Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1237 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1237
Uživatelů: 0
Celkem: 1237

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Slabé brzdy
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

05.02 2009 6:41


Nazdar ludia, mám problém s brzdami na mojej A8 a potreboval by som poradiť ak sa s tým už niekdo stretol.
Brzdy v predu sú Girling s kotúčami ATE o priemere 314mm. Po zhruba 5000 km sú zvlnené. Z počutia od iných majiteľov A8 v mojom okolí, je to práve tým rozmerom. Takže by som to chcel prestavať na iný rozmer kotúčov. V etke sa ponúka riešenie s kotúčmi o priemere 323mm a 345mm samozrejme k tomu príslušné trmene. Láka ma to 345 milimetrevé, ktoré je osadené trmeňmi BREMBO -štvorpiestové a kupodivu aj lacnejšie ako 323mm. Lenže ( a teraz to dilema), bude mi to pasovať ?
Ak ste to už niekto skúšali, dajte mi vedieť, ako to dopadlo.
Zdraví všetkých Zdeno.
nahoru

sponzor





05.02 2009 6:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

05.02 2009 7:26


to neni rozmerem kamo...
rekl bych ze mas nejaky tvrdy brzdovy desky...
kup desky ATE a kotouce ATE a budes spokojenost...
jinej rozmer ti tam nevejde bo bys musel menit tehlice mozna prinejmensim brzdice a to je financni darda..
musis se podivat do ETKY jak je to s dilama a nahrazenim...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

05.02 2009 9:47


no napadlo ma studovat tie brzdy už len preto, že predtým som mal BMW 7, a tam pri riadnom brzdení som šiel skoro na strechu a kto sa nedržal, rozbil si hubu o palubovku.Po prechode na A8 sa mi zdajú akési uvadnuté, obrovský rozdiel v brzdovom výkone. Pri porovnaní 314 a 345 - zväčší sa výrazne aktívna brzdová plocha. Samorejme k tomu origo brzdiče BREMBO. Komlet sada na predok kotúče,brzdiče a platničky za 1400€. To sa mi zdá slušná cena za originály a nové. A čo tak brzdy D2 Racing?
http://www.d2racing.cz/brzdy.html
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.02 2009 11:59


Onedz: Pokud má někdo poradit, tak to chce napsat bližší infromace o modelovému roku, obsahu a typu motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

06.02 2009 12:21


cau riesim to tiez ,prechod na 323 nema velky zmysel myslim. Tie bremba by boli ok ale = tusim tam je ine uchytenie strmena ak mas rv 94_99 tak budes potrebovat zarucene redukciu. Sady by ju ale mohli obsahovat . Ja zvazujem ceske MARIJAN
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

07.02 2009 7:41


S tou redukciou počítam.Ak sa mi podarí to niekde zohnať, ak nie, budem ich musieť vyrobiť. Chce to len šikovného frézara.
Na MARI by som sa nespoliehal, mám info, že sadu na A8 nerobia.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.02 2009 10:50


A třmeny jsi rozebíral? Nejsou desky přirostlé? Já když šlápnu ve švestce na brzdu, tak se dějou věci ... Rozměrem to nebude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

08.02 2009 8:20


Máš pravdu. TO môže byť ten problém. Do r.v.1999 sa používali strmene Girling s priemerom 314. Konstrukčne boli platničky na jednej strane na pevno prišrobované k strmenu. Prišli na to aj vo fabrike, a od r.v.1999 prešli na rozmer 323 s platničkami len vloženými. Na S8 to vyriešili tak, že použili miesto Girling 323 BREMBO 345. No a ja mám to uplne prvé riešenie - Girling 314.
nahoru

sponzor





08.02 2009 8:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

08.02 2009 14:17


Onedz:
S tou redukciou počítam.Ak sa mi podarí to niekde zohnať, ak nie, budem ich musieť vyrobiť. Chce to len šikovného frézara.
Na MARI by som sa nespoliehal, mám info, že sadu na A8 nerobia.



Jasne ale planujem pouzit S8 sadu montovali ju chalani v Ruzomberku vyzera to gut
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

10.02 2009 15:13


roboop76:



Jasne ale planujem pouzit S8 sadu montovali ju chalani v Ruzomberku vyzera to gut


No a nemal by si vedomosť, ako to montovali? Či použili aj otoč z S8, alebo zohnali medzikus a kde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

11.02 2009 11:59


montovali na origo S8 no ak chces lepsie brzdy vzdy sa ponukaju aj s medzikusom mrkni ebay mas tam brembo s redukciou. Popripade redukciu necham vyrobit .Nechce sa mi menit komplet vsetko[/img]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

15.02 2009 19:33


Vlastním A8 kde mám kupodivu 323mm čili brzdy ze staré S8 a brzdí to stejně nic moc. Pokud chceš opravdu brzdit 2t A8 kterou žene dopředu navíc automat je třeba přejít min. na rozměr 345mm ideál 360mm, který se používá u A8 4E vč.třmenů. Pokud to i nadále nebude ono, použij i zadní které mají snad 314mm, ovšem tam už se jedná o třmeny s motorky na ruční brzdu. Hodně zdaru při předělávání!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

16.02 2009 8:24


Rozhodnuté. Kúpil som štvorpiestové bremba a kotúče 345mm,ktoré sú montované na S8 od roku 1999. Teraz už
len medzikusy na montáž.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

16.02 2009 18:06


kde si ich zohnal a kolko ta vysli???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

20.02 2009 15:13


Mal som šťastie, jeden dodavatel originálov sa zľutoval, a dal mi to bez papiera za 1400€. Traz by som potreboval aspoň výkres tých medzikusov.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

22.04 2009 16:08


No a problém vyriešený. Keď že som nezohnal tie držiaky a aj oslovení sa problémom odmietaly zaoberať( a to si hovoria profíci), tak som si ich musel zamerať, namalovať a dať vyrobiť sám. Kdo by mal prípadný záujem, nech sa ozve.
Zdraví všetkých Zdeno.
nahoru

sponzor





22.04 2009 16:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.04 2009 21:38


Onedz:
No a problém vyriešený. Keď že som nezohnal tie držiaky a aj oslovení sa problémom odmietaly zaoberať( a to si hovoria profíci), tak som si ich musel zamerať, namalovať a dať vyrobiť sám. Kdo by mal prípadný záujem, nech sa ozve.
Zdraví všetkých Zdeno.


Spíš napiš jak to teď brzdí, okolik se to zlepšilo. Vím že tak 40% dělá i zadek...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 22 | Témat: 3

29.08 2009 8:25


Po prejdení STK*, kde sa namerali tieto hodnoty:

prerobené brzdy - 4,59 kN
pôvodné brzdy - 3,01 kN

No a je to poznať aj na nohe.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email