Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 722 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 719
Uživatelů: 3
Celkem: 722

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: kupa audi a3
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.01 2008 12:06


caute, chcel by som si kupit (doviest) audi a3 zo zahranicia, pravdepodobne z nemecka. A chcel by som od vas par rad, ked sa tomu vyznate .
Ze na co si mam dat pozor, popripade ci niesu niektore motory kazive a tak. Rok vyrobi by som bral tak okolo 98. A motor hlavne taky co zere malo ...

dakujem za pripadne prispevky
nahoru

sponzor





29.01 2008 12:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

29.01 2008 12:22


likvi:
caute, chcel by som si kupit (doviest) audi a3 zo zahranicia, pravdepodobne z nemecka. A chcel by som od vas par rad, ked sa tomu vyznate .
Ze na co si mam dat pozor, popripade ci niesu niektore motory kazive a tak. Rok vyrobi by som bral tak okolo 98. A motor hlavne taky co zere malo ...

dakujem za pripadne prispevky


stačí trochu hledat na foru -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.01 2008 12:47


V první řadě je potřeba se rozhodnout mezi diesel nebo benzin.

Měl jsem A3 1.8T 110kW 98. Musím říct, že pocházelo z ČR a technický stav vozidla nic moc. Dovést auto ze zahraničí (Nemecko, Itálie) je dobrá volba, protože auta jsou v daleko lepším technickém stavu. Dával bych ale pozor na papíry k vozidlu: servisní knížka, všechny klíčky.

Tip na přehled vozidel:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak počítej u Turbo* benzínu se spotřebou 9,5l/100km po městě. Auto docela dobře akceleruje a k tomu i "papá" benzín.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.01 2008 13:13


no hej, na tej stranke som si kukal. Dost dobry vyber.
Mne je jedno ci to bude benzin alebo diesel. Keby 1,6 nezrala moc bola by fajn, ale pokial bude zrat 10 litrov v meste, tak jednoznacne diesel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.01 2008 13:28


Teď jsem si vzpoměl, že známý měl 1.6 benzín a docel na ten motor nadával. Nešel bych ani do 1.8 bez turba. Psali tady na fóru, že tyhle motory dost žerou. Nicméně Turbo* se 110kW je u A3 mazec. Je to parádní auto a líné rozhodně není. To auto jsem měl, ale potřebovat jsem vetší auto a opět jsem šel do benzínu.

No ostatně vždy jde o peníze a dobrou volbou na město je diesel. Já jen říkám, do obsahu 2.0 l je pro svižnou jízdu dobrý benzín, jinak stačí diesel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

29.01 2008 13:28


likvi:
no hej, na tej stranke som si kukal. Dost dobry vyber.
Mne je jedno ci to bude benzin alebo diesel. Keby 1,6 nezrala moc bola by fajn, ale pokial bude zrat 10 litrov v meste, tak jednoznacne diesel.


pokud budes jezdit s dieslem po meste kratke trasy, tak to mas min. za 8
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

29.01 2008 15:24


1.6 údajně moc nejede, než 1.8 bych radši 1.8T, žere stejně a aspoň jede nebo pak ropák, měl jsem 66kW, po roce nechal chipnout na 81kW a jezdil jsem se spotřebou necelých 6 litrů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

29.01 2008 16:02


Nechal jsem si dovezt z Nemecka ted v lete A3 1,8 bez turba. Uz tehdy mela dost na jeto - pres 200000 km, ale myslim, ze pro Audi to zase takovy problem neni. Po technicke strance super, nic ji nechybelo ,jen vymenit olej. Akorat semtam nejaky skrabanec na laku ci opryskany lak od kaminku - ale s tim se neda nic delat. Koupil jsem ji po prvnim majiteli, se serviskou, po vymene rozvodu, atd. Jen znamej, kterej mi ji dovezl rikal, ze bral az patou A3ku, ptz ty ostatni byly bud evidentne naboreny, nebo mlely z posledniho.
K te spotrebe. Kdyz jsem naposledy pocital spotrebu po meste, tak jsem mel hodnotu cca 12 litru, na dalky tak 8. Takze pocitej, ze kolem tech deseti ti ta 1,8ka bude zrat. Uz jen kvuli tomuhle bych si vzal asi 1,9TDi a nechal bych si ji chipnout, jak tady chlapi pisou. Nebo koupit s turbinou a to uz je lepsi svezeni

Takze lovu zdar a pak se pochlub, co sis koupil a hodne stesti pri vyberu. 8)
nahoru

sponzor





29.01 2008 16:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.1. 2008
Příspěvků: 40 | Témat: 7

29.01 2008 20:06


Jestli ti můžu radit, tak jednoznačně si ji dovez. Já jsem před nákupem sjezdil celou ČR a všechny A3 co jsem viděl byly bořený . Tak jsem si vyhledal na mobile.de tu co se mi líbila , zamluvil a druhý den mi stála před domem se serviskou a hlavně nebouraná. Chceš-li se trápit kup ji v ČR, protože 95% jich má stažený tachometr a 85% jich bylo bouranejch. Koupil jsem 1,9TDi 66 kW rv.01 je na svůj malý výkon velmi živá a spotřeba do 5.5L. Jsem nadšen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

29.01 2008 20:43


lumirs:


pokud budes jezdit s dieslem po meste kratke trasy, tak to mas min. za 8


Já jezdím denně krátké trasy po městě a mám to za 4.5 - 5 litrů
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

30.01 2008 0:11


dakujem za rady, ked kupim daco tak DAM* vediet.... o dajaky mesiac, dva.

este mam jednu otazocku , kolko vam papa 1,6?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

30.01 2008 8:20


DK:


Já jezdím denně krátké trasy po městě a mám to za 4.5 - 5 litrů


no to je píčovina mel jsem TDI* a 3km do prace a 3 km z práce nikdy za pet nejezdilo, ale je mozny ze tvoje kratka trasa po meste je 30 km )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2007
Příspěvků: 51 | Témat: 1

30.01 2008 11:16


Piggy:
1.6 údajně moc nejede, než 1.8 bych radši 1.8T, žere stejně a aspoň jede nebo pak ropák, měl jsem 66kW, po roce nechal chipnout na 81kW a jezdil jsem se spotřebou necelých 6 litrů


musim nechat, nedávno sem měl na tejden pučenou jako náhradní auto A3 1.6 a musím říct že motor bída vydržel sem s ní dva dny a pak sem radši jezdil golfíkem přítelkyně 1.9 TDI* 66kW (teď 85kW), rozdil jak nebe a dudy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2007
Příspěvků: 51 | Témat: 1

30.01 2008 11:17


lumirs:


no to je píčovina mel jsem TDI* a 3km do prace a 3 km z práce nikdy za pet nejezdilo, ale je mozny ze tvoje kratka trasa po meste je 30 km )


no tak třeba jezdí do práce VW lupo TDI*
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

30.01 2008 12:05


infi_5:


no tak třeba jezdí do práce VW lupo TDI*


v profilu ma a3 TDI*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

30.01 2008 16:01


Lupo fakt nemám Já jezdím každý den 6km do práce a 6km zase domů. A zrovna dneska jsem se díval na Pal.počítač a mám tam 4,5L. Jasně že nejezdím JEN po městě. Je asi rozdíl jezdit v malém a velkém městě.
nahoru

sponzor





30.01 2008 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

30.01 2008 16:03


DK:
Lupo fakt nemám Já jezdím každý den 6km do práce a 6km zase domů. A zrovna dneska jsem se díval na Pal.počítač a mám tam 4,5L. Jasně že nejezdím JEN po městě. Je asi rozdíl jezdit v malém a velkém městě.


to se ti prece ani nestihne zahrat neni ten prumer dlouhodobej?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

30.01 2008 16:07


No zas tak dlouhodobý není. Nuluju to pokaždé když tankuju a teď tam mám od posledního tankování nějakých 250 km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.1. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 3

01.02 2008 19:31


Cau,
No ja mam A3 1,8 bez turba.Jezdim kazdej den 20km do prace a pal. pocitac me ukazuje od 8,5 do 10 l. Zhruba to mam odkoukany,ze za 500 Kc najedu tak 200km.Vic ani tuk. Nestezuju si na ni,ale kdybych kupoval znovu tak jdu do 1,8T. Nafta prece patri do kamen
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.1. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 3

01.02 2008 19:32


To byl samozrejme vtip
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email