Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 222 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 218
Uživatelů: 4
Celkem: 222

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

13.05 2009 17:13


napadlo me zajimave tema,,,vzhledem k umyslu omladit vozovy park se jako srdcem audinak rozkoukavam kde co a jak koupit....
ale!!!po C4 tdi 6kvalt,,je to trosku tezsi nez se zda,,....C5 neni jak vsichni vime zrovna stastna volba a ja nevim co teda s tim...
napadlo me jedno reseni....co takhle VOLVO S 80,s motorem z C4 2,5 tdi 103kw????
mate nekdo zkusenosti?znalosti?jak se tam ten motor choval-je tam ulozenej opacne..
a kdo tam dodaval prevodovky,,,proste cokoliv vite,,predem diky..
prijde mi to jako jedinej zpusob jak zustat vernej a vyresit situaci v pomeru cena-rok-kvalita audi-luxus-velikost a desing ktery mi vyhovuje....
tim vyvolavam diskusi i u jinych takto resenych aut s motorem z audi...
diky vsem za nazory!!!!
nahoru

sponzor





13.05 2009 17:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





13.05 2009 17:23


jsou lidi co na A6 C5 nedaj dopustit a nežere jim kapsu ůdržbou-PROČ? Protože se o ní starají...... ať už benzínová nebo zmiňovaný problém 2,5 TDI 110 kw...
takže udržuješ staráš se jezdíš
TIMTO VYJADŘUJI SVŮJ NÁZOR
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 108 | Témat: 1

13.05 2009 19:19


kvatráček:
jsou lidi co na A6 C5 nedaj dopustit a nežere jim kapsu ůdržbou-PROČ? Protože se o ní starají...... ať už benzínová nebo zmiňovaný problém 2,5 TDI 110 kw...
takže udržuješ staráš se jezdíš
TIMTO VYJADŘUJI SVŮJ NÁZOR



Amen.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.05 2009 19:21


jenze udrzujes za hodne, staras se za hodne ...

ber Volvo ...
nahoru

Anonymní





13.05 2009 19:24


2Pix:
jenze udrzujes za hodne, staras se za hodne ...

ber Volvo ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

13.05 2009 19:24


2Pix: To myslíš, že je o tolik levnější? Já teda nevim..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

16.05 2009 15:14


jerryxedos:
....co takhle VOLVO S 80,s motorem z C4 2,5 tdi ...

A co takhle Tatra 805 s R5?
Citace:
Tatra 805 with Audi engine - inline 5 cylinder engine, added power stearing, power brakes, different bed and some other modifications


Přímý odkaz na youtube video


Ale vazne. Videl bych to tak, ze vybirat mezi motory, ktere bych netypoval, ze byly pouzivany jako sluzebni/taxi a mivaji najeto na Mesic a zpet. (bavim se zejmena o nafte 2.5TDI). Kdyz pujdes do benzinu 3.0 a vys, je mensi riziko, ze to bude ojeta hajtra se stocenymi km.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.05 2009 18:18


udrzba 2.5TDI R5 je levnejsi nez udrzba 2.5 TDI V6 ...

provoz je levnejsi a servisni prace taktez ...

Pokud bych mel na vyber jestli Volvo nebo Audi v nafte ... beru Volvo ...

pokud benzin ... volim Volvo
nahoru

sponzor





16.05 2009 18:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

16.05 2009 19:09


chlapi,,jen nafta!!!nic jineho nechci,,..tj bez debat..,,..
jde mi o to vice do hloubky,,prislo mi to jako zajimave reseni...problemu jak sem vyse uvedl v uvodu..,,..
chci znat vase nazory jestli tj reseni,....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

22.05 2009 19:57


A co koupit A6 C5 1,9TDi?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

22.05 2009 20:41


jerryxedos: Kámoš tohle auto měl S80 v 2,5TDi 103kW - auto krásný ale motor ve spojení s automatem šílená lemra... Volvo těžký, motor historickej... Navíc že by byl servis Volva levnější než Audi nečekej...
Šel bych do Volva buď s jiným motorem nebo do Audi s V6. S80 + R5 je krize....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

22.05 2009 22:23


tak to jsi me velmi prekvapil,,byt s tim automatem to chapu a i verim...ale c4 s tim motorem jede pekne,,mam ji doma...6kvalt je libovka myslim..a nevim proc by to treba v manualu nemelo jet bude to stejna vaha myslim..
ja nevim no..
me ten motor vyhovuje a z V6 audi uz mam strach..
pak jedine fakt AFN-81kw..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.05 2009 13:35


m.i.v : T6 se delali i ne-awd ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email