Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 4 kvě 2024
Celkem je zde 293 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Darebák023
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 431
Online návštěvníků
Návštěvníků: 290
Uživatelů: 3
Celkem: 293

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.07 2009 19:29


Ahoj chlapi,chtěl jsem se zeptat jaky by jste mi doporučili agregát pro A4,rozhodl jsem se že dám do světa me BMW 330d a pořídim se nějakou Audinku,zaujali mě A4 2.5tdi 132kw od 2001,co na to říkate???Nebo co by jste doporučili???Díky za odp.
nahoru

sponzor





11.07 2009 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

11.07 2009 19:32


Tomik88: Zdravim, zkus pohledat na foru, ohledně motoru 2.5TDI je tu toho habaděj. Je to celkově náchylný motor. I 132kW verze. Je to dáno hlavně olejem LL a celkově spousta aut má stočené km, takže asi tak. Benzín by jsi asi nechtěl, že?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

11.07 2009 19:48


Vítej na AK

Provozuju 2,5 TDI přes tři roky a nejsem si uplně jistej, že bych do něj šel znova. U A4 jsou mě osobně sympatický 1,8T benzín a 1,9TDI, jen je problém, že lidi pomalu neví co za ty auta chtít. Ta dvaapůlka je docela těžká a i v A6 je ten zatíženej předek dost znát při jízdě.
Není to určitě uplně špatnej motor, ta 132kW verze je i docela vychytaná, jen je těžký najít nestočený a pečlivě servisovaný kus (čím starší, tím hůř), Když pak naskočíš do nějaký pasti, je to docela hrob na prachy.
Býval tu vcelku povedený návod, jak kupovat 2,5TDI (po čem koukat a tak), snad ho někdo má staženej...
Zkus se svézt s pár V6 benzínama, uvidíš sám, jestli to nakonec nebude lepší volba
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.07 2009 19:56


Tomik88:
Ahoj chlapi,chtěl jsem se zeptat jaky by jste mi doporučili agregát pro A4,rozhodl jsem se že dám do světa me BMW 330d a pořídim se nějakou Audinku,zaujali mě A4 2.5tdi 132kw od 2001,co na to říkate???Nebo co by jste doporučili???Díky za odp.
caf.
urcire pohladaj 2,5 tdi to je tu neverending story, ale ja som zo snou absolutne spokojny. Ale ak nepotrebujes vyslovene 2,5 tak chod do 1,9 je na tom lepsie
Preco A4? A6 je priestrannejsia ale ak budes jazdit sam/dvaja tak to postaci

Ak by si vybral 2,5tdi od roku vyroby neviem presne asi 2003 tak tam je ten motor uz OK (vacky) niekedy sa doseru

Ale hovorim ide o stav motora, moj ma cez 406 000 km a zatial to je super. Iba cerpadlo bolo na repase ale neviem presne kedy (predch. majitel) ale inak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.07 2009 20:15


neverim, ze len cerpadlo bolo robene na tvojom motori , inac ja som si s 2.5 odskakal uz svoje, ale dost mi to dojebalo to, ze nie kazdy tomu motoru rozumie a z casti mi k tomu pomohol aj jeden servis, nakoniec mam motor z roku 2004 a je to luxusne vozenie s tymto autickom teraz, podla mna je 2.5dobry motor, len maju vacsinou najzdene okolo mega km a predavaju sa ako lestenky so 180000km, cim starsi tym horsi, ale neplati to vzdy, myslim si ze tento motor volili prvy majitelia z toho dovodu, ze pocitali s velkym najazdom km, preto mu dali prednost pred inymi motormi, potom to tak vizera, su sice na niektore veci nachylnejsie, ale ktory motor nema nejaku slabost, ze?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.07 2009 20:18


Do benzinu??O tom jsem neuvažoval,vím že jsou to skvělě motory ale jelikož hodně najezdím tak u mě velkou roli hraje spotřeba a s benalem toho asi nedosahnu.Říkate 1.9???Jezdi to pěkně,jelikož jsem si ted zvykl na nějakych 135kw spotřebu 6.5l a nevím jestli by mě ta 1.9 uspokojila.Ale zase by mě asi uspokojil ten servis co???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 497 | Témat: 6

11.07 2009 20:44


za kolik bys pustil tvoji 330d ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.07 2009 23:06


nech si BMW, uprimna rada
nahoru

sponzor





11.07 2009 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.07 2009 23:19


mám stejný názor jako lumirs, nech si to bávo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.07 2009 23:30


lumirs: Piggy: ono jde taky o to z jakyho roku to bavo je Tomik88: Jinak ja bych bejt tebou kouk po benzinu,co 1.8T?To moc zrat nebude a kluci si to celkem chvalej...Nebo nejakou 2.4,2.8 (to budou spis eSka),jen to teda zere jak tank no (pocitej kolem 11 a moc dolu to nestahnes).Jinak tu 2.5 naftu to je asi opravdu o tom jakej sezenes kus-kdyz mas kliku mas paradni silnej a sviznej motor s minimalni spotrebou (za tu muziku),ale tyhle motory bejvaj fakt casto kupovany s tim ze ten co to kupuje pocita s velkym najezdem a petilety auto s natocenym pulmilionem nemusi bejt az takovej problem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.07 2009 23:35


Tak každý musí počítat že pokud si někdou koupi ojete auto stare 8 let,bude do toho už jen vražet a opravovat a to každe auto bez vyjimky.S tím se prostě musí počitat,jen aby to nebylo v desitkach tisich.Ale přesto ja bych si za ty prachy raději koupil nějake ojete luxusni auto s perfektni vybavou ktere nějak vypada,než nové,kde by jsi tak stahoval okynko na kliku protože to nemá klimu.Na tom Baworu mi ted během měsice odešla a měnil jsem váhu vzduchu,vodní čerpadlo,čidlo vačky,a ještě mě čeka hardy spojka a to ma nalitano jen 150000km.Ale ja jsem takovy vul že měnim auta i 3x do roka,prostě chci vyzkoušet vždy něco noveho a ted mi padla do oka A4.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.07 2009 23:37


panter:
za kolik bys pustil tvoji 330d ?


Chtěl bych za to aspon 220tis.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.07 2009 23:38


takze to opravis a koupis dalsi hrob?) nekdo ma rad holky, jiny zase auto kelly
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.07 2009 23:38


Tomik88:
Tak každý musí počítat že pokud si někdou koupi ojete auto stare 8 let,bude do toho už jen vražet a opravovat a to každe auto bez vyjimky.S tím se prostě musí počitat,jen aby to nebylo v desitkach tisich.Ale přesto ja bych si za ty prachy raději koupil nějake ojete luxusni auto s perfektni vybavou ktere nějak vypada,než nové,kde by jsi tak stahoval okynko na kliku protože to nemá klimu.Na tom Baworu mi ted během měsice odešla a měnil jsem váhu vzduchu,vodní čerpadlo,čidlo vačky,a ještě mě čeka hardy spojka a to ma nalitano jen 150000km.Ale ja jsem takovy vul že měnim auta i 3x do roka,prostě chci vyzkoušet vždy něco noveho a ted mi padla do oka A4.


tak jestli koupíš špatnou 2.5TDI, tak to budou sakra desítky tisíc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.07 2009 23:40


mike8:
lumirs: Piggy: ono jde taky o to z jakyho roku to bavo je Tomik88: Jinak ja bych bejt tebou kouk po benzinu,co 1.8T?To moc zrat nebude a kluci si to celkem chvalej...Nebo nejakou 2.4,2.8 (to budou spis eSka),jen to teda zere jak tank no (pocitej kolem 11 a moc dolu to nestahnes).Jinak tu 2.5 naftu to je asi opravdu o tom jakej sezenes kus-kdyz mas kliku mas paradni silnej a sviznej motor s minimalni spotrebou (za tu muziku),ale tyhle motory bejvaj fakt casto kupovany s tim ze ten co to kupuje pocita s velkym najezdem a petilety auto s natocenym pulmilionem nemusi bejt az takovej problem...


3.0d bych tipoval rok 2000+
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.07 2009 23:42


jestli je to opraveny, tak klidne vymenim za jednaosm turbo v madarskym porsche
nahoru

sponzor





11.07 2009 23:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.07 2009 23:42


Tomik88: No tak jestli chces "luxusni" auto tak spis zkus svestku...kolem roku 2001 sezenes za 200 uz paradni karu v plny polni... No a u 2,5 tdi - vacky,cerpadlo (asi dve nejbeznejsi zavady kdyz mas smulu) oboji jsou desetitisicovy zalezitoste...

edit: Piggy:3.0D se delali i driv ne?Nevim,nehadam se.Ted psal ze meni auto 3x do roka tak je celkem mozny ze mas pravdu a jen meni znacku...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.07 2009 23:46


vlasta tu nekde psal, ze je treba mit pro tento motor sedmdesat na rezerve nech si bmw a jed na kubu tu rezervu prochlastat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

11.07 2009 23:48


mike8:
Tomik88: No tak jestli chces "luxusni" auto tak spis zkus svestku...kolem roku 2001 sezenes za 200 uz paradni karu v plny polni... No a u 2,5 tdi - vacky,cerpadlo (asi dve nejbeznejsi zavady kdyz mas smulu) oboji jsou desetitisicovy zalezitoste...

edit: Piggy:3.0D se delali i driv ne?Nevim,nehadam se.Ted psal ze meni auto 3x do roka tak je celkem mozny ze mas pravdu a jen meni znacku...


já se taky nehádám, diskutujem

já bych řekl, že opravdu od roku 2000, do té doby jsem viděl jen 2.5-ky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.07 2009 23:51


lumirs:
vlasta tu nekde psal, ze je treba mit pro tento motor sedmdesat na rezerve nech si bmw a jed na kubu tu rezervu prochlastat


taky bych to videl tak ze tenhle motor je dobrej na to,kdyz s tim autem pocitas treba na 3-5 let,ses ochotnej do nej nemalou castku nasypat a dat ho do pucu a pak bude slouzit dobre.Na pulrocni projeti neumerny riziko...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.07 2009 23:57


lumirs:
vlasta tu nekde psal, ze je treba mit pro tento motor sedmdesat na rezerve


ja som kupil druhy motor z roku 04 s vackami ktore sa nevydieraju a stalo to 40 s vymenou, olejom a filtrami
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.07 2009 8:03


quattro99:


ja som kupil druhy motor z roku 04 s vackami ktore sa nevydieraju a stalo to 40 s vymenou, olejom a filtrami
to je aj moj zalozny plan. A potom to bude tip - top ale nech mi vydrzi AKE co najdlhsie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

12.07 2009 9:12


Jo je to rok 2000 a ja tak poslouchám tak si ho asi ještě nějakou chvíli necham Jaky máte názor u Audin na automatickou převodovku,je hodně pěkných automatu na prodej,ale nevím jestli bych do toho ještě šel,jednou jsme měli A6 Avant v automatu a tam při řazeni třepalo cele auto,repas 40tis.,jo to ale taky misto 160tkm co mělo na ta tachači,nam mechanik řekl že to ma 320tkm.
Dnes se fakt oplati kupovat auto jen se serviskou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

12.07 2009 9:14


mám 2,5 TDI AKE s TT a najeto 305 tis-automat šlape jako hodinky-každých 80tis. v TT měměný oil-spíš bych se bál multitronicu
nahoru

sponzor





12.07 2009 9:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

12.07 2009 9:44


Tomik88: Ona serviska taky není všecko, víme co šikovný člověk dokáže, dneska věřit se dá maločemu. Dneska najít auto s jasným původem a perfektním stavem je celkem oříšek. Každopádně pokud jsi s BMW spokojen, tak bych si ho bejt tebou nechal..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

12.07 2009 11:02


Tomik88:
Jo je to rok 2000 a ja tak poslouchám tak si ho asi ještě nějakou chvíli necham Jaky máte názor u Audin na automatickou převodovku,je hodně pěkných automatu na prodej,ale nevím jestli bych do toho ještě šel,jednou jsme měli A6 Avant v automatu a tam při řazeni třepalo cele auto,repas 40tis.,jo to ale taky misto 160tkm co mělo na ta tachači,nam mechanik řekl že to ma 320tkm.
Dnes se fakt oplati kupovat auto jen se serviskou.

4ím starší auto, tím větší sázka do loterie, je jedno jestli se serviskou nebo ne. Jsou lidi, co dokážou během 150t km auto uplně odepsat a lidi, co najezdí přes 300t a auto je skoro jak nový.
S tou aut převodovkou je to to samý, vyzkoušet za studena zpátečku, při plynulým rozjíždění nesmí škubat řazení, vyzkoušet kickdown, projet a zahřát, znovu vše zkusit a pak se modlit Vše musí jít plynule bez velkejch škubanců, jinak hrozí problém. Jetou TT 5ti kvalt seženeš od 10t do 15t (na A6), někdy i se zárukou, takže zas tak hrozný to není.
Osobně si myslím, že auto s automatem je většinou v lepšim stavu, než s manuálem (teda aspoň motoricky), protože ten TT si do toho nenechá moc kecat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email