Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 541 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 541
Uživatelů: 0
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Poradte
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 3

06.01 2008 13:38


chtel bych koupit audinku A4 A to bud 1,9TDI 96Kw nebo 1,8T , 2,0 kdyby se zadarilo tak quattro* a navic jako bombonek Tiptronic*(ale nelpim na nem). Co je vyhodnejsi?? Pocitam ale ze budu s tim autem jezdit a ne jenom pro paradu. Nemate nejakej vzorec na vypocet vyhodnosti. A jake mate zkusenosti s temito motorizacemi?? DIK ZA CENE RADY
nahoru

sponzor





06.01 2008 13:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

06.01 2008 15:29


je to jen otazka penez(bud muzes koupit od 110 starej model nebo facelift od 140) ani jsem nevedel ze sa delal 2,0.

1,9 TDI* -nafta,spolehlivej,plno nahradnich dilu vsude...nevyhoda vyzsi porizovaci cena

1.8 T-benzin co jede spotreba 10L ,pri koupi zkontoluj Turbo*.

2,0-neznam

quattro* -super vec kor ted na zimu jinak nevyhoda vyzsi pořizovačka a spotreba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 3

06.01 2008 19:20


mara A4:
je to jen otazka penez(bud muzes koupit od 110 starej model nebo facelift od 140) ani jsem nevedel ze sa delal 2,0.

1,9 TDI* -nafta,spolehlivej,plno nahradnich dilu vsude...nevyhoda vyzsi porizovaci cena

1.8 T-benzin co jede spotreba 10L ,pri koupi zkontoluj Turbo*.

2,0-neznam

quattro* -super vec kor ted na zimu jinak nevyhoda vyzsi pořizovačka a spotreba.

Premyslel jsem okolo roku 2002
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

06.01 2008 19:49


zalezi kolik najedes rocne kilaku.. nad 25-30t km rocne se vyplati dat vic penez za dizla ale kazdopadne 1,9tdi.. 2,0tdi nebrat.. nepodarenej hlucnej a ziznivej motor co vim od servisaku.. a benzin 2,0 taky nebrat.. bude zrat a nepojede.. jedine benzin 2,0T.. nebo sestivalec nejake..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

06.01 2008 19:52


1.9tdi ziznivej motor??? prumerka 5,5 me neprijde jako ziznivec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.01 2008 20:06


vlasta:
1.9tdi ziznivej motor??? prumerka 5,5 me neprijde jako ziznivec

přečti si ještě jednou co napsal vmike...jedině 1.9TDi..............2.0TDi nebrat,ok?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

06.01 2008 20:33


ja to blbe precet )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.1. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 3

06.01 2008 22:58


vmike:
zalezi kolik najedes rocne kilaku.. nad 25-30t km rocne se vyplati dat vic penez za dizla ale kazdopadne 1,9tdi.. 2,0tdi nebrat.. nepodarenej hlucnej a ziznivej motor co vim od servisaku.. a benzin 2,0 taky nebrat.. bude zrat a nepojede.. jedine benzin 2,0T.. nebo sestivalec nejake..

A 1,8T taky nebrat??
nahoru

sponzor





06.01 2008 22:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 185 | Témat: 9

07.01 2008 11:42


RostikH:

A 1,8T taky nebrat??

taky jsem přemýšlel o tomhle motoru ale dostal jsem rozum a koupil úspornější. Určitě jede parádně ale ta spotřeba...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

07.01 2008 16:59


nevim co se Vam nelibi na 1,8 ..
je to technicky dokonalej motor se spotrebou 10litru ve meste a jede naprosto dostatecne Turbo* jede jinak to je jasny ale zase vas to nuti na to slapat takze vetsi spotreba a je to riziko kupovat stary Turbo* zrovinka tak quattro* je riziko poruchovost ale je to parada koupil bych si ho ..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.01 2008 20:43


já mám 1.8T. teď jsem měl spotřebu 9.3, jízda sám, ve dvou, ve 4, po rychlostní komunikaci(ostrava - frýdek) cca 140km/h, jak kdy. pak domů na valachy, tam po kopcích, předjíždění až k 5-6 tisícům otáčkám. Prostě všehochuť. Pak po dálnici brno - praha, cca 50 km v prahe, pak směr dečín, spotřeba 8.5, po dálnici jsem se snažil držet 140. občas tam bylo i 180, ale jen krátkodobě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

07.01 2008 21:00


TAVIC:
nevim co se Vam nelibi na 1,8 ..
je to technicky dokonalej motor se spotrebou 10litru ve meste a jede naprosto dostatecne Turbo* jede jinak to je jasny ale zase vas to nuti na to slapat takze vetsi spotreba a je to riziko kupovat stary Turbo* zrovinka tak quattro* je riziko poruchovost ale je to parada koupil bych si ho ..


nevim jestli je dokonalej(já teda musim zaklepat po pul roce zadnej problem) jen vim ze jezdis za stejno jak v 1.8T(mam ho take tak jsem si to nevycucal z prstu)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

07.01 2008 21:11


Nerikam ze nejezdis za 10 s turbem by jsi mel jezdit jeste usporneji nemusis to tak honit ale prave proto ze to jede jako zmrd tak bych to honil ..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

08.01 2008 0:10


TAVIC:
Nerikam ze nejezdis za 10 s turbem by jsi mel jezdit jeste usporneji nemusis to tak honit ale prave proto ze to jede jako zmrd tak bych to honil ..


spatne jsi to pochopil nebo ja to spatne napsal ja vlastnim jen 1.8 20V jak ty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.1. 2007
Příspěvků: 185 | Témat: 9

08.01 2008 11:11


K té spotřebě: řekl bych že 10 litrů spotřeba při lehké noze není zrovna málo. Teď mě neukamenujte ale já moje TDI* v quattru rád šlapu a se spotřebou (průměr - měřeno podle tankování a ujetých km) se nedostanu nad 8 litrů.Spíš tak k 7,5. Kdybych jezdil s lehkou nohou jako vy s 1,8 tak jsem taky uplně někde jinde.
Je jasný že to nejde srovnávat ale chce si přece vybrat.
Naposledy upravil Rolljoin dne 23.04 2009 19:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

08.01 2008 13:01


jj to je jasny TDI* je o na spotrebu super zase je vetsi porizovacka a udrzba motoru bude taky drazsi ale je to jen o prachách a o tom kolik najezdis za rok.
nahoru

sponzor





08.01 2008 13:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 13:46


RostikH:

A 1,8T taky nebrat??


mel sem 1,8T v octave r.v.2002 s haldexem a byla spokojenost maximalni.. sporeba kolem 8mi max do 10ti..
1,8T doporucuju ale 1,8 bez turba ee.. to radsi 16 16v 100k.. 8) ale Turbo* je mazec.. jede kdyz potrebujes od nizkych otacek a nezere tolik kdyz jedes pianko.. pri koupi ojetyho ale je moznost problemu a nutnosti repase turba nebo novyho kdyz kapnes na blby auto...
dycky je neco za neco..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

08.01 2008 18:59


Tak nevim nevim 1,6 na tak tezky auto ?? asi jeste vetsi spotreba nez 1,8 a vykon nekde v kybliku ..
A Turbo* v octavii jsi mela asi v RSkove ze ??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

08.01 2008 18:59


Tak nevim nevim 1,6 na tak tezky auto ?? asi jeste vetsi spotreba nez 1,8 a vykon nekde v kybliku ..
A Turbo* v octavii jsi mela asi v RSkove ze ??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 19:16


nn byla to 150k verze 4x4 Haldex*.. rso ma 180k a nedelaji 4x4..
1,6 sto koni myslim je solidni zaklad na predokolku o vaze 1225kilo..
kombin.
0-100 vaha vykon/k toc.mmnt/Nm spotr.

1,6 9,9 1225 101 145 7,7

1,8T 8,4 1255 150 210 8,2

2,4 v6 8,4 1315 165 230 9,4


zdroj:http://katalog-automobilu.cz/
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.01 2008 19:33


vmike:
nn byla to 150k verze 4x4 Haldex*.. rso ma 180k a nedelaji 4x4..
1,6 sto koni myslim je solidni zaklad na predokolku o vaze 1225kilo..
kombin.
0-100 vaha vykon/k toc.mmnt/Nm spotr.

1,6 9,9 1225 101 145 7,7

1,8T 8,4 1255 150 210 8,2

2,4 v6 8,4 1315 165 230 9,4


zdroj:http://katalog-automobilu.cz/


není ta váha blbost? mám doma v pc uloženou adresu, kde uvádějí cca 1800kg...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 19:35


1880 ma moje rs6ka s 4,2kou v8 a quattrem..

1,8T z
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- 1340 + 550 = pohotovostni + nosnost = 1900kg
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


1800 to bude celkova...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.01 2008 19:46


jj, už sem to našel. máš pravdu vmike.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

08.01 2008 19:48


vencaa6:


není ta váha blbost? mám doma v pc uloženou adresu, kde uvádějí cca 1800kg...

není to bylbost,já mám avanta a ten váží 1320 kg a to je diesel:-)
nahoru

sponzor





08.01 2008 19:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2008 20:10


vencaa6:
jj, už sem to našel. máš pravdu vmike.


kdo by se neska zajimal o pravdu kua
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.01 2008 20:14


vmike:


kdo by se neska zajimal o pravdu kua


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

08.01 2008 23:32


Zdar chlapi, taky přispěju trochou do mlýna, co se týče spotřeby. Mám A4 avant 1.9 TDI* quattro* 81KW a město volná 6,5 litru a těžká noha v pohodě do 8 litrů a dálka tak 5 litrů. Jo a quattro* v naftě váží cca 1465 kg. Audi zdar.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

09.01 2008 16:38


váha 1.8T quattro* r.v.11/1997 podle TP:1325kg
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

10.01 2008 8:41


Řešil jsem stejný problém. Nakonec jsem dospěl k názoru, že je to jedno. 1.9 TDI* a 1.8T jsou nejlepší a nejspolehlivější motory co VW group udělala.

Mám 2002 1.9 TDI* quattro* (96kW) a maximální spokojenost. Dlouhodobý průměr 7.2 litru (50% Praha a rozhodně to nešetřím). Praha - Ženeva na jednu nádrž a 8,5 hodiny jízdy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email