Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 921 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dale_estelle
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 454
Online návštěvníků
Návštěvníků: 918
Uživatelů: 3
Celkem: 921

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1379 | Témat: 63

05.07 2025 14:22


Ahoj,

psal jsem do jiného tématu ohledně nouzáku a regulace tlaku paliva na mé A4 B7 BKN 3.0 150KW. Z ničeho nic mi auto přestalo táhnout, bliká žhavení a nouzák. Po opětovném startu vše OK. Do nouzáku to jde vždy když je plná zátěž pod plynem, když se jede v klidu, je to OK. Výpis z diag přikládám, nyní se objevili po výměně regulátoru další dvě, předtím byla jen chyba 004195 Regulace tlaku paliva, konkretne P1063 - 001 a taky 002. Meze regulace nedosazeny - sporadicky. Teď tam skočili ještě ty dvě.

Zkusil jsem to krátce nalogovat, jestli čerpadlo dává co má a přijde mi že prostě jo nebo nevím. Jel jsem jednu trasu, je vidět 130km/h, ve OK. Otočka zpět a při 90km/h nouzák a padlo to na max 80km/h. Nevidím tam žádnou anomálii.

Auto startuje v pohodě, ale už se mi 2x stálo že to strašně dlouho točilo. Když jsem to chvíli nechal pár sekund, tak to pak normálně hned chytlo.

Trochu mě udivuje, že vidím v hadičce od paliva vzduch, pění to. To by nemělo ne? Já si nevybavuju jestli to dělalo i předtím nebo ne.

Reguátor jsem dal origo BOSH na pravý straně railu (před spolujezdcem) a bez změny.


Citace:


Sobota,05,Červenec,2025,14:04:57:16365
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 11 x64
VCDS verze: SVO 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4
Verze dat: 20230601 DS346.2
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému





Adresa 01: Motor Labely: SVO\059-907-401-ASB.CLB
Objednací číslo řídící jednoky: 8E0 910 401 E HW: 8E0 907 401 AJ
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Kódování: 0011171
Číslo dílny: WSC 56721 002 1048576
VCID: 211FE5999DCA14D2205-8074
4 závad nalezeno.

004195 - regulace tlaku paliva
P1063 - 001 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 342704 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2793 /min
Kroutící moment: 487.5 Nm
Rychlost: 73.9 km/h
Pracovní cyklus: 100.6 %
Napětí: 13.83 V
Tlak: 120.7 bar
Pracovní cyklus: 53.3 %

004195 - regulace tlaku paliva
P1063 - 003 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 342704 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2793 /min
Kroutící moment: 487.5 Nm
Rychlost: 73.9 km/h
Pracovní cyklus: 100.6 %
Napětí: 13.83 V
Tlak: 120.7 bar
Pracovní cyklus: 53.3 %

004195 - regulace tlaku paliva
P1063 - 002 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 342704 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2793 /min
Kroutící moment: 487.5 Nm
Rychlost: 73.9 km/h
Pracovní cyklus: 100.6 %
Napětí: 13.83 V
Tlak: 120.7 bar
Pracovní cyklus: 53.3 %

004195 - regulace tlaku paliva
P1063 - 006 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 342704 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2793 /min
Kroutící moment: 487.5 Nm
Rychlost: 73.9 km/h
Pracovní cyklus: 100.6 %
Napětí: 13.83 V
Tlak: 120.7 bar
Pracovní cyklus: 53.3 %


Readiness: 0 0 1 1 1

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adresa 01: chyby smazány
nahoru

sponzor





05.07 2025 14:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1379 | Témat: 63

21.07 2025 9:19


Tak jsem se do toho pustil sám, jelikož všude to začínalo vstřikama, tak jsem je udělal. Bosh Exchange, včera poskládáno, nakódováno, chytlo to a krásný tichý chod. Tak jsem to jel projet a v zátěži zas žhavení a nouzák. Po opětovném startu zas OK a znovu, žádný kuckání, škubání nic, prostě nouzák a hotovo.

Po cca 7km auto za jízdy ale lehlo a už jen točí, takže domu na laně.

Jsou mi divný ty bubliny v trubičce s naftou, určitě jich tam nebylo tolik když to chodilo jak má. Diagnostika píše to stejný co nahoře, ale teď po vymazání nic a jak to nenatočím, tak se chyba neobjeví. Čerpadlo při startu dává max 35bar, místo požadovaných 300bar, dole na fotce je to vidět. Což je logický, když je tam někde od někud vzduch, tak to neudělá na railu tlak.

Když jsem dělal vstřiky, dělal jsem samozřejmě filtr atd. Nikde nebyly žádný špony nic, vše čistý, tak jsem čepadlo nedělal. V lahvičce nafta z filtru, zkoušel jsem i magnet, vůbec nic, čisto.

Nový filtr jsem zalil snad 0,8l nafty a přijde mi, jakobych těch 7km ujel na filtr a pak to zdechlo, protože už to naftu netlačí. V nádrži je těsně přes půlku. Když to udělalo před 3 týdny, tak mi to jednou při testování taky chciplo a nechtělo to chytit. Couvnul jsem na rovinu a tam to na 3 točení chytlo a pak zase dokola nouzák a normálně to jelo. Za jízdy jsem logoval to co je v příloze nahoře, vždy až do nouzáku. Teď to prostě nechytne protože to nemá tlak.

Ty bubliny jsou normalná v hadičce nebo ne na videu? To bylo před i po výměně regulátoru, kdy nebyla žádná změna.

Teď jít po railovým čerpadlu a vyměnit nebo už někdo někdy viděl čerpadlo v nádrži případně že to někde něco přisávalo? Nafta nikde není, vše je suchý.


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 494 | Témat: 3

28.07 2025 10:37


Například tady je postup z diagnostiky.
Jinak je potřeba měrit no.
Koukam, že tam máš Piezzo vstříkovače. Na přepadu je 10Barovej ventil, která musí držet, jinak klesá tlak v railu.
Jinak chce to prověřit proč se to deje, neznamena, že máš hned špatný regulačni ventil v railu.
Spíše je to nízky tlak v railu.
Tlak z podavacího čerpadla v nádrži maš změřeno? Ma dávat kolem 5bar
Diagnostikou můžeš měřit:
Tlak paliva na railu při startu? Předepsana/naměřena hodnot: 300Bar+-50bar vs skutečnost?

Tlak paliva v plném zatížení? Předepsana/naměřená hodnota? 1500Bar vs skutečnost?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1379 | Témat: 63

28.07 2025 12:27


Minulý týden jsem na to neměl čas, ale v sobotu jsem vytáhl filtr. Úplně suchej. Bez známky nafty. Takže jsem připojil diag a zkusil otestovat čerpadlo v nádrži přes akční členy. Vidím tam cca 12V, ale tlak 0. Jenže to bylo s otočeným klíčkem, ale asi by to mělo něco ukazovat.

Byly prodrbany hadičky před a za palivákem, od spon. Koupil jsem nové, zalil filtr naftou a na druhý otočení jsem auto natočil a krásný tichý klidný chod. Hadička přívodu paliva do vstřikovacího čerpadla bez bublinky.

Tlak na railu byl 50bar - když nebyla nafta nebyl ani tlak, to dává smysl. Nahoře v obrázkách byl záznam logu při startování.

Bohužel jsem se nedostal k tomu mrknout na čerpadlo v nádrži fyzicky a připojit napřímo, jestli bzučí nebo ne, ale na 99% je problém s naftou z nádrže dopředu. Proto za jízdy chyba - čerpadlo ještě kdysi trochu asi tlačilo, ale málo na velký výkon. Teď jak to zdechlo a už nechytlo, tak už netlačí podle mě vůbec.

Proto jsem neměl piliny v paliváku, na railu, vstřiky ani na čerpadle, protože to bylo vše OK, ale problém beztak celou dobu u nádrže. Hlavně že BOSH Rasošky řeknou, že všechny vstříky KO a nutné nové. Takže tam je exchange za 30k a nic z toho . V pátek vyhodím sedák a mrknu na čerpadlo co se bude dít a kdyžtak ho vyměním.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1379 | Témat: 63

04.08 2025 8:35


Tak problém vyřešený, hadičky před a za palivákem procvaknutý a sálo to vzduch. Auto jede jak má a vše funguje.

Tak tam jsou nový trysky za 30k no, pecka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2864 | Témat: 182

04.08 2025 9:02


Super ze sa to podatrilo - nech jazdi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email