Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 30 kvě 2024
Celkem je zde 708 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: TyMotei
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 465
Online návštěvníků
Návštěvníků: 707
Uživatelů: 1
Celkem: 708

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.07 2008 23:40


Poprosil bych o rady a doporučení pro tento motor přibližně roku výroby 2001.
Všeobecný přehled mám, ale zajímají mě konkrétnější informace.
Náklady na provoz, údržba, časté závady - slabiny, jak si stojí po ujetí 200 tis km atd.
Budu rád za každé info, pokud nebude problém, i za info V8 + Tiptronic*. Díky moc.
nahoru

sponzor





30.07 2008 23:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





31.07 2008 0:32


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.07 2008 9:00


ARC*: Možná v A8, těžko říct. V A6 udávají 299k, tak doufám, že to nejsou ty staré původní V8 co se dávaly do D2 ... O tyhle motory jsem se nikdy do hloubky nezajímal, tak nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

31.07 2008 17:34


sniper:
ARC*: Možná v A8, těžko říct. V A6 udávají 299k, tak doufám, že to nejsou ty staré původní V8 co se dávaly do D2 ... O tyhle motory jsem se nikdy do hloubky nezajímal, tak nevím.



Cauky Pavle motory v roce 2001 mely 5ti ventilovou techniku a mely v a8 310 koni . Tiptronic* klasika vymenit olej a doufat ze automat vydrzi. Nekdy odejde ve 150 a nkdy az ve 450 v tomhle si nebyberes pricemz obvykle plati ze pri 200 tis je menic na konci zivotnosti.Jo jeste me napada ze by pri tech km by nebylo na zavadu zkontrolovat spravnou funkci vahy vzduchu aby ti neposilal spytny data a timpaden aby spravne fungovala spoluprace motoru s prevodovkou.
Naposledy upravil zexell dne 31.07 2008 22:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3654 | Témat: 60

31.07 2008 20:55


kamos si ted dovezl A6, rv 99 a ma tam 4,2 s petiventilem a ma 299 koni ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

31.07 2008 22:40


m.i.v.:
zexell: - no nevím, ale preventivně měnit olej v tiptroniku (pokud funguje) - je podle mě blbost, spousta lidí už na to dojela a info, že po 200tis. je měnič na odpis bych si taky netroufal tvrdit


No mas pravdu je lepsi neinvestovat nic a az se zacne kazit hledat pomoc na vselijakych forech a platit za opravy , kazdy at si to resi jak chce ja jen napsal svuj nazor . Ver mi ze s tema automatama jsem uz neco zazil a vim presne o cem mluvim.
Jo a 5- ventily se tam davaly tenhle fakt mi nejak utekl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.07 2008 23:11


Kluci a holky, díky moc za info a uvítám další spolupráci
nahoru

Anonymní





23.01 2009 12:18


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





23.01 2009 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 133 | Témat: 4

27.01 2009 16:50


Tak nevim jak 280 koňová ale 290 je celkem bez problému,pokud máš dost oleje,tak nic moc velkýho nehrozý.Může se stát,že odejde nějaká odvětrávací hadice,ale to neni nic hroznýho.Ještě mi odešla viscospojka na větráku,jinak si jenom ševelý.Jo a vím o tiptronicu,kde se měl měnit olej,autorizovaný servis si to taky celou dobu účtoval,ale neměnil.Teď má najeto kolem 300tis a řadí jako za mlada,žádnej problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.5. 2008
Příspěvků: 63 | Témat: 12

31.03 2009 23:13


Co stoji taka prevodovka? moze byt aj pouzita... mam jedno auto k vyhlednuti fakt dobra cena 4.2i automat a vozidlo sa slabo phybuje smerom dopredu, spatecka ide v pohode. je to rok 99
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.04 2009 10:34


Peto127RS:
Co stoji taka prevodovka? moze byt aj pouzita...

nová 150tis. použitá 30tis.
doživotní náplň převodovky je nesmysl,kdyby každý měnil olej aspoň po 60tis.km. tak by TT vydržel půl mega. Mně stačilo co jsem viděl, když mi vypoušteli olej z převodovky,vytekla normální vazelína .Výměnou oleje se nic nepokazí ba naopak zlepší se řazení a když někomu odejde Převodovka* po výměně oleje, třeba ve 250tis.km. tak je to jen a jen jeho chyba,že olej nevyměnil dřív,protože pak už je pozdě a lamely jsou KO...to je jen můj názor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

02.04 2009 10:41


Rob: jen taková poznámečka: vazelína neteče
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.04 2009 10:45


vencaa6: záleží jaká,některá teče

No dobře tak z převodovky tekl med,ale řešíme nesmysly
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

02.04 2009 10:46


Rob: jj, jen jsem tě chtěl poškádlit.

konec
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

02.04 2009 10:50


vencaa6:
Rob: jen taková poznámečka: vazelína neteče


To by ses divil. Na vlastní voči jsem viděl vytejkat vazelínu, ve skupenství kapalném, když kámoš ohnul Kardan* na vyvážečce a ten brousil tunel zevnitř. Jel jsem za ním a viděl jsem, že mu z toho něco teče, tak jsme sjeli do lesa a že asi hydraulika a prd, ona rozpuštěná vazelína, která pak na silnici ztuhla a byl porod to tam odsud dostat.

Tak teď konec
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.04 2009 11:57


tom.valmet:
...viděl jsem, že mu z toho něco teče, tak jsme sjeli do lesa...


No vy jste hovada, co to tam děláte?
nahoru

sponzor





02.04 2009 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

02.04 2009 12:05


sniper: Kdy se stavíš jak pojedeš okolo představit nový vůz?
nahoru

Anonymní





02.04 2009 12:08


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

02.04 2009 14:07


sniper:


No vy jste hovada, co to tam děláte?


To je asi pět let zpátky, firma koupila starou vyvážečku, bez kompjútru, všechno na čudlíky a ještě předělaný různě majitelem, ten mu vysvětlil vypínání 8x8, jenže to nikde nesignalizovalo a on to zapomněl. A pak to asi po pěti kilometrech od dílen začlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

02.04 2009 14:56


životnost tiptronicu je mezi 200 až 300tis km, víc nevydrží, ta Převodovka* je na piču, podibej se na mercedesy nebo stary automaty u audi, při pravidlených výměnách to najede milion.....o tom si TT muže jen nechat zdát

A proč je na piču? No protože nikdo v pravidelných intervalech olej nemění!
Ale co ,mně je to jedno,až se vysype tak tam hodim 2.7T s šestikvaltem a hotový
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email