Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 20 října 2019
Celkem jsou zde 3 lidé (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SiKiS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 44 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 1
Celkem: 3

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.08 2009 8:03


EE 8V 3A R4 83kW KE Motronic. 16V je větší.
nahoru

sponzor





26.08 2009 8:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

28.08 2009 15:31


Tak jsem po minimálně měsíčním laborování, rozebírání a běhání se silikonem konečně udělal finální tečku.

Takže tedy 3x rozdělaný kompletní sání až ke klapce včetně podtlaků, ventilu volnoběhu atd.

Zalepeny minimálně 3 díry v želvě, jedna zpuchřelá hadička vyměněna za domácí bastl, výměna všech nevyhovujících sponek, které byly dotažené nadoraz a hadice pořád volné.

Po třetí rozborce a sborce auto přestalo škubat, dusit se, ale jelo pořád jak 1,8S - vím jak zhruba jede, páč jsem jednu byl s kámošem kupovat minulej tejden.

Tak jsem vyměnil vzduchovej filtr, i když měl najeto cca 20000 a předepisujou 30000 (Etzold)

A světe div se, auto tahá jak zběsilý, po jakýmkoli problému ani památka a dokonce i trochu ztichlo.

Tak a teď už jen někde nevyfásnout flastr za překročení rychlosti, mám takovou radost, že teď mám pořád nohu až na podlaze.

Kurva tak si říkám, konečně jsem spokojen, asi poprvý za celou dobu to auto jezdí, jak má. Konečně poslouchá a zrychlí opravdu kdykoli. Do prdele, pětiválec musí hrozně zabíjet když je v pohodě. Když i tahle stará čtyřválcová, dlouhozdvižná křuska dokáže prohnat kdejakej novej kočár.
A ta pružnost motoru, kam se sere TDI*.

No prostě mám kurva radost. A všem díky za rady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 23

28.08 2009 15:46


Gratuluju!!! Já jsem s chodem svého pětiválce velice spokojený, teda kromě volnoběhu... Potřebuju volný víkend, abych se na to pořádně podíval.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

29.08 2009 6:24


jestli má ventil volnoběhu podíval bych se na něj, je to vlastně obtok škrtící klapky, stačí malá nesrovnalost v hadičkách a už to houpe, ventil se dá vyndat tak za 5 minut a vrátit taky, když ho naložíš do benzínu, můžou z něj vytéct pěkný sračky. Nebo můžeš mít ruplou želvu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

29.08 2009 23:49


ctyrvalec 82 kW nebo 10x kW jede lip jak petivalec ...

staci se podivat proc sou v rajchu oblibenejsi GTE nez CGT
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.09 2009 7:35


2Pix: Nekecej, furt tady všichni opěvujou pětiválce, tak jsem si myslel, že mám tu největší jebku, co v coupe byla. No jestli to tak není, tak jsem jen rád. Jinak jsem zjistil, že 3A je velmi oblíbený motor mezi úpravci VW Scirocco, dávaj ho místo tý 1,8 GT a nemůžou si to vynachválit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault bre brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email