Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 3 kvě 2024
Celkem je zde 278 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Audidaniell
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 429
Online návštěvníků
Návštěvníků: 275
Uživatelů: 3
Celkem: 278

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

nahoru

sponzor





10.01 2008 13:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

10.01 2008 13:14


Řekl bych že spolujezdci bylo poněkud těsno .... Doufám že jsou v cajku .. Každopádně audi už dá do cajku jen profesionální tým z AAA ....
Naposledy upravil Ignoracing.com dne 10.01 2008 13:19, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

10.01 2008 13:16


to musela bejt slusna pecka...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

10.01 2008 13:44


m.i.v.:
slušné - na to jak je to zmáčklé, tak je div že přežili
-
yohn: - a jak jsi dojel ty ? autí poslouchalo ?

zdarec MIVe, dojel sem ok, byl jsem doma v 0:30. Dal jsem sprchu, zalehnul a v 5:00 zas vstaval do prace. Sem ospalej jak svina. Jinak jsem rad, ze jsem vas se Sniperem poznal! Prumerna spotreba domu s tempomatem 4.9 !!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

10.01 2008 14:01


m.i.v.:

4,9 ? - tak to je super - ani se nebudu ptát jestli jsi spokojený

ja na to taky koukal jak zjara. palubni pocitac ukazoval tuhle hodnotu a kdyz jsem pak mluvil s majitelem tak rikal, ze se s tim tempomatem po dalnici v klidu da ject kolem 5L. je taky fakt, ze jsem jel prazdnej a do 120km/h nicmene sem necekal, ze quattro a 2.5L motor muze ject za tolik. sem vazne spoko. opravim ty drobne veci, ktere se mi nelibi a budu se vozit 8)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.01 2008 15:49


je to tak, pokud jedu dalku - trebas holandsko s nalozenou rodinkou tak pri pianko jizde jedu max 5.2L/100km - coz je vic nez slusny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

10.01 2008 20:57


parada, to jsem rad, ze nejsem sam, kdo ma tuhle zkusenost. Bob co byl se mnou se strasne divil te hodnote. ja koneckoncu taky, necekal jsem to
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 11

11.01 2008 6:14


tak to já se s 2,5 TDi nikdy nedstal na dálku pod 8. I Chorvatsko,kam je to pořád po dálnici... Jak vy to chlapi děláte? Auto je od toho, aby se v něm jeudilo, ne ploužilo
nahoru

sponzor





11.01 2008 6:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

11.01 2008 6:17


Škrtič:
tak to já se s 2,5 TDi nikdy nedstal na dálku pod 8. I Chorvatsko,kam je to pořád po dálnici... Jak vy to chlapi děláte? Auto je od toho, aby se v něm jeudilo, ne ploužilo

tohle bylo na tempomat, po dalnici z Ostravy do Humpolce a pak dal az dolu na Sumavu. cestovka 100 - 120 km/h. Jel jsem to predevcirem v noci, byl minimalni provoz, delka trasy 400km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 11

11.01 2008 6:46


jak dokážeš jet při minimálním provozu po dálnici 100-120 ????
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

11.01 2008 6:49


Škrtič:
jak dokážeš jet při minimálním provozu po dálnici 100-120 ????

jednoduse
byla tma, unava, semtam snezeni nebo dest, v novym aute a navic zkus ject po tom D1 tankodromu vic jak kilo...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.01 2008 6:53


Škrtič:
tak to já se s 2,5 TDi nikdy nedstal na dálku pod 8. I Chorvatsko,kam je to pořád po dálnici... Jak vy to chlapi děláte? Auto je od toho, aby se v něm jeudilo, ne ploužilo


To bude asi tím, že pětiválec je oproti V6 v mnoha směrech ohleduplnější
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2008
Příspěvků: 42 | Témat: 9

18.01 2008 10:26


já jel jednou Chorvatsko-CZ s kolama na střeše za 6,5l, podruhý bez kol za 6,0l rovných. jestli kecám, ať se propadnu do ZN, fakt
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2008
Příspěvků: 42 | Témat: 9

18.01 2008 10:36


nevěříš, nevěř
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

18.01 2008 13:38


Predoš:
já jel jednou Chorvatsko-CZ s kolama na střeše za 6,5l, podruhý bez kol za 6,0l rovných. jestli kecám, ať se propadnu do ZN, fakt
A na těch kolech nahoře šlapaly děcka a poháněly dynamo takže jsi to měl jako Toyotu Prius elektrowágen
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2008
Příspěvků: 42 | Témat: 9

18.01 2008 13:45


Když 2,5 R5 může jet za 5 litrů, proč by nemohlo 2,5 V6 jet za 6 litrů? Předem upozorňuju, že je to změřeno tankováním od plný do plný, ne z palubního PC.
nahoru

sponzor





18.01 2008 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22143 | Témat: 587

18.01 2008 15:12


dohady o spotrebe jsou zbytecny, nekdo jezdi za 6 nebo za 10 a jen motorem to neni
nahoru

Anonymní





18.01 2008 16:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.8. 2007
Příspěvků: 228 | Témat: 7

18.01 2008 21:00


Se svoji C4 jezdim prumerne za 5,7 , ale mlada 6-6,8 litru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

30.01 2008 21:49


A ja se svou 1.6 jezdim za 6.5-7.0 ale jsem trochu hral s čerpadlemale zase mi to moc dobře jede,teda na 1.6ku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.01 2008 21:55


m.i.v.: to je proto, že ty taky sežereš vše co teče
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

31.01 2008 6:28


a já si říkal ,kdo ožral v Ostravě tu trávu kolem cesty.A to byla ta tvoje kráva
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email