Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 952 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 949
Uživatelů: 3
Celkem: 952

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S6 Kupa
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 2

11.05 2009 10:35


Zdravim Vas, potreboval by som poradit ohladne kupy S6 rocnik 2001.Naco si mam dat pozor atd atd ..
Este by ma zaujimalo ci je realne rozdiel az tak brutalny v cene servisu ako pri beznej a6 4.2 napr alebo 3.0 .. pretoze bavil som sa s jednym "mechanikom" a ten mi urobil dost haluz s tym ze treba menit napr rozvody kazdych 30tisic km napr. a ze cena je okolo 1000euro, tak isto ze podvozok je velmi narocny na udrzbu tlmice atd .. takze by ma zaujimala aka je naozaj skutocnost od niekoho kto ma s tym realnu skusenost.Je mi jasne ze s6 ma iste svoje naklady ale zaujima ma ci je tam az tak markantny rozdiel vo vsetkom.Skor som mal pocit ze ten mechanik ma vyslovene chcel iba odradit od toho auto .. nepovedal jednu pozitivnu vec ze motor so 150tisic musi uz byt po smrti lebo tomu kazdy naklada a podobne ...
Ale uz sa mi neraz potvrdilo ze poniektori "mechanici" toho nahovoria tak ma zaujima nazor niekoho kto ma skusenost s tymto autom alebo jemu podobnym.

Dopredu dakujem za rady a info
nahoru

sponzor





11.05 2009 10:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.05 2009 11:28


adko:
Vyměň mechanika. Nebo jinak, zeptej se nějakého mechanika, né hospodského kecalisty

Rozvody klasicky po 120ti tkm. Motor ve 150ti tkm je teprve zajetej - hlavně ve spojení s automatem.
Podvozek je podle mě stejný jako u 3.0/2.7bT/4.2, ale to si nech potvrdit - to fakt nevím jistě, ale že by tam byla technika z RS6 se mi nezdá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

11.05 2009 16:04


Taky si myslim že to nebude žádná trága. RS6 si jede svojí ligu ale S6 by měla být blíž klasický řadě... Mechanik je jantar - rozvody po 30.tis To je vůl jak anděl...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

11.05 2009 16:09


rs6 ma predepsany rozvody po 60ti ale proto ze se pocita s jistotou.. ale v audi to delaji po 120ti a nemaji problem...
S6ka ma stejny brzdy jako 2,7T takze no problemo a doporucuji radeji manual bo s automatem ti to auto neprinese co od nej ocekavas...!!!
mel sem A6 4,2 r.v.2002 a nalozil sem stim S6ce v kombajnu a to auto proste nejelo oproti 2,7t v manualu co jsem mel pred tim... totalne me zklamala kombinace 4,2 - Tiptronic*...

v RS6ce me to az tak nevadilo ale naklady na provoz byly astronomicky tak sla do sveta..

mam S6 plus a na tu semtam srandu to staci s S6 v manualu budes spokojen...

servisni financni zatez jako kazda A6 1998-2003
jen je opravdu vetsi pravdepodobnost ze tomu nekdo pred tebou daval kakao tak dobre vybirat!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.05 2009 21:46


30litrů km to je vůl možná tak u felinny koukám pan mechnik na slovo vzatej,něco jak pan Lorenc
toho auta bych se nebál,sám bych ho chtěl..někdy
je to obyč A6 která má jen silnější motor a sportovní podvozek..nápravy to má uplně stejný jako A6, stejné brzdy jako 2.7T a 4.2
Ale určo bych bral manuál,ale je jich max 10%
přeju šťastnou ruku při výběru
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email