Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 198 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 3
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Ochca V6 R32
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

09.02 2009 21:36


... pane vy jste zabavnej
nahoru

sponzor





09.02 2009 21:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.02 2009 21:38


Mazel RS2:
a pán se vyzná pro to jezdí v BMW no já to nezhazuju ale je to na mě nějak "málo" alo to vyznavači plastových vonavek nechápou...

TY jsi dobrý....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

09.02 2009 21:44


vlasta:
Je radost na tohle koukat - superprace zadnej bastl. Holt ing Mazel koukam by to samozrejme postavil lip......ne kazdej nutne potrebuje prodluzovat čůro torsenem ....vis o co jde? o napad....a pak ho uskutecnit,ale to asi nepochopi nekdo kdo v detstvi nebyl schopen slozit primitivni jerab ze stavebnice merkur
hele ty co si prodlužuješ je mi fuk myslíš že když někdo jede kopec tak si prodlužuje ko..... ?chápu že seš automehánik-odborník na torsen a haldex já jen řekl že dát do ochcavky V6 je ulet ale vyhozený penize taky spousta práce a "pouhých"250ps jo a v dědství sem si hrál hlavně s fechtlem a s Trabantem 601 s Merkurem brácha pro mě to byla nuda..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

09.02 2009 21:50


Kriznik:
... pane vy jste zabavnej
No snažím se..nic jdu mrknout na tu svou krabici jestli se mě sní nestává URquatro...kéž by:)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

09.02 2009 21:51


Mazel RS2:
No snažím se..nic jdu mrknout na tu svou krabici jestli se mě sní nestává URquatro...kéž by:)


běž běž, možná už orezla tak stačí trochu laminátu a tahokovu a bude urQ hnedle
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

09.02 2009 22:04


evidentně jsi to nepochopil.ne každý nutně potřebuje mít co nejvíce koní.jde o to něco vymyslet a pak to dodělat.mě kdysi zbylo ze 405tky motor mi16. Přemýšlel jsem co sním až jsem ho nakonec usadil do 205tky.o co jde-vymyslet, naplánovat udělat a hlavně dodělat to je to o co jde.upravovat postupně něco už uděláneho je snazší než něco postavit celé.tím nechci říct že je to snadné,vím že není ,ale udělat něco -postavit celé z dílů které nejsou kompatibilni to je něco.líbil se mě i tady ten projekt coupé 2.7 biturbo.to mě ohromi daleko víc jak urquattro
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

09.02 2009 22:21


obdivuji šikovnost a práci těchto lidí. Proto dávám 10 bodů z deseti ať je to ochcávka nebo UR nebo cokoliv, tohle je UM !!!!!!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

10.02 2009 0:28


Mazel RS2:
já jen řekl že dát do ochcavky V6 je ulet ale vyhozený penize taky spousta práce a "pouhých"250ps



Tak ona VR6 je velice dobrý základ pro další úpravy, však se na ni dělá spousta turbokitů, takže stávající výkon může být jako dobrý odrazový můstek

Nehledě na to, že to auto je určený pro běžný provoz a sem tam nějakou tu rally, na což tento výkon je dostačující. Naco 400ps+ když se auto bude pohybovat po uzkých klikatých silničkách a bez ochranýho rámu by byl takový výkon docela vražda. To nejni jako závody, kdy se jezdí jenom rovně...

Už jsem viděl spoustu hodně výkonných Octávek a tahle nejni prvni, co má VR6ku, ale je jako první upravena i účelně a hlavní obdiv je, že z toho udělal čtyřkolku, kdy auto má nejen výkon, ale i trakci a vše funguje jak má.
nahoru

sponzor





10.02 2009 0:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

10.02 2009 11:22


Nejsem fanda Ochcávek ale Audi tohle um opravdu je hlavně ten Haldex.. ale zlegalizovat to bude horší V6 do Okty2 nevím nevím tady jsou hlavně ty vyhozené peníze- taky jsem měl už pár bastardů před šesti lety Felici combi 1,8Turbo:)100 20V.atd a musel jsem jí dát pryč.nejdříve jsem přišel o TP pak málem i o "vůz" Stavět něco odznovu je lepší než něco po někom donekonečna spravovat a zjištovat co je špatně udělaný atd,project Coupe Biturbo "HP High Cars" znám a myslím si o tom své-spousta pěkné práce ale skutek utek.viz jeho keci:_)Dělat bastardy pokud to nemá být čistokrevný závodák je tak trochu vyhazováním peněz teda pokud stím neprojede TůV zkušebnou někde v rajchu HOWGH
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

11.02 2009 18:59


Je to mazec a velikej kumšt!

Jsou to docela blázni, moc tomu nerozumím, když je to baví a mají na to čas...
Pro mě je Oktávka někde o dost níž, než Audi, jsem prostě Audiblázen, takže to nedocením. Když už taková náročná úprava, tak bych pojal i vnějšek agresivněji a udělal z toho něco mimořádnýho... Co z toho, že to má skvělej motor a vypadá to jako řadová octa (ať už třeba eresková..).
Beru to nadšení pro věc a jak se s tím vypořádali, všechna čest, pro mě je to ale pořád "jenom" oktávka s mimořádným motorem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.02 2009 16:42


Bunda: A mě se právě líbí vlci v rouše beránčím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.02 2009 17:56


tom.valmet: jj to je přesně ono,ještě by to mohlo být kombi
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

12.02 2009 18:24


tom.valmet:
Bunda: A mě se právě líbí vlci v rouše beránčím.


A jó, jako na silnici s tím bude zábava, taky bych s tím určitě rád zařádil. I občas ztrestat namyšlený řidiče Mercedesů a Audin by nebylo od věci, ale pořád mi přijde škoda veškerý tý práce jenom kvůli silnýmu motoru..
A v tom kombíku by bejt mohla, to jo. Ale to už by mohla mít taky křídlo, pořádný kola, nějakej ten spoiler, vzduchový pérování, keramický brzdy, čtyři kruhy na předku...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.02 2009 18:26


eee ... naopak .. sada R-Type benzinkovyho tuzingu v plny parade ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

12.02 2009 19:18


2Pix:
eee ... naopak .. sada R-Type benzinkovyho tuzingu v plny parade ...

Jo, ta by byla taky dobrá
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.02 2009 19:22


poradne to votuzit, voprasit na maximum ... a potom "vrrrrr" a ukazovat zada podobnejm blbeckum nebo naopak vychovavacim pripadum
nahoru

sponzor





12.02 2009 19:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

12.02 2009 22:25


Bunda: covece videl jsi jak to vypadalo predtim,nebo jak vypada soc verze 1.6?
ta auto je cele překopané i po vzhledove stránce interiér,sedačky,narazníky,kola,světla,brzdy..všechno origo díly co má verze RS.myslím že takhle je to naprosto dokonalé než tam bastlit narazniky z rychle a sběsile a neonky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

13.02 2009 8:36


Mazel RS2:
a pán se vyzná pro to jezdí v BMW no já to nezhazuju ale je to na mě nějak "málo" alo to vyznavači plastových vonavek nechápou...


Tak si z toho nic nedelej. Ty mas zase vetsi kridlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

13.02 2009 9:43


belmondo:


Tak si z toho nic nedelej. Ty mas zase vetsi kridlo

Už je dole...ale myslím že o křídlo nejde hlavně to IQ je třeba aby ses rozjel
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

13.02 2009 9:48


je fakt, ze potreba alespon IQ 43 je nutnost... precejen couvat na sprintu neni uplne dobry
coz teoreticky s IQ 42 uz hrozi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

13.02 2009 10:07


vrrruuuuuummmm, vrrruuummmmmmmmm.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

13.02 2009 10:08


Kriznik:
je fakt, ze potreba alespon IQ 43 je nutnost... precejen couvat na sprintu neni uplne dobry
coz teoreticky s IQ 42 uz hrozi
jasně už si cvičím opici jasně pane
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

13.02 2009 11:19


Smekám před frajerama
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

13.02 2009 13:35


Kovi:
Bunda: covece videl jsi jak to vypadalo predtim,nebo jak vypada soc verze 1.6?
ta auto je cele překopané i po vzhledove stránce interiér,sedačky,narazníky,kola,světla,brzdy..všechno origo díly co má verze RS.myslím že takhle je to naprosto dokonalé než tam bastlit narazniky z rychle a sběsile a neonky.


Jéžiš, mě je úplně jedno, jak vypadá soc.verze 1,6. Jestli je celé překopané, tak mi pořád nedává smysl, proč ten motor nedali do RS verze rovnou a nemuseli by překopávat celý auto.
Pro mě je to prostě normální eresko s mimořádným motorem. Vizuelně se neliší snad vůbec ničím od běžnýho ereska, kterých tady jinak jezdí hafo. Nic jinak mimořádnýho na tom nevidím.
Tím nechci snižovat jejich um, jsou to opravdoví borci, jen ten smysl mi trochu uniká...
Ale proti gustu žádnej dišputát..

To o těch spoilerech apod. jsem samozřejmě myslel s nadsázkou. Já jen, když takový energie a peněz investovaných do přestavby, tak by to mohlo být aspoň na první pohled trochu vidět. Ale to oni asi nechtěli.. Tomu právě taky moc nerozumim...
nahoru

sponzor





13.02 2009 13:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

13.02 2009 13:42


Bunda: tomu ja zase rozumim, osobne mnohem vice ohodnotim decentne vypadajici auto s hovadskym motorem, vyresenym podvozkem, prevodovkou atd. tak aby to fungovalo nez nejaky votuzidlo co si hraje na Fast & Furious a ma tam neco jako 1.2htp, pak z toho zbyde mozna tak leda to Furious ;]

a proto taky mam rad M5/RS6 jelikoz laik pozna prd, holt normalni auto.... clovek znalej ale vi a ohodnoti
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.02 2009 14:18


no ... o to vic mne drti kdyz vidim M5 a pres dehet nevidim na svetla ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

13.02 2009 14:25


Kriznik: A jó, vždyť si rozumíme, já to v podstatě taky chápu. Jen bych tam přidal něco ještě trochu spešl..
Nechci se s nikým hádat, ať si každej dělá co se mu líbí, když to nebude oprasená Audina, tak se tomu zasměju, když jo, tak mi jí bude líto.
Jen bych vymyslel přece jen něco trochu víc, když už tý námahy... Ale respect
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

13.02 2009 14:26


blbce najdes vsude
nad barakem mi stoji A6 C5 v kombu a esteticky nadany majitel si hned pod napis A6 vlepil znak S6

nu a hned vedle stoji jiny (myslim) esteticky nadany spoluobcan, ktery na S5 ve stribrne barve nalepil chromove baumax "vydechy" motoru ala M5

... nenadelas nic, lidi jsou individualisti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

13.02 2009 14:32


Kovi:
Bunda: covece videl jsi jak to vypadalo predtim,nebo jak vypada soc verze 1.6?
ta auto je cele překopané i po vzhledove stránce interiér,sedačky,narazníky,kola,světla,brzdy..všechno origo díly co má verze RS.myslím že takhle je to naprosto dokonalé než tam bastlit narazniky z rychle a sběsile a neonky.
Nebastlil bych tam nic nechal bych to jako holotu jen funkční věci(brzdy,podoz.) v kombinaci s tímto motorem by to bylo zajímavější než rádoby RS ale je to jejich nápad RS V6 jen to zlegalizování do provozu nechápu...toho bych se bál.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.02 2009 19:27


Mazel RS2: ty to asi nechceš pochopit. Každej nepotřebuje závodit, jen se chce odlišit a chce mít auto postavený i pro běžné účely: dovolená, běžný provoz, whatever. Daleko lepší než narvat do čehokoli Rám, dvě skořepiny, vyházet zbytek a tvrdit, že mám závoďák. Nikdo ti nebere stavbu tvýho auta. Ale nesnáším, když někdo shazuje dobře odvedenou práci, což v tomto případě vskutku je. Proč to odsuzovat? Mně to přijde zajímavý, postavit z 1.6 VR6 na 4*4 podvozku se vším co k tomu patří. Není to bastl. Ale co...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email