Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 12 prosince 2025
Celkem je zde 1078 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1077
Uživatelů: 1
Celkem: 1078

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

13.12 2022 11:50


Zdravím všetkých. V servisnej knižke som našiel normu W507.00 a 6,4L ale žiadnu viskozitu. Aký teda olej mi odporúčate dať do tohto motora. Aké mate skúsenosti s olejmi vo svojích tátošoch. Jedná sa o A8 D4 r.v.2016 3.0tdi 193kw. Ďakujem
nahoru

sponzor





13.12 2022 11:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 310 | Témat: 5

13.12 2022 15:40


Uz som sa to tu pýtal aj ja. Origo je 507 norma a 0w30. Bolo povedané od 5w30 do 5w40 aj ked 5w40 uz nema hentu normu, kvoli DPF*. Aj ked neviem ci neni 0w30 uz moc riedke.
Ja davam shell hx8 5w30
Naposledy upravil Peterr83 dne 13.12 2022 16:46, celkově upraveno 1 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

13.12 2022 15:46


Ahoj no ja som rozhodnutý práve pre ten origo VAG 0W30LL samozrejme iba 15tis km interval. A môžem ho tam naliať presne 6,4L bude ok podľa MMI*? Alebo radšej okolo 6L ? Koľko tam lievate oleja? Dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 310 | Témat: 5

13.12 2022 16:22


Najlepsie by na toto odpovedal satas.
Ale ked meníš po 15 tisic tak nic sa nepokazí ani s 0w a ani 5w
A kolko oleja ti nepoviem. Ale lejem na max na MMI*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

14.12 2022 6:41


Takže je tam naliaty VAG 0W30 LL dal som tam 6,4L a MMI* ukazuje max hodnotu. Ak by bolo príliš veľa tak hadam mi auto dá vedieť dufam.Koľko lievate oleja vy ostatný do tejto motorizácie? Dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 310 | Témat: 5

14.12 2022 9:32


Ked vyhodnoti , ze je vela tak ti napise vysoka hladina oleja.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

14.12 2022 9:48


ok dik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2021
Příspěvků: 47 | Témat: 4

15.12 2022 12:06


5w30 urcene pro DPF*, menit do 15tis nebo po roce. Laborovani o znacce nebo normach, nano technologii a pod hype... je uz IMO* pasé, pokud ma auto najeto 150tis km+... coz nejspis má (moje má 2kila a nebere žádný olej).
nahoru

sponzor





15.12 2022 12:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

15.12 2022 15:59


Ako píšem hore dal som tam 0w30 VAG a 6,4L Má iba 83tis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777214

16.12 2022 20:33


dával jsem 0w30 ale nějak ho to požíralo, dal jsem 5w30 a nedolévám, už ho to nežere.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

před 6 dní (19:04)


Ahoj . Trocha to oživím. Máte niekto skúsenosť s 5w40 C3 do tohto motoru? Viem že sú to oleje splňajúce normu W505 01 a nie 507 00.Auto ma 125 tis km a nejak často sa ozvu rozvody ale iba v letných mesiacoch. V zime je relatívne kľud. Preto tá zmena na 5w40. Za rozumné odpovede ďakujem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2021
Příspěvků: 10 | Témat: 0

před 5 dní (23:40)


Zdravím,
neznám sice tvůj stav motoru, když budu vycházet z tvých příspěvků. Olej VAG 0w 30 LL byla chyba. Když mi ho v servisu vyměnili, tak motor byl nejméně kultivový za celou dobu, kdy jezdím s 3.0 BiTdi. v nejkratší možné době jsem si ho vyměnil. Olej 5w 40 c3 by asi fungoval přes léto. Pokud ale máš už problém s rozvody, olej Ti moc nepomůže.
Já to dělám tak, že olej měním nejpozději v 10tis.km s normou 507 a specifikací 5w30 (já dávám značku Fanfaro, vyšel mě na 80kč/l) a přidávám aditivum. Doporučuji nechat si navýšit tlak mazání. Já mám najeto 175tis. a šlape jak hodinky.
Můj automechanik doporučuje BG 107 RF-7. Tvrdí, že nejhorší pro motor je studený start, kdy veškerý olej z motoru stekl do vany a ten jede určitou dobu na sucho než ho znovu čerpadlo natlačí zpět.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 109 | Témat: 12

před 5 dní (6:34)


Ahoj. Ťa 0w30 tam bola 3000 km Max a potom som nalial 5w30 Miller oils eeperformace C3 5w30 a tu dávam do teraz . Motor má 125 tis km . No raz za čas sa ozvi tie rozvody . Olej mením raz ročne alebo 15 tis km čo príde skôr. Preto sa prikláňam k tej 5w40 ,lebo ak je zima a olej je hustejší tak rozvody sa nikdy neozvali . Hustejší olej asi mestečiek z napinakov. Môj skromný názor,možno už ich treba meniť ,neviem . Za každú radu ďakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email