Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 23 února 2025
Celkem je zde 1575 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tesi1986
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 051
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1574
Uživatelů: 1
Celkem: 1575

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 7

06.05 2020 12:21


raptile: ta korekce vstřiků kolem 2,5 taky žádná hitparáda.

Zrovna řeším svoje vp44, tak samozřejmě - kabely v rozkladu, v bužírce na sobě, pak má ten emag. ventil předvstřiku fungovat správně, njn... , jen doufám, že mi to příště neodpálí elektroniku čerpadla.

Sice starý příspěvek, ale pokud Vám hapruje předvstřik - první co - tak kontrola těch 4 černých kabelů i v bužírkách...
nahoru

sponzor





06.05 2020 12:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.12. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.10 2022 8:24


MION: Zdravím ťa mám na teba otázku idem pretesnit čerpadlo VP44 sadu Okruzkou mám už doma a chcel by som vymeniť aj presuvník vstreku nakoľko som mal problém s pridieranim presuvníku problém je že neviem podľa čoho nájdem tento diel na moje čerpadlo č 059130106E vedel by si mi prosím poradiť ďakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.3. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.02 2023 21:56


MION:
Zdravim ťa. Potreboval by som poradiť z predvstrekom. Dal som si vymeniť rozvody a auto prestalo štartovať na brnk za studena.teraz dlho točí pokiaľ odpáli.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7227 | Témat: 19

06.02 2023 7:25


Tj tak když dáte auto k fesakum který okesli rozvody fixou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 68 | Témat: 0

před 19h (11:09)


Ohlizim se po VP44 pro V6, ale momentalne resim zda kupim v zaruce nove, alebo zatim to DAM* nekde na stolici otestovat a ci to vubec nekdo jeste dela, nevi nekdo?!
Ale na Slovenku, ví nekdo o nakem profi borcovy v okoli zapadneho slovenska, jde to natocit na brnk i za studena i za tepla, ani nepada nafta ale zere to a dymí to vic za studena, ne moc ale jednoznacne ma slaby tlak na vstreky, lebo to zere 20L na 100km chcem VP44 vybrat ked najdu borce pobliz na test ci to ma aj vyznam asi aj tie lacne nahrady z vrakacu nebudou jiné, co mam minimalne 4 kusi dalsi v dohlade, ale to, ze to na nich startuje mi moc nepomuze a stracam nadej, nedava
to vyznam za 50 az 100eur kus.

Nove cerpadlo alebo skoro jako nove po kompletnim repase videl za 400eur,
alebo za 700eur
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 68 | Témat: 0

před 18h (12:28)


predstrek si ridici cerapadla z ridicim vstrekem 6. ridi hl. ridici sama.
jedine kalibrovat odchylku z vcds, rozmedzie aj to na chvilu asi aj to se mi nezda je to analogove zo vstrekmy mechanickymi a iba cerpadlo ridici riadi tlak, pokud vidis dobre ocama kable na vstrekoch ani konektory nemas, a timeing aretace je len poloha spravneho nacasovani ventilu a logicky nic elektronickeho.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Prilohy z VAG pokracovani vypis dat zakaladni 01 motor aj v odkaze ☝️
dobre cerpadlo musi mit minimalne dosazeni 3.2bar coz 3200bar co je max na 400NM.

Tohle asi chvata max 1.0bar co se ridici trapí, co to da, na max 1000bar a tece to tam jak u potoku sirinu marinu.
Co mi napovida muj palubak 40L aktualni na 100km a jeste aj to dymeni zleho spalovani privela paliva a zleho spalovani aj kolisani otacek i pri zahratí nad 70celzia chladici v zime.
jinak mam podozreni u selonoidu v strede cerpadla, lebo kdyz sem povoloval dekel od separatora a filtru, tak jednou sem omylem klepnul po nem, kdyz povoloval zastrceny sroub pod nim pri cerpadle, snad sem ho tím neodrovnal, od tedy mam tento problem, bud sa kvuli zle osadene vakuovce roztelovala hlavni jednotka motoru, kde ale nebantoval v vagem nic. Selenoid je primo za valeckem osky hlavni v cerpadle z venku na dva kable, ani sem se ich nedotknul, ten je asi dost postatni a inak nechapu, ale mnel zatekly pod vrchnakem cerpadla davneji, coz videt na dekly z vnutra.

Inak nechapu, jak alebo nekdo davneji, nemnel jeden olejovy ventil cupatko v strede motoru unitř co maze klukovy hridel, byl povoleny takze ne na doraz ale mal vuli pol az jednu otocku k utahnutí, byl to ten druhy vic k cerpadlu, nechapu to, asi proto mene tlacilo bud olej do turba, alebo k hydroluzkam nebo ku hl. kluce, ten uz utahnul a na obou sem mnenil tesneni zelene, to uz mam davno zlozene.
Este prefuknem aj N75 ventil, lebo aj ten nadela obcas kolisaní otacek.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 22.02 2025 22:22, celkově upraveno 5 krát. (26% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 7

před 16h (14:20)


2.5 TDI*... automat na 0.0 dle Vag. Manual asi 2.0 before? Nevim uz. DAS* sroub do cerpadla, bod 0. Pak lehce dle Vag ladis napinakem remene, a sledujes hodnoty na Vag. Je to o kousku. Myslim, ze zadnym kolem jsem netocil. Ani jsem nicim nehybal u cerpadla
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 68 | Témat: 0

před 16h (14:29)


Borro (22.02 2025 14:20) orig :
2.5 TDI*... automat na 0.0 dle Vag. Manual asi 2.0 before? Nevim uz. DAS* sroub do cerpadla, bod 0. Pak lehce dle Vag ladis napinakem remene, a sledujes hodnoty na Vag. Je to o kousku. Myslim, ze zadnym kolem jsem netocil. Ani jsem nicim nehybal u cerpadla


Lada Borro: prosim ta pioviny pis dalej
nahoru

sponzor





před 16h (14:29)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 7

před 15h (14:41)


Tak to HOD* ze skaly ty ocase
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 68 | Témat: 0

před 15h (14:46)


Borro (22.02 2025 14:41) orig :
Tak to HOD* ze skaly ty ocase


reprezent borovicka v česku!
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11352 | Témat: 98

před 13h (16:39)


Zabane tema. Dvaja sa stretli
AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 7

před 13h (17:11)


Nejste nemocni?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 68 | Témat: 0

před 6h (23:46)


Borro (22.02 2025 17:11) orig :
Nejste nemocni?


no ted uz su...i z tých reklám!
i z teho motoru mého!
i z tebe!
I by bylo lepsí, kdyby nebylo sraňí se v ňem!
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email