Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 152 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 148
Uživatelů: 4
Celkem: 152

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

04.02 2009 20:39


Zdravim vsecky a prosím o radu, nedávno jsem si pořídil A4 8E 1,9TDI a 135 koníků, chcu sa zeptat jestly je normální zvuk turba slyšíci ve vnitřku připomínajíc hukaček sanitky. Řídil jsem hodně TDIček ale vždy to bylo jenom svišťání.Nebude Turbo* odcházet?dik za radu
nahoru

sponzor





04.02 2009 20:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

04.02 2009 22:38


Transporter: Tak to simyslim, že už je načatý. Co olej?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.02 2009 22:41


to moze byt aj vaha vzduchu alebo vakuova pumpa, cisto moj nazor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

04.02 2009 23:19


Myslíš že špatná pumpa? možná,protože já bych řek že jinak jde hladce, není slyšet žádné jiné zvuky (ložísk) nebo podobne. Taky zabíra jak má, co se týče jízdy žádny problém.

Olej myslím v poho. Měl jsem dekle shozené, a není vidět ho potečen

Byl jsem na diagnostice,taky v poho všechno normální (aspoň podle našeho vesnického opraváře)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.02 2009 23:33


to som len tipol, kamarat mal problemy s vakuovou pumpou na octavii, ta robi podtlak na ovladanie podtlakovej regulacie turba, este v tom ma prsty aj vaha vzduchu, ja zase ked mi blbne vaha vzduchu na 2.5tdi tak na pridavnom budiku tlaku turba si ten tlak skace ako chce, tym padom to Turbo* muselo menit otacky ked sa menil tlak, ale malo to vplyv aj na tah motora, ked to nema vplyv tak este by to teoreticky mohol byt pletenec na vyfukovom potrubi cez ktory ten zvuk nejak prepusta, alebo este dakto skusal odpojit vahu vzduchu som dakde cital otom a potom sa skusil previest, ale viem isto, ze ked mi blbla vaha vzduchu, tak mi vag nic nehlasil.moje nazory so dost laicke a teoreticke, tak sa nahadam, do dizlov sa velmi nemontujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

04.02 2009 23:42


Jo,pletenec jsem si vsimnul, byl mírne nadraný, jako myslím to pletení natrhlé, myslíš že by to mělo až takový vplyv?
Pod pletencom nevím jestly je plášť načnutý, radši jsem do toho nešel, ať to nedodělám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.02 2009 23:51


no kamaratovi to cez pletenec piskalo pekne ale rovnomerne, jedine,ze ti nejak vibruje motor a podla toho, ale moze to robit este vela veci, do ktorych sa nevyznam, tie zakladne by som skontroloval ja osobne, na dalsie by som cakal na ine odpovede alebo hladal odbornu pomoc, keby mi to vadilo, ale ten piskot v kabine asi bude od pletenca, inac by to Turbo* asi nemalo byt pocut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

05.02 2009 0:01


Jo, dik moc, vono to není nejak hlasité, že bych musel časem k ušnímu, ale když nekoho vezu, tak sa ma po chvilce ptá na sanitku,jestly kolem nekde nejede,vono je to i podle otáček turba slyšet jak sešlapávaš, tak piskot naberá výšku ne silu, pak pomaly dozníva, to je zvláštní. jako pro jízdu to neva, jenom at se časem neco neoposere závisle na tom.
nahoru

sponzor





05.02 2009 0:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.02 2009 0:05


ked to vytocis alebo tomu davas zabrat to Turbo* by potom nemalo byt pocut vobec, este sa spytam skusenejsich a DAM* vediet co som zistil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

05.02 2009 0:17


Jo, jak tomu točím, tak sa v obrátkach ten zvuk strácí, pak až otáčky klesnú tak sa malinko ozve,pak navolím klidnú jizdu a zas ho je slyšet vyraznejc.
Nejvíc piští za chladna po nastartovaní, první rozběhy ze stání.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

05.02 2009 0:38


Pokud by to byl vlnovec tak neusliší Turbo* ale traktor ,myslím že je to Turbo* před smrtí ,zkus jestli jde ještě hejbat tím táhlem co jde od tý baňky,jesli není kouslé kolo na stavitelných lopatkách?Pokud nemáš olej v sání a nekouří to modře tak by mu možná stačilo vyčistit ale nněco stím dělej už jsem zažil několikrát rozítlé Turbo* a je to o motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.02 2009 1:35


ten vlnovec nemusi byt roztrhnuty alebo uplne v prdeli, kamarat ho ma prezrety a vidno nanom stopy po dyme, vobec to nieje traktor a Turbo* pocujes ako na kirovci, ale vo vyssich otackach stichne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.02 2009 21:33


Transporter: Tak to znám, měl jsem přesně to samý. Koupil jsem auto a pořád jsem vyhlížel sanitku a všichni co jsem vezl taky pořád otáčeli hlavu, okud jede sanitka a po 4 tisících km mi odešlo Turbo*. Ten zvuk způsobuje vůle na hřídeli vrtulky. Takže tě na 99% čeká investice do novýho turba.

edit: Teď jsem si přečetl odkaz od uniona a koukám, že ta hřídelka byla zřejmě až následek opotřebovaných náběžných hran turbíny a z toho vyplývající nevyváženost a zvýšený namáhání. Dík za odkaz.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

06.02 2009 9:05


Podívej se na dieselpower,tam jsou borci kteří dokážou delat repase ,pokud to ještě jde jinak si připrav 12t,ale jak říkám nenechal bych to bejt až se něco stane pak to bude dražší.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email