Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 6 března 2025
Celkem je zde 1372 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Skorzenycz
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 070
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1364
Uživatelů: 8
Celkem: 1372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72611 | Témat: 8169

před 11h (9:00)


Restomod Lamborghini Gallardo nabízí 600 koní za skoro 19 milionů. I přesto má tahle cena další háček
Nový restomod Tedson Etna zakládá na Gallardu se sekvenční převodovkou, aby zachovalo raritní verze s manuálem.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Lamborghini Gallardo Lamborghini nová nový restomod supersport
Datum zveřejnění: Thu, 06 Mar 2025 06:31:30 +0000

Desetiválcové Lamborghini Gallardo sehrálo důležitou roli v moderní historii automobilky Lamborghini. Začalo se prodávat před více než dvaceti lety, přesněji v roce 2003, a znovuzrodilo levnější řadu základních supersportů. Gallardo se stalo senzací a rychle začalo sbírat ocenění z celého světa. Koupil si jej i Jeremy Clarkson a Top Gear jej vyhlásil autem snů roku 2006 i autem roku 2009. Se dvěma facelifty se během deseti let nakonec prodalo přes 14 tisíc kusů.

    - Zdroj: Tedson Motors
    -
    -
    -
Celá galerie 6

Od ukončení produkce Gallarda oběhlo už přes deset let, ale stále by nás nenapadlo, že potřebuje restomod. Chorvatská společnost Tedson Motors má však jiný názor, protože nedávno oficiálně představila svou nejnovější kreaci. Tedson Etna je výrazně modernější Lamborghini Gallardo, které vyčnívá z davu i pořádně přepracovaným designem. Z původního elegantního supersportu je nyní mnohem agresivnější stroj.

Rozsáhlá karbonová dieta

Technici z Tedson Motors vzali originální supersport a vylepšili jej novou sadou karbonových karosářských dílů, zahrnující unikátní nárazníky, kapotu, kryt motoru a další komponenty. Supersportu sice zůstaly originální přední světlomety, ale i ty prošly modernizací, protože nově mají LED denní svícení. Když totiž první Gallardo přijelo na svět, tenhle nový trend ještě byl hudbou budoucnosti.

Restomod se nepochybně inspiruje svým nejnovějším nástupcem s vysokootáčkovým osmiválcem - plug-in hybridním Lamborghini Temerario - a nejvýraznější je to při pohledu zezadu. Všimněte si velkého kachního ocasu, jakožto spoileru, a nová LED zadní světla až nápadně připomínají ta, co najdeme na novém dvanáctiválcovém plug-in hybridu Lamborghini Revuelto.

Tedson Motor navíc uvádí, že přepracovaná karoserie přináší i technická vylepšení - s nespočtem kilometrů uhlíkových vláken je novinka o přibližně 200 kilogramů lehčí než výchozí Gallardo. To vznikalo s pohotovostní hmotností 1 597 kilogramů, takže další dieta je nepochybně ku prospěchu.

600 koní pod kapotou

Srdcem supersportu i nadále zůstává tradiční vysokootáčkový atmosférický 5,2litrový benzinový vidlicový desetiválec. Nově je o 80 koní silnější, takže disponuje 600 koňmi, a protože prošel kompletním přepracováním, umí se roztočit i přes 10 tisíc otáček za minutu. Technici se navíc rozhodli svůj restomod založit na dostupnějších modelech se šestistupňovou robotizovanou sekvenční převodovkou E-Gear.

Klasiky za pár šupůTest Škoda Favorit 136 L: Padesát odstínů hnědé

Škodovky ze socialismu se aktuálně těší nové vlně obliby a ty málo jeté o to víc. Dostali jsme možnost projet Favorita s nájezdem pouhých 32 000 km! Ne, to není žádný apríl.
Auto jako investice. Po kterých modelech sáhnout, i když nemáte miliony na účtu

I pokud nemáte naditou peněženku, můžete pořídit zajímavý vůz, u něhož bude cena časem stoupat. Chce se to jen trochu zamyslet a dobře vybrat.

Proč? Lamborghini Gallardo se vyrábělo také se šestistupňovou manuální převodovkou, ale v době boomu sekvenčních převodovek se vyrobilo ve výrazně menším počtu a dnes je žádanou vzácností pro pravověrné řidiče. Tedson Motors si díky tomu i rozšířili svou zákaznickou skupinu, která ale musí být pořádně majetná.

Nejnovější restomod Tedson Etna se totiž prodává se základní cenou 787 tisíc amerických dolarů, tedy 18,8 milionu korun. Do oficiální ceny restomodu navíc není zahrnut nákup dárcovského Gallarda, na němž bude zakládat.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 11h (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email