Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 listopadu 2024
Celkem je zde 212 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomas dubik
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 825
Online návštěvníků
Návštěvníků: 207
Uživatelů: 5
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

04.08 2009 20:44


Už je to tady zase

Mám problém při startu někdy a má to několik průběhů a pak mě napadá několik faktorů. Docela je to akutní, protože za 14dní jedem na dovču a rád bych svým autem...

1. Nastartuje po zhasnutí žhavení de facto na drc
2. Nastartuje po zhasnutí žhavení s projevem vydechlé baterky (má kolem 11V)
3. Nenastartuje po zhasnutí žhavení, ale motor točí
4. Nenastartuje po zhasnutí žhavení, ale motor netočí, je slyšet jen cvaknutí
_____________________________________________________________________________
5. Nenastartuje nezhasne žhavení, ale motor točí
6. Nenastartuje nezhasne žhavení, ale motor netočí, je slyšet jen cvaknutí

- v těchto dvou případech stačí zahýbat nebo zatlačit s relé č. 219 na přídavném držáku relé pod volantem
________________________________________________________________________________
- dnes to mělo ještě jeden projev, jakkdyby startovalo, ale ztěžka strašně a bylo slyšet "cvakání" relátek
- před asi měsícem mi několik dní po sobě probliklo dobíjení při prudším projetí zatáčky pod plynem (za normálních podmínek to neudělá), jestli by to mohlo mít souvislost


MOJE IDEE:
- byla ta, že je špatný kontakt ke zmíněnému relé, protože když se uvedlo do "správné" polohy chytlo to
- problém v samotném relé
- problém v kostře kousek od přídavného držáku na ty relátka směrem vlevo na kastli

POZNATKY:
- když sem si myslel, že je problém v relé, tak při jeho vytažení jen slaběji svítí žhavení a na otočení klíčku auto reagovalo "cvaknutím"
- dnes i při vytaženém relé motor nechytil, ale točil
- relé 219 má co dočinění s chodem motoru, při jeho vytažení a nastartovaném motoru, motor chcípne
- zvlášní je, ale jedna věc: jakmile jednou už motor nastartuju a klidně hned chcípnu, potom ho nastartuju už pokaždé, byť někdy točí déle...
...vše se zdá OK, přijdu k autu na druhý den, a většinou pouhé "cvak"
- auto sem vyzkoušel pustit z kopce (roztlačit) na 5m, chytlo bez problému a pak i při vypnutí motoru (pro jistotu v kopci ) ) auto chytne


Tak kde je KURVA :'( ten zakopanej pes?

Rozvody jsou OK, made by vlasta, klíňák, pohon řemene altíku OK, kostry vedle relátek pročištěny, kostka k relé 219 pročištěna, kontakty relé očištěny. Ale fakt nevím Jsem z toho zoufalej, v zimě mě to zazlobilo tím způsobem, že motor točil, svítilo slabě žhavení, tady si myslím byl problém v kostře u relátka a v kostce k relátku. Ale současný problém je pro mě záhadou.

Prosím moc o pomoc


Vyřešení dotazu:
KO baterka ))) Po nabití měla 10,5V, teď tam mám jinou než koupím novou a je po problému, ale časem udělám určo repas startéru a vyměním kontakty a zemnící drát k baterce
Naposledy upravil maczaCZ dne 16.08 2009 23:02, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.08 2009 20:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.08 2009 22:05


co žhaváky, není jeden ve zkratu? zkus jeden po druhým odpojit, nejlépe je proměř. vysvětlovalo by to nižší napětí 11V, ale nějak mi uniká, kdy jsi změřil 11V, jestli jen tak v klidu, tak je KO, jestli při žhavění, nebo startování, to by šlo, přECI* jenom je to nějakej odběr, takže pokles jo, ale 11V už taky není žádná sláva a jestli při běžícím motoru, je dobíjení KO, ale to už bys dávno po těch pokusech ani nerozsvítil kontrolky. Jo a kde jsi měřil, přímo na baterce, nebo na svorkách, jestli na svorkách, tak je rozdělej a pročisti. Ale vidím to na baterku, svorky, kabely, žhaváky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

05.08 2009 10:58


Satan Coupe: žhaviče jsou OK. Už jsem je jednou zkoušel proměřovat a nevím jestli blbě, ale nic sem nenaměřil.
Baterka je OK, 11V tam bylo po něúspěšných pokusech, měřeno na kontaktech baterky, kontakty i svorky pochopitelně očištěny, při nastartování přes 14V.
Baterka se sama po chvilce ustálí zhruba na 11,5V což si myslím, že je OK po zátěži. Ještě sem neviděl auto, ze kterýho bys vylezl a na druhej den na baterce změřil přesně +- 12V.

Spíš na co sme došli, že bude nejspíš startér v háji (popř. nějaká kostra a kontakty k němu), za chvilku pod to vlezu a uvidím, jestli něco uvidím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

05.08 2009 12:04


pokud mas na baterce 11,5V tak by potrebovala sakra dobit. KLidovy stav baterie plne nabite je 12,7V
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

05.08 2009 12:57


vlasta: zkusím to teď změřit, ale v baterce problém není, tím jsem si 100% jistej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

05.08 2009 15:06


Tak sem se vrátil.
Baterka asi bude chtít po těch různých "pokusech" nabít - tady uznávám svoji chybu.
Ke kontaktům startéru jsem se nedostal, je tam zespoda hroznej přístup a zeshora ještě horší Tohle budu muset vyřešit až doma, kde si auto zvednu líp než najetím na vysokej patník

Ad. baterka, bezprostředně po vypnutí motoru, odpojení autorádia a uzamčení auta a zapnutém alarmu si drží napětí okolo 12,5V
po různých startovacích pokusech a poté odpojení od kontaktů se její napětí ustálí na 10,7V a neklesá...
Funkce relé zastoupeno kabely -> tady odpadl problém ve špatných kontaktech či relé a žhavení zhasne vždy.

Co sem ale nevyřešil, proč někdy, když simuluju vadné relé motor točí a jindy jen cvakne?
Je možné, že by horší baterka zapříčinila to, že ji chvilku trvá než se "oživí", aby byla schopna aspoň točit?

Řekl bych, že mám pravděpodobně 2-3 závady spolu spojené.

1. relé nebo věci kolem něj - kontakty atp.
2. startér samotný nebo jeho kontakty
3. závada točení či netočení motoru a možná horší baterka


EDIT: ještě jedna věc, někdy se stane, že po vypnutí motoru někde asi zůstane napětí a jakkdyby "zrní/šumí/pocvakává" (neumím lépe specifikovat) nějaké relé nebo čerpadlo nebo co já vím, odstraní se to zapnutím a vypnutím klíčku (bez startování)

EDIT2: žhaviče se měří tak, že vezmu Ohmetr a + dám na kontakt žhaviče a - na kostru? Jestli je to správný postup, tak
1. 1,3 2. 0,8 3. 0,8 4. 1,0 Ale správností měření si nejsem jistý

Dík za rady a tipy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

05.08 2009 21:01


maczaCZ:

po různých startovacích pokusech a poté odpojení od kontaktů se její napětí ustálí na 10,7V a neklesá..
Je možné, že by horší baterka zapříčinila to, že ji chvilku trvá než se "oživí", aby byla schopna aspoň točit?


Dobij baterku, pri 10,7V proste ten starter neroztoci a proto ti to jen cvakne. To ze ma okamzite po chcipnuti motoru 12,5V je sice hezke, ale zkus to zmerit po hodine stani. Navic provoz s nedostatecne nabitou baterkou ji samotnou celkem festove zkracuje zivotnost - sulfatace clanku je celkem svinstvo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

05.08 2009 21:53


něco podobného mi dělalo na služebním berlingu.
špatně to startovalo, blblo dobíjení atd.
nakonec víc příčin najednou.
volné a navíc zaoxidované kontakty na baterce, baterka v prdeli, startér v prdeli...
nahoru

sponzor





05.08 2009 21:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.08 2009 18:01


vlasta:


Dobij baterku, pri 10,7V proste ten starter neroztoci a proto ti to jen cvakne. To ze ma okamzite po chcipnuti motoru 12,5V je sice hezke, ale zkus to zmerit po hodine stani. Navic provoz s nedostatecne nabitou baterkou ji samotnou celkem festove zkracuje zivotnost - sulfatace clanku je celkem svinstvo.


Ok. Zkusím to.
Jinak to relé 219 je v pořádku, odkrytoval sem ho a veškeré kontakty jsou OK.
Pořeším tu baterku, kontakty na baterce sem očistil doma mám nový, tak je vyměním a uvidím.
Neporadíte mi někdo, co vše musím sundat, abych mohl sundat startér?
Moc chytrej z toho nejsem...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email