, tak aspoň na tebe prásknu, že :
""Kriznik dostal k narozeninám samostatnou jízdu na Formuli 3000 na okruhu, ""
Syčák. Nikomu to neříkejte, je to tajný
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

05.02 2008 2:34


Bunda: rozhodne se tim nech obdarovat nebo to praskni na stejnej den at tam nejsem za joudu sam

ad adheze: na suchym asfaltu mi Q neuletelo ani jednou, ale zebych jezdil nejakou dyku... mel jsem u nas jednu oblibenou zatacku (sjezd z D1 a najezd na most) - 270stupnu vracacek - tam jsem si pokud to slo zkousel co Q zvladne a co ne

- a ... zvysovani "rekordu" od 60 az po max cca 95-100 (s filckou jsem tam jel ani ne 40) ... a ani prd kvicelo to jen tak z lehka, ale zeby se to chtelo vymknout a jet bokem nebo smykem .. to ne
na mokru to slo, ale na to ses neptal

myslim (teda pokud to neni cilene a pod kontrolou), ze Q na NORMALNI silnici za NORMALNICH okolnosti na limit nedostanes a pokud jo jsi na 90% v prdeli
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

05.02 2008 8:20


Tak to je mazec ·
Po tvým příspěvku budou zas předohraby brečet, že nemaj No jo, taky bych brečel...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

05.02 2008 22:00


Bez sportovního podvozku a min.18" už ani ránu. Jeden z tuningů který má kladný vliv na bezpečnost... Nejen že to auto má posunutej práh stability v krizových situacích ale hlavně to líp brzdí... A když jde do tuhýho tak je každej centimetr dobrej... Takže kakam na komfort, hlavně že to dřepí a brzdí...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

18.08 2008 23:53


Chlapi, prosím o radu.

Mám tu další strastiplný zážitek se sníženým podvozkem.

Tuhle jsem sjel s jednou kamarádkou na lesní cestu (auto ale stále plnohodnotně nepokřtěno - asi se zeptám Roota, jak na to), což mému podvozku očividně nesvědčilo...

Kromě prostřelení LPG* trubky od odletuvšího kamene od kola (rychlost hlemýždí krok, ale střela jak z děla - nechápu, jak to prošlo mezi spodním krytem motoru do motorové části) jsem dokázal pohladit výfuk nějakým drnem
Trubka se projevila unikajícím plynem přímo na rozpálený výfuk, takže tak trochu adroš dojedu-doletím do plynařskýho servisu na opravu

Pohlazený výfuk ovšem projevil známky klepání. Nejdřív jsem myslel, že se jedná o zadní ložisko či něco podobného, ale je to utržený zadní držák výfuku.
Ještě to drží na dalších třech, takže se s tím jezdit dá, ale občas to klepne a rád bych to měl samozřejmě v cajku.
Potřebuju to svařit, ale nechci bojovat s rozpojováním zarezlého výfuku, takže svařování přímo na autě.
Co musím odpojit kromě baterky? Nehrozí poškození nečeho dalšího? Nejraději bych ani tu baterku neodpojoval, zase budu muset jet naformátovat jednotku do servisu ("manuální" formátování zde tak hezky popsané Petanem mi bohužel příliš nepomáhá). Ale budiž, to ještě beru. Hlavně bych při tom svařování nerad odpálil cokoli jinýho, že jo.
Díky všem za názory.

Jinak abych si jenom nestěžoval - v poslední době jsem hodně nařídil a s autem jsem už jedna ruka. Musím konstatovat, že sportovní podvozek je mazec a maximálně si ho užívám. Stabilita za všech okolností...
Ale holt si to žádá občas svý, mno
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

19.08 2008 0:21


Bunda: baterka a altik, pro jistotu bych se zbavil jeste RJ
ale baterka a altik by mely stacit
nahoru

sponzor





19.08 2008 0:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

19.08 2008 15:46


My když jsme svařovali výfuk, tak jsme nic neodpojovali, jelikož prý se to uzemňuje nejkratší cestou, takže je to jedno
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

19.08 2008 17:45


jistota je jistota
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

19.08 2008 17:56


Kriznik:
Bunda: baterka a altik, pro jistotu bych se zbavil jeste RJ
ale baterka a altik by mely stacit

Ahoj.Na těchto autí,je to lepší odpojit,ikdyž jsme COčkem u starších aut svařovali i svody bez odpojení,a nic to neudělalo.Ale je rozdíl jesli kopíš kompl za 1000 nebo 30000.
"Kriznik" s Q jsem na silnici nikdy nenasel hranici na okruhu jo ;] se sport podvozkem -4/-4 a 225/45/18 - to byla paradicka".Sakra MUSÍM si pořídit také nějaké pořádné kola,neb na základních 15 jsem našel hranici adheze hned první den.Připomínám,že mám A 6,2.8 Q.Jel jsem sám,tu trasu dobře znám,ale úzké kola mám.Zatáčka asi 300*,širší,přehledná a ještě do kopce.Prostě paráda.Přilétl jsem k ní,pěkně ji najel,a hned plný plyn.V 1/3 začaly mírně kňourat pneu,v 2/3 už ječely,a A 6 se sunula předkem ven.Stačilo prudce ubrat,aby se dorovnal zadek, znovu přidat a vyrazit na rovinku,ale čekal jsem víc.ZdenyP.S. A k tématu:MNĚ se líbí snížený ,ALE bydlím na opičích horách,tak ho mít nemůžu...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

19.08 2008 23:29


Díky moc, chlapi.
Tož odpojím baterku a zkusím i ten altík. Horší je, že nevím, jak alternátor, případně i řídící jednotku odpojit.
Když ten můj motor je jak připravená ženská, strčím tam tak dva prsty
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

20.08 2008 0:16


Bunda: seber se nekdy a prijed do praglu na vizitu... a na svickovou!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.08 2008 8:26


Bunda: Ahoj. Chci se zaptat, jakou variantu formátování ŘJ jednotky jsi dělal.

No, ptám se proto, protože se trochu zdokonaluji a používám informační zdroje ETKA. Podle ETKY máš MOTRONIC, to znamená, že musíš použít pro formátování ŘJ variantu 2.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email