Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 18 kvě 2024
Celkem je zde 282 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ChilldaPlaya
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 277
Uživatelů: 5
Celkem: 282

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

29.12 2007 17:35


Všichni zde přítomní, mám malý dotaz...jakou můžou mít vliv špatné nadzdvíhátka na motoru.Tiká mi tam úplně strašně a od té doby, co jsem to začal slyšet mám pocit, že mám hlučnější motor a kolísání otáček?Je to jen souhra náhod?Dozvěděl jsem se, že u většiny aut jde jen o zvuk, ale vliv to nemá na chod motou žádný...a co u Audi A4 1.6 r.v.1996..máte zkušenosti?
nahoru

sponzor





29.12 2007 17:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.12 2007 17:42


Cvrliká to proto, že se zdvihátko úplně nenatlakuje olejem, tím vytvoří větší ventilovou vůli, proto ten zvuk.
Když pominu větší mechanické opotřebení, tak je způsobeno nedostatečné otevření ventilů, tím špatného vyplachování a ztrátě výkonu. Na stabilizaci volnoběhu to má taky vliv, ale ne zase tak drastický.
Někdy pomůže použití kvalitního oleje.
U mě to za tím alespoň takto fungovalo snad na všech motorech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

29.12 2007 17:50


sniper:
Cvrliká to proto, že se zdvihátko úplně nenatlakuje olejem, tím vytvoří větší ventilovou vůli, proto ten zvuk.
Když pominu větší mechanické opotřebení, tak je způsobeno nedostatečné otevření ventilů, tím špatného vyplachování a ztrátě výkonu. Na stabilizaci volnoběhu to má taky vliv, ale ne zase tak drastický.
Někdy pomůže použití kvalitního oleje.
U mě to za tím alespoň takto fungovalo snad na všech motorech.

No,tomu bych rozumněl, ale nejde mi o hlučnost motoru tím cvrlikáním, ale celkově jakoby více duněl, když to řeknu laicky ve vyšších otáčkách...jak se dostanu přes 100 km na tacháku a to i na pětku, tak je motor více slyšet.A při vyřazení a dojezdech májí otáčky tendenci pořád kolísat a ustálení trvá delší dobu a i tak prokolísávají a mají tendenci padat pod spodní hranici...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.12 2007 17:55


presne jak rika sniper. mechanicke opotrebeni, zvysena spotreba, snizeny vykon ... rozhodne to neni prirozeny stav.
pricinou muze byt zanesene sytko olejovho cerpadla, coz neni rozhodne nic s cim by se dalo jezdit.

mam ten samy problem po 140tkm na svem 1.8 20V nic lacineho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

29.12 2007 17:58


root:
presne jak rika sniper. mechanicke opotrebeni, zvysena spotreba, snizeny vykon ... rozhodne to neni prirozeny stav.
pricinou muze byt zanesene sytko olejovho cerpadla, coz neni rozhodne nic s cim by se dalo jezdit.

mam ten samy problem po 140tkm na svem 1.8 20V nic lacineho.

Takže měnit sítko, popř. celé čerpadlo a nebo nadzdvíhátka?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.12 2007 18:07


zas tak bych neplasil ...

rozsviti se ti nekdy olejnicka pri startu?

jinak jak naznacil sniper, nekdy pomuze vymenit olej.
bylo mi doporucovano pak najet par nadrzi s Shell V Pover pry maji dobra dekarbonizacni Aditiva* a pak zase vymena oleje

ale nemam moc zaludek to zkouset, takze menim syto cerpadla a napinak, hydrostely zatim ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

29.12 2007 18:11


root:
zas tak bych neplasil ...

rozsviti se ti nekdy olejnicka pri startu?

jinak jak naznacil sniper, nekdy pomuze vymenit olej.
bylo mi doporucovano pak najet par nadrzi s Shell V Pover pry maji dobra dekarbonizacni Aditiva* a pak zase vymena oleje

ale nemam moc zaludek to zkouset, takze menim syto cerpadla a napinak, hydrostely zatim ne.

Otázkou je, co ti dělá auto...jak jsem napsal...mám hlučnější motor, kolísají mi otáčky na volnoběh a to jde pozdat i na motoru, jak je nestabilní a spotřeba mi šla také nahoru!Možná to není jen nadzdvíhátkama, ale už nevím, kde se odrazit.....Root, tobě se to projevuje jak?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.12 2007 18:17


Citace:
A co dělat?Měnit sítko a nebo nadzdvíhátka?Já mám jen 8 ventilů, takže jsem na tom trošku lépe, než ty, co se týče financí!A jak se ti to projevuje na autě?Také ti kolísají otáčky na volnoběh a máš hlučnější motor jak v kabině, tak celkově?


jeste k tvym otazkam skrze SZ, spise se ptej verejne na foru ... ja nejsem obornik, par vybornych tady je, takze by moje nepresne odpovedi mohli opravit

co delat? ja bych zajel do nejblizsiho audi servisu
- otacky se mi zvednou jenom pri startu, po par vterinach se ustali na 1,1k a po lehkem zahrati klesnou na 900.
- motor zni spatne, nema pravidelny chod je evidentni ze se zpozduje vacka
- hlucny je jenom z venku, z kabiny ho temer neslysim

edit: auto jsem odstavil a jak zacnou servisy po prvnim fungovat okamzite jede k doktorovi
nahoru

sponzor





29.12 2007 18:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

29.12 2007 18:54


Myslím si, že kolísání otáček a další problémy, včetně hluku motoru nemají nic společného s cvrlikáním ventilů. Nech to prohlédnout nějakým odborníkem takhle přes klávesnici se těžko radí. Nepřetahuješ náhodou výměnu oleje? Po výměně se motor až neuvěřitelně zklidní, navíc přes zimu je spousta motorů všeobecně hlučnějších, ať už ševelení klínových řemenů, ztuhlý olej v motoru a servu...to vše na hluku jenom přidává.
Ten hluk je konstantní, nebo má vliv na otáčky, klepe to, nebo jen hučí??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email