Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 12 kvě 2024
Celkem je zde 613 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DoLy
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 443
Online návštěvníků
Návštěvníků: 608
Uživatelů: 5
Celkem: 613

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

07.05 2009 10:13


mam dotaz...Audi naladila tenhle motor na vykon 184kW/250ps ale vizualne vypada jako 2.7BiT z RS4 avant ktery je v "zakladu" nalazeny na 280kW/380ps..co se tyka zvyseni vykonu tak BitPower nabizi upravu na 220kW/300ps..v cem se oba motory od sebe lisi? je vykonovy rozdil "jen" v ridici jednotce? nebo tam jsou pouzite u allroadu mensi turba? jine vstriky? jak dosahnout u allroadu 2.7BiT podobneho vykonu jako u RS4 Avant 01 ? zvladnou to vubec poloosy? zvladnou to brzdy? nebude potreba koupit brzdovy kit na RS4?
nahoru

sponzor





07.05 2009 10:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.05 2009 18:46


bude potřeba koupit RS4
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

07.05 2009 18:53


Hm Diky ale fakt ne..proto se ptam na allroada jak to tam je..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

07.05 2009 19:26


esko ma stejnej objem ale v zakladu 280hp a kovany pisty a kliku a je to udelany na to aby navrchu kdyz je vykon a tocky tak spodek motoru vydrzel..
urcite by jsi ten vykon z toho dostal ale motor by to nevydrzel...
250hp ti nestaci?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

07.05 2009 19:28


eee tak jeste o schodek vys
rs4 brzdy a vsechno kolem motoru je totalne jiny...
stejne jako 4,2ka v8 v A6ce neni v RS6ce jen 4,2ka s turbama...
chladice, podvozek, kokotinky...
nevyplati se predelavat spis koupit hotovy auto a i to bude chtit SAKRA penize za servis...
ver me.. prosel sem tim... spotreba je to nejmensi zanedbatelny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

07.05 2009 19:38


Paráda..o tohle mi šlo staci mi zatím 250ps ale znás to..když si na to už zvyknes tak chceš víc a víc a víc výkonu..tak jsem se ptal jen na možnosti co se s tím dá dělat..takže chip na 300ps a to je konečná pokud do toho nechci narvat neskutečné prachy..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

07.05 2009 19:50


brzdy to ma stejny jako 4,2 V8 s6ka ktera ma 340hp tak to by melo byt oks..
poloosy a ostatni jako turba a klika s pisty by mely prezit bo to clovek nemusi tocit kdyz to tahne odspodu
mel sem i biturbo v sedanu 230hp a zazili sme hooodne legrace...
rad na nej zpominam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

08.05 2009 0:00


Tak že 300ps přední brzdy přežijou je mi jasné..spíš jsem chtěl vědět jak je to s tím výkonem a potom pokud by byl stejný jako na RS4 avant tak pak by se řešily brzdy..
nahoru

sponzor





08.05 2009 0:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

11.05 2009 23:53


Nema to sice s tématem nic společného, ale já bych u allroada spíš šetril na měchy a čerpadlo... což neni úplně nejlevnější... než dávat peníze do už tak dost výkoného motoru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

12.05 2009 0:28


Základ toho motoru je úplně stejnej jako 2.7 z RS4, takže se z toho dá dostat přes 400 PS. Je to jen otázkou peněz...

Pro inspiraci mrkni sem: http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=ALLROAD184Q

Třeba úprava na 420 PS stojí 23 tis Euro, což je asi víc než je současná hodnota Tvého auta...

Na Tvém místě bych šel do chipu a máš nějakých 300 PS. Pokud by Ti podařilo nějak přijatelně sehnat RS motor, možná by to stálo za zvážení. Pouhým swapem motoru a soft úpravou by ses dostal na těch 420 PS. Ale těch motorů je jako šafránu a osobně pochybju, že bys ho sehnal pod 100 tyček... I když kdo ví.

Suma sumárum, zajeď na chip kašli na to. Doporučuju Bitpower...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

12.05 2009 22:10


JK:
Nema to sice s tématem nic společného, ale já bych u allroada spíš šetril na měchy a čerpadlo... což neni úplně nejlevnější... než dávat peníze do už tak dost výkoného motoru.
jsem obchodní zástupce u jedné německé firmy dodávající náhradní díly na osobní auta takže náhradní díly a ceny za práci v servisech je pro mě to nejmenší..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

12.05 2009 22:32


Kratz:
Na Tvém místě bych šel do chipu a máš nějakých 300 PS. Pokud by Ti podařilo nějak přijatelně sehnat RS motor, možná by to stálo za zvážení. Ale těch motorů je jako šafránu a osobně pochybju, že bys ho sehnal pod 100 tyček.

Suma sumárum, zajeď na chip kašli na to. Doporučuju Bitpower...
taky to tak vidím na ten chip..na rodinné quattro kombi to stačí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email