Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 14 června 2024
Celkem je zde 422 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mihal00125
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 500
Online návštěvníků
Návštěvníků: 419
Uživatelů: 3
Celkem: 422

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

02.01 2008 17:22


Dá se nějak upravit Tiptronik aby měl rychlejší odezvu a nenechával tolik prokluzovat spojku? Asi je to udělané pro pohodlí pasažérů, ale mě už to fakt štve. Sešlápnu pedál a vteřinku se nic neděje, pak vyletí otáčky a pak po další chvíli to tam ten Tiptronik pustí.
Když to porovnám s Omegou anebo Xsarou, tak je to hroznej lenoch. Kolikrát si při kickdownu ani nepodřadí, protože si myslí že na tu 5tku to asi půjde rychlejc nebo co..

Dá se to teda nějak udělat? Rychlejší odezva, menší anebo ještě líp žádný prkluz převodovky, automatické podřazení při kickdownu...

A ještě pak takovou drobnost jako aby držel rychlost při cestě z kopce. Někdy se hodí na neutrál a člověk ho zaboh nedonutí aby si zařadil....

Oproti tomu je manuál zlatej...
nahoru

sponzor





02.01 2008 17:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2008 17:37


Tak předně, automat nemá spojku, ale hydroměnič. Pokud máš pocit, že ti nějak zlobí, překontroluj stav oleje v převodovce.
Za druhé, jak ti může automat při jízdě z kopce zařadit neutrál, co je to za blbost?!!
A za další, pokud chceš rychle podřadit, máš tam stupně D 3 2 1 tak tam vraž o stupeň níž a hned máš klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

02.01 2008 17:49


mu by se naopak z kopce neutral hodil ale v zimě je to vo hubu vsak tam mas moznost manuelniho razeni nekteri nemaji ani to tak nebreč takze si tam muzes supnout jakoukoliv rychlost
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

02.01 2008 18:17


tak ono když tam máš Dčko a pustíš plyn, tak to je jako by jsi tam ten neutrál měl... od toho tam jsou ty další stupně...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

02.01 2008 21:15


S tím neutrálem z kopce to je tak, že otáčky spadnou na volnoběžné tj. 800. Někdy to tu rychlost drží, ale pak se najednou rozhodne že tam dá volnoběh a mám smůlu. Neutrál = volnoběžné otáčky + žere to zbytečně naftu navíc.. A tím že ho nedonutím jsem myslel i ručním podřazením. On si tam dá jakoby o rychlost míň, ale furt drží volnoběžné otáčky..

Oleje je tam dost a Převodovka* je v cajku - tohle dělá normálně..

S tím prokluzem spojky myslím to, že se např. rozjíždím, ale otáčky jsou o dost výš než by odpovídalo rychlosti. Krásně to je pak vidět na trojce při cca 50 (teď z hlavy přesně nevím) kdy má cca 2300ot. a po chvilce najednou spadnou na asi 1800ot. (nejsou to přesná čísla, tak aby mi to pak někdo neomlátil o hubu... )

Jen pro pořádek, ten tiptronik je 5-rychlostní tzn. je tam D-4-3-2 snipere...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2008 21:39


Až po odeslání jsem si uvědomil, že máě 5°automat, tak promiň, že jsem vynechal jeden kvalt, ale prostě jsem chtěl něco naznačit.
No každopádně tam musí být něco v prdeli, ta reakce chuj s tym, ale jak ti může automat sám při jízdě vyřadit sakra?!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

02.01 2008 22:02


Neboj nésu úplně blbé...

To je podobný jako když chceš zastavit, tak při určité rychlosti to vyřadí. Tohle je prý normální. Neříkám že to dělá vždy, jen někdy (typickej příklad - když jsem jel o silvestru pomalu -cca 20km/h- dolů z Ještědu - prudký kopec pro neznalé). Pak zkouším třeba přidat aby se zase chytil a potom pustit plyn. Někdy to zafunguje, někdy ne..

Každopádně, ten prokluz je daný čím? Protože popravdě přesně nevím na jakém pricipu to pracuje. Jestli to je dané fyzikou (hydromechanika) tak se s tím asi udělat předpokládám nic nedá, ale jestli to celé řídí počítař, tak bych předpokládal, že se s tím něco provést asi dá..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2008 22:23


Správně.
Prokluz je hydromechanická záležitost. Tlak oleje tlačí na prstenec hydrogenerátoru/měniče a ten přenáší kroutící moment dál na mechanické převody. proto je automat tak citlivý na olej, ono v tom měniči dostává docela zabrat.
Ve skutečnosti je hydrogenerátor takový hrnec, který je nasunutý na hřídeli motoru a výstupní hřídel na převodovku má na opačné straně, olej způsobuje přenos kroutícího momentu.
Počítač řídí vlastní řazení rychlostních stupňů a jejich blokace, ale nemůže ovlivnit hydrogenerátor - tedy spojku mezi motorem a převodovkou.
nahoru

sponzor





02.01 2008 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

02.01 2008 22:37


Takže stručně - s prokluzem spojky vůbec nic nenadělám.. (

Škoda, moct se teď hodit o rok zpět tak beru manuál. Každopádně moje příští auto už nebude automat...

Jinak zpět k té rychlosti řazení. S tím by se něco udělat dalo?? (myslím tím odezvu na plyn)
+ ten Kickdown*?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.01 2008 22:42


Hydrogenerátor můžeš ovlivnit pouze viskozitou oleje.
Tu prodlevu nevím, přECI* jen je dána vesměs mechanickým řízením a o Audi všeobecně platí, že má sice spolehlivé automaty, ale jaksi mdlé... A navíc, já jsem přes automaty laik, tak v tom ti asi fundovaně nepomůžu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 0

03.01 2008 19:18


Nemusiš si kupovať manuál, stači keď vymeníš Tiptronik za Multitronik Ten reaguje okamžite.
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

03.01 2008 19:24


presne vim o cem pises...
kdyz sem jezdil 4,2v8 A6 zazival sem to stejny.. mam strach ze kazdej automat je ladenej pro ten kterej motor a vykon a nic stim nenadelas... nakonec jsem jel pres automat jen kdyz sem sekl travu a kochal se krajinou a pri predjizdeni nebo kdyz sem se chtel svest jsem dal manualku nebo volantbuton
a stejne to nejelo.. jak to nema Turbo* tak to nejede..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

03.01 2008 23:43


Luciferka:
presne vim o cem pises...
kdyz sem jezdil 4,2v8 A6 zazival sem to stejny.. mam strach ze kazdej automat je ladenej pro ten kterej motor a vykon a nic stim nenadelas... nakonec jsem jel pres automat jen kdyz sem sekl travu a kochal se krajinou a pri predjizdeni nebo kdyz sem se chtel svest jsem dal manualku nebo volantbuton
a stejne to nejelo.. jak to nema Turbo* tak to nejede..


Ještě že mám to Turbo*... I když 2 by byla lepší... S fofrklackem k tomu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.01 2008 14:19


Ahoj,
nejsem si jisty, jestli to dobre chapu, ale mozna mas stejny problem jako ja na podzim. Uz me delsi dobu stvalo, ze auto reaguje na plyn pomaleji nez je zdravo. Zajel jsem do servisu a tam objevili problem s podtlaky (za motorem je nejaky ventil nebo cerpadlo) a opravili/vymenili par popraskanych hadicek.

Podle toho, co jsem pochopil, tak ty podtlaky jsou impulsy pro ridici jednotku, a proto se to chovalo divne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

08.01 2008 14:25


Flex:
Ahoj,
nejsem si jisty, jestli to dobre chapu, ale mozna mas stejny problem jako ja na podzim. Uz me delsi dobu stvalo, ze auto reaguje na plyn pomaleji nez je zdravo. Zajel jsem do servisu a tam objevili problem s podtlaky (za motorem je nejaky ventil nebo cerpadlo) a opravili/vymenili par popraskanych hadicek.

Podle toho, co jsem pochopil, tak ty podtlaky jsou impulsy pro ridici jednotku, a proto se to chovalo divne.


Díky za tip, zkusím to pozjistit. Na dieselpower fóru mi důrazně nedoporučili s tou převodovkou cokoliv dělat, ať to nechám takové jaké to je.. Ale kdyby tohle pomohlo aspoň trošku tak budu happy.. 8)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

25.01 2008 16:23


pre.vit:


Díky za tip, zkusím to pozjistit. Na dieselpower fóru mi důrazně nedoporučili s tou převodovkou cokoliv dělat, ať to nechám takové jaké to je.. Ale kdyby tohle pomohlo aspoň trošku tak budu happy.. 8)


Tohle je prostě vlastnost automatu, mam to samý, teda ta reakce při rozjezdu. Prostě sešlápneš z 0 a rozjede se to až tak za vteřinu je to úplně normální. Když chceš rychle vystřelit stačí hodit sekvenčku a jedeš nebo mačkej plyn o vteřinu dýl už jsem jednou málem kvůli tomu vlítnul pod autobus, jsem si říkal že to stíham, sešlápnu plyn a až +- za vteřinu se to rozjelo ale zvyknul jsem si na to. Automat neni o závodění ale pohodlí a určitě jsem s tim maximálně spokojenej.
nahoru

sponzor





25.01 2008 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

25.01 2008 16:36


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


No presne tohle mi to delalo a po nejake dobe jsem uz nevydrzel a skocil si do servisu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email