Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 července 2025
Celkem je zde 153 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomQ7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 290
Online návštěvníků
Návštěvníků: 152
Uživatelů: 1
Celkem: 153

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

04.06 2013 10:42


Ahoj,

mal by som dotaz. A6 4F - blika ikona zhavicov, stale svieti ESP*, nejde Tempomat*, kurenie vyfuk vlavo u vodica kuri, vpravo na paneli aj u spolujazdca chladi. Siel som natankovat, kurenie slo uz zase v pohode. Auto inak fachci v poho, taha dalej, zrychlenie v pohode, slape to, motor vyzera byt v pohode.
1) Stretol sa niekto s touto kombinaciou?
2) Nepozna niekto spolahlivy servis v okoli Bratislavy? Kazdy druhy vikend som v Prahe, ale cez vikend tazko zozeniem autoservis

Auticko 3 roky sluzilo bez jedineho problemu, teraz toto. Zatial som sa docital, ze volakto mal podobnu kombinaciu a vyriesil to vymenou brzdoveho spinaca.

Vdaka
M.

Riesenie: Vymenil som spinac brzdoveho svetla za brzdovym pedalom za novy (typ 19322010), cena 9,9 Eur a uz to fachci. Kurenie uz slo potom v pohode.
Naposledy upravil Majkeel dne 03.09 2013 18:08, celkově upraveno 3 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.06 2013 10:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

10.06 2013 23:42


Este ma napadlo. Ked otocim klucom, svietia permanentne vsetky tri brzdove svetla. Aj ked su svetla vypnute a netlacim na brzd. pedal. Nejaky napad? Poistky? Ten brzdovy spinac pod brzd.pedalom? D.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 371 | Témat: 38

10.06 2013 23:57


kedysi som ma aj ja zly brzdovy spinac a nesiel Tempomat*..vymenel som a isiel...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6784 | Témat: 73

11.06 2013 11:21


V prvom pripade sa robi diagnostika a az potom sa pyta na nete
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

12.06 2013 13:11


lubomt: Preto som sa aj pytal na diagnostiku v Ba. Najskor som hladal jednoduche riesenie, ktore by som zvladol vyriesit sam. Nech nejdem do servisu vymenit ziarovku na zadnom svetle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 9

29.08 2013 13:52


Vyriesene: Vymenil som spinac brzdoveho svetla za brzdovym pedalom za novy (typ 19322010), cena 9,9 Eur a uz to fachci.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 1 | Témat: 0

21.02 2014 11:23


Zdravim,
Mam podobnej problem. Stale sviti brzdova svetla a na palubce klasika vanocni stromecek.
Diagnostika hlasi vadnej brzdovej spinac ale uz je tam druhej novej a stejne to nepomohlo.
Prohazeny i zadni svetla za novy ale chyba porad stejna. BTW..světla svítí i po vyndání brzdového spínače.Světla jsou LED*.
JE to automat
Vuz: Audi avant A6 4f 2008

Nejaky tipy kde jeste hledat chybu?
Dost lidi si na tom vylamalo zuby.

Diky za pomoc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2014
Příspěvků: 238 | Témat: 24

17.03 2015 17:40


Chlapi po vymenene brzdove spinaca ... podotykam 2 nove sme skusily ... sa mi rozsvieti ESP* a ABS* ... diagnostika nedoverihodny signal pise .. co teraz .. .? Auto A6 4F 3.0 BMK
nahoru

sponzor





17.03 2015 17:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

před 2 dny (15:06)


Vyřešení dotazu:
Rád bych se podělil o problémech Výměny spínače brzdových světel.
Má za následek rozvícení snad všech možných chyb na displeji a ve VCDS.
Nejhorší elektricko-mechanická závada, kterou jsem kdy řešil.
Nejprve musíte přesně vědět, jestli je Váš vůz vybaven / kodován na
MECHANICKÝ anebo ELEKTRICKÝ spínač. Postup, který zde uvádím platí pro
Mechanický spínač. Díky všem, kteří mi dávali rady dříve v jiných vláknech,
rychlý návod na výměnu a pak detailní postup s možnými problémy níže.


NáVOD:
1) Odkrýt tapec pod volantem. Vypnout klíček a vysunout ze zapalování.
2) Odpojit zástrčku ze spínače (samec) a pootočením vlevo (proti směru hodinových ručiček) asi o 45´ lze spínač vyjmout
3) Je nutné zatlačit brzdový pedál asi o 10 mm níže, protože v této poloze se bude montovat nový spínač. Ideálně podložit
brzdový pedál špalíkem tak, aby klesl při zatlačení o těch 10 mm. To je místo sepnutí kontaktů brzdových světel. Další důvody níže v detailech.
4) Mechanický spínač se vloží do otvoru po předešlém. Při pozorném prozkoumání uvidíte na spínači u aretačního kroužku
dvě zarážky (výstupky). Jedna je obdélníková a jedna do trojúhelníku. To umožní vložit spínač do otvoru ve správné poloze. Nemůžete se splést,
o 180¨ vás to nepustí.
5) POZOR !!! Na vložení a otočení spínače máte pouze 1 pokus. Aretací dojde k překrytí velmi jemných zoubků z plastu uvnitř spínače,
které nastaví přesnou polohu sekundárního spínače uvnitř pro piny 2+3.
6) Stlačte brzdový pedál o předem připravených 10 mm levou rukou a držte ho stlačený. Zapalování je vypnuté a kliček vyjmutý.
7) Při stlačeném brzdovém pedálu vsuňte spínač do otvoru nad brzdovým pedálem tak aby správně dolehl a mírnou silou ho pootočte
o 45‘ doprava ve směru hodinových ručiček, dokud to mírně necvakne.
8) pustte brzdový pedál.
9) Zasuňte elektrickou zástrčku do spínače
10) Nastartujte. Chyb si nevšímejte. Projedte vůz asi 100 metrů. Automaticky zhasnou chyby ESP* a Regulace vzduchového podvozku.
11) Vypněte motor a vyjměte klíček aspoň na 10 vteřin.
12) Nastartujte , zapojte diagnostiku, provedte kompletní test a vymažte všechny chyby, které se propsaly jak do řídící jednotky motoru,
tak do převodovky, tak do ABS*, tak do ruční brzdy a dalších jednotek.
13) Nový kompletní test už nebude obsahovat žádné chyby.
14) hotovo

Detaily, doporučení, chyby
Spínač brzdových světel má 4 piny. Při pohledu dovnitř do zdířky jdou zleva 1-2-3-4.
Piny 1+4 spojením uvnitř spínají brzdová světla. Piny 2+3 se spínají dalším vnitřním spínačem posunutým asi o 3 mm.
Proto se musí při instalaci spínače na brzdový pedál tento stlačit asi 10 mm, ne níže, protože by brzdová světla spínala až při
silném brždění a další sekundární spínač na piny 2+3 by už nemusel sepnout a tudíž byste nemohli manipulovat s automatickou převodovkou, která vyžaduje sepnutí sekundárního spínače při plném sešlápnutí brzdového pedálu. Třeba z P na D a naopak.
Problém nastává už při výběru nového spínače. Všechny e-shopy i prodejny podle Etky zvesela nabízejí náhrady neprosto nekompatibilní.
Musíte si zjistit, jestli je Vás vůz vybaven Mechanickým nebo Elektrickým spínačem. Já mám původní spínač v A6 4FH rok 2006, automat. Převodovka*,
s OEM 3B0 945 511C. Ten se již nevyrábí, je to mechanický spínač. Pasuje za něj jenom mechanický, třeba TOPRUN 110 827 001, nebo AIC 1K2945511RDW-D.
Bohužel jsem to nevěděl a koupil nejprve spínač HELLA 6DD 010.966-691, který je bohužel elektrický.
Aniž bych věděl, že ublížím několika řídícím jednotkám, jsem tento spínač namontoval. Po otočení klíčku se rozblikaly úplně všechny kontrolky,
včetně žhavení a kuřátka a nemohl jsem vyndat klíček ze zapalování. (pin 2+3 odeslal do řj. úplně něco jiného, než bylo očekáváno a problém se rázem
zmnoho násobil.
VCDS hlásilo chybu: plynového pedálu, ABS*, ESP*, nefunkčnosti hlavní škrtící klapky, ESP*, regulace podvozku a nešly vymazat, nebo okamžitě znova naskočily.
Po 3 dnech úmorné a piplavé práce jsem se dostal k řešení následovnému – nepropadejte panice. Nyní víte, že nový spínač není správný a musíte si sehnat
nový, přesně pro Váš vůz.
Bez ohledu na chyby ve VCDS, doporučuji vyměnit i relátka v torpedu (cena obou do 300 Kč) a plynový pedál. Jestliže totiž odejde jeden senzor (spínač)
je vhodné vyměnit to komplet , aby Vás za půl roku nedoběhlo totéž. Na CAN busu jsou totiž tyto snímače na stejné adrese a tak při chybě jednoho, se Vás zobrazí
i ve VCDS chyby vícero senzorů.
Relé 1 : – Bosch 0986332002-7Z0, 539 250 25 D
Relé 2 : Borsehung B17806
Plynový pedál seženete na Alegru za 1200 Kč a nový spínač brzdového světla do 250 Kč na jakémkoliv e-shopu.
I přes chyby na palubním displeji, přesně podle návodu výše nainstalujte správný spínač brzdových světel.
Mate 1 pokus, pokud byste spínač vyndavali, předchozí aretace spínače již natolik poškodí vnitřní jemné plastové zářezy, že opětovná montáž toho samého spínače
Vám nebude k ničemu.
Pokud jste tedy nainstalovali nový správný spínač, zkontrolujte rozsvícení brzdových světel sešlápnutím pedálu. Klíček ze zapalování máte vyjmutý. Brzdová světla
se musí rozvítit i tak. Jedná se o sepnutí mezi piny 1+4 pouze.
Pokud se brzdová světla rozvítila, je spínač správně nainstalovaný. Pokud ne, potom máte nesprávný spínač, anebo jste při montáži spínače zatlačili brzdový pedál příliš nízko.
Nyní zbývá vymazat chyby. V tom horším případě, který se stal mě, musíte znovu adaptovat plynový pedál a provést kontrolu nastavení ve VCDS. Pozor – nestartovat, jenom mít otočený klíček v zapalování.
Pokud Vám navíc ve VCDS hlásí chybu škrtící klapky a plynového pedálu a závadu na senzoru otáčení volantu (rejdu), je potřeba jít do
VCDS – Jednotka Motoru – Nastavení - • Vyberte "Basic Settings - 04".
• Zadejte skupinu pro adaptaci plynového pedálu. Skupina se může lišit podle typu motoru a softwaru řídící jednotky. Nejčastěji se používají skupiny 060, 098 nebo 062. Pokud si nejste jisti, vyhledejte příslušnou skupinu v manuálu k VCDS nebo na fórech věnovaných Audi A6 C6.
Mě to ale žádnou takovou skupinu nenašlo a vracelo chybu.
Proto jsem volil
VCDS – Jednotka Motoru – Akční členy – vybrat ze záložky hned první řádek „Kontrola disfunkce varovných světel – K83“
(asi špatný překlad do čj. správně brzdových světel) a SPUSTIT.
To trvá asi 30 sec. a zhasne kontrolka žhavení a kuřátko. Tato funkce si osahá plynový pedál a škrtící klapku. Po této akci VCDS uzavřít, vypojit kabel a nastartovat. Zbylých chyb si nevšímejte.
Ujet s autem asi 100 metrů, aby se zadaptovaly samostatně hodnoty ESP* a podvozku. Ty zhasnou samy.
Nyní nechte motor běžet, připojte VCDS, provedte kompletní test a po něm vymažte chyby jednotku po jednotce.
Ukončete VCDS a vypnete motor na 10 sek a vytáhněte klíček.
Po 10 sek nastartujte, a znovu rozjedte VCDS a provedte znovu kompletní test. Žádné chyby už se neobjeví.
No – nebyla to legrace. Fakt ne. Všechny zdravím.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email