Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 února 2025
Celkem je zde 530 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Hudyyy
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 039
Online návštěvníků
Návštěvníků: 524
Uživatelů: 6
Celkem: 530

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.02 2020 19:12


Ahoj, prolézal jsem tu všechny možné příspěvky, ale nenašel jsem odpověď na můj problém. Na mé A6 allroad 3.0 TDI* je občas, většinou, když je zima cítit nespálená nafta do kabiny. Je vidět i kouř vycházející od levého předního kola. Když v tu chvíli otevřu kapotu, tak je slyšet nějaké bzučení a kouř jde někde od nadkolí levého předního kola. Bzučení přestane a přestane i kouř. Nesetkal jste se s tím už někdo?
nahoru

sponzor





27.02 2020 19:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5151 | Témat: 33

27.02 2020 19:18


Webasto ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

27.02 2020 19:27


To mi už napadlo. Ale nikde jsem ho tam nenašel a nezávislé topení jako takové to nemá. Jediné co jsem našel se štítkem Webasto je na opačné straně auta od spolujezdce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5151 | Témat: 33

27.02 2020 19:49


Nemusis mit webasto jako takove ale prihrev treba ze se zapne pod urcitou teplotu a to ze to ma stitek na druhe strane prece neznamena ze je primo na tom miste ja si ted nepamatuju kde jsem ho mel ja ale myslim ze prave u spolujezdce
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.9. 2013
Příspěvků: 31 | Témat: 2

28.02 2020 8:54


A6 4G ho má opravdu před předním pravým kolem. Nevím jak ho má třeba 4F. Když se podíváš na spodek nárazníku pravě před kolem, tak pokud máš příhřev nebo NT uvidíš díru pro výfuk topení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2539 | Témat: 43

28.02 2020 10:25


Jojo, auto nemusí mít celý nezávislý topení, ale jenom příhřev. A pak je cítit nespálená nafta v kabině. 4F má výfuk v podběhu u řidiče, 4G netuším.
Ten příhřev by mohlo jít v MMI* deaktivovat, u NT tam tu položku mám. Nebo možná bude potřeba položku zapnout přes zelený menu a pak to půjde vypnout.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

28.02 2020 13:45


Já si to myslel, že to bude ten příhřev, jen to tam za boha nemůžu najít. Mám 4F.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2539 | Témat: 43

28.02 2020 13:47


CAR - AC nebo tak nějak. Tam mám položku, kde se povoluje automatický zapnutí příhřevu. Ale mám celý nezávislý topení, takže tam ta položka být nemusí a ani to jinak nemusí jít zapnout/vypnout.
nahoru

sponzor





28.02 2020 13:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5151 | Témat: 33

28.02 2020 13:48


Sundej naraznik a mel by tam bejt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 1

28.02 2020 14:06


Car-ac jsem zkoušel vypnout a dělalo to i tak. To je jen el.příhřev kabiny. Sundám nárazník a mrknu na to. Tam bude asi díra ve výfuku, protože to kouří pod kapotu místo někam ven. Teď už mám delší dobu klid, protože není moc zima.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

21.11 2024 20:08


Tomasso (28.02 2020 14:06) orig :
Car-ac jsem zkoušel vypnout a dělalo to i tak. To je jen el.příhřev kabiny. Sundám nárazník a mrknu na to. Tam bude asi díra ve výfuku, protože to kouří pod kapotu místo někam ven. Teď už mám delší dobu klid, protože není moc zima.


Mohu se zeptat, jak to dopadlo? Mam stejny probel . Dekuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

08.12 2024 20:47


Ja jsem mel stejný problém. Jak ale začalo pršet nebo se ochladilo tak šel normálně dým z pod masky a kapoty. Kapalo mi z víčka seřizováni váčky vzadu na hlavě ze strany spolujezdce přímo na vlnovec výfuku. Tak jsem to přetesnil a motor umyl vapkou do novoty. Kouř zmizel ale smrádek se stále projevuje hlavně když stojím na křižovatce ale to dá rozum. Tak budu mít asi taky někde nějaký únik. Ale i mě by zajímalo jestli mam nějaký předehřev na naftu. Najdu to někde podle win?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

08.12 2024 20:57


A ještě taká malá vsuvka. Ono by se to webasto nebo předehřev měl vypnout po nějaké době nebo zahřátí kabiny či vody v okruhu a tím pádem by už smrad do auta jít neměl ne. Ale mě to dělá i když za den ujedu 600km. Možná že auto nebo filtr kabiny tím tak načichne že už to jde do auta jen z nasáklých materiálu. Ale často používám ozonový čistič a ten projede všechno i filtr. Tak babo raď
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

18.01 2025 14:18


Lidi,nikdo nic s tím webastem??? Jak jsou na tom ty C6-ky? Někde jsem četl že naftové topení nikdy neměly. A ještě jsem si měnil nápravu a nikde jsem v podběhu nebo krycím plastu motoru neviděl díru ani vlnovec z nějakého topení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11343 | Témat: 98

18.01 2025 14:22


Jirka1988: webasto by po 600km nebezelo. Mas kdesi nejaky unik neceho.
C6tky webasto jako priplatek urcite mely. A mam pocit ze ja kdysi mel pod kapotou stitek ze to ma predhrev, ale jisty si uz nejsem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

18.01 2025 14:37


Já mám jen ten elektronický předehřev (aspoň myslím) protože nastartuju,a do minuty mi jde teplý vzduch z výdechů a pod kapotou jak je torpédo tak pod krycím plastem mam nějaký motorek s hadicemi. Tak proč by tam bylo toto a k tomu webasto. Ted jsem těsnil přívod vzduchu k turbu je i u toho hadice odvětrávání tam mi taky prolinávalo a hadička od mazání turba taky mokvala. No nezbývá mi nic jiného než to dát do servisu aby to prohlédli kamerou ty zákoutí kde já nevidím. Protože ani přes zrcátko nejde videt odkud se to line ten kouř. Jsem z toho už nešťastný,zanese se mi celá soustava klimy a budu to dlouho odstraňovat pryč.
nahoru

sponzor





18.01 2025 14:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11343 | Témat: 98

18.01 2025 17:19


Jirka1988: porid si kamerku k telefonu, stoji par korun...

Jestli mas android tak asi 200kc
I just found this on AliExpress: €5.59 | 7.0/5.5 MM IP67 Waterproof Endoscope Camera 6 LEDs Adjustable USB Android Flexible Inspection Borescope Cameras for Phone PC
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2539 | Témat: 43

20.01 2025 15:35


Webasto se do C6 samozřejmě dáva od výroby jako volitelná výbava. Běh může být maximálně hodinu, ve výchozím stavu je tuším nastaveno 30 minut, což bohatě stačí. Jakmile je teplota vody tuším 80°C, tak přestane hřát, ale nevypne a běží v nějakým udržovacím stavu, dokud neuplyne nastavený čas nebo to člověk ručně nevypne přes MMI*.
Za jízdy určitě být cítit nemůže, jakmile auto stojí nebo po startu, když blbě fouká větr, tak to v kabině cítit je.
Nevím, jestli to mají všechny C6, ale u aut s Webastem je z vnitřní strany víčka nádrže upozornění, že při tankování musí být Webasto vypnutý. Možná by to podle toho šlo poznat.
Jistota je pak po otevření levé kapsy v kufru, u podběhu je ŘJ příjímače (nebo celá ŘJ?), tuším, že je na ní i logo Webasta.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14822 | Témat: 53

20.01 2025 15:57


Stačí aby ti někde sákl olej a stejkal na vejfukový potrubí a to umí smrdět slušně a vidět to není.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

20.01 2025 16:07


Ale mě to jde vidět z podkapitole až moc ale jak zastavím a otevřeni tak je to zadýmené všude a tím pádem to nejde určit. Jelikož to pak přestane dýmit bo auto už není v otáčkách a neni tak horké potrubí. Objednal jsem si kameru inspekční tak uvidím. Neni možné abych to nezjistil. Ale většinu úniku jsem už odstranil tak jedině uz potrubí sací do turba taková ta hadice s ocelovými kroužky. Jsem viděl na internetu že taky praská a puchrí a je hned u svodu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

před 23h (20:17)


Tak kamera dorazila ale nezjistila vůbec nic. Sundal jsem ty hrubé trubky tlakové co jdou k turbu,v jedné té vlnkové co jde od chladiče bylo trochu oleje ale zanedbatelné množství. Všechnu mastnotu a usazeniny jsem ze zadní části vymyl. Chvíli byl klid. Jako že to smrdělo ale myslel jsem že to byl smrad usazený ještě ve zduchovém potrubí ale auto nekouřilo. No natankoval jsem si full nádrž a ujel cca 20km po dálnici a zastavil na křižovatce. Z pod kapoty mi šel takový dým že lidi chtěli vystupovat z aut aby mě začali hasit.
Když jedu po dálnici a mám full nádrž tak nevím jestli to kouří jelikož rychlost to asi odnese pryč. A podle origo diagnostiky mi DPF* regeneruje správně,i čidla teplot atd. A když jezdím po městě v práci tak mam většinou pod půlkou v nádrži protože v Německu je drahá nafta a nechci na krátké trasy tahat velkou zátěž. Tak se chci zeptat,může mi auto spustit regeneraci za 20km jízdy a teploty cca 70° podle budíku? A může být třeba vadný obal katalyzátoru nebo dpfka? A ja to ani kamerou nevidím? Protože to dělá jen když mám více jak půl nádrže jinak to nedýmí. Už jsem bezradný,pokud by mi to někdo dal do kupy rád mu zaplatím. S autem jsem spokojený i nad jedno nájezd. Motor jede krásně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11343 | Témat: 98

před 22h (21:42)


Ja si cim dal tim vid myslim, ze ti odkekud kape nafta na vyfuk...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

před 14h (5:46)


Ale ono to smrdí jako olej a né nafta :/ ale rozdíl nevím jestli bych poznal. A proč to nedělá pořád kdyby kapala nafta? Dneska ráno to dělalo hned po startu,a po zahřátí zase nic. Možná byl zbytek nafty v katalyzátoru nastříkaný a ten se po startu ještě dopaloval. Četl jsem že při vypalování DPF* se vstřikuje nafta do katalyzátoru aby to i při malé teplotě pálilo. A proto to dělá jen když mam kolem půl a více nafty v nádrži. Protože čidlo při malém množství nevstřikuje aby šetřil palivo na cestu. Nebo se pletu? Takže 2.3. mam objednaný servis ať to tam vykuchají cele i Turbo* půjde ven protože pod něj nevidím a snad konečně najdu tu závadu. A nebo je tam ještě něco na naftu co se používá když je plná nádrž,něco komfortního mimo webasto? Protože to nemám
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11343 | Témat: 98

před 8h (11:28)


Jirka1988: s pul nadrzi mas dojezd klidne 400 km, opravdu nic, ani webasto nic neresi, dokud nesviti rezerva.
Porad si myslim, ze ti neco tece na vyfuk...
nahoru

sponzor





před 8h (11:28)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14822 | Témat: 53

před 7h (12:13)


Podívej se pod olejovej filtr pokud prosakuje výměník voda-olej a leze ven olej tak ten ti tam steče jako prd a hulí to. Dál se podívej od podběhů na hlavu nad výfukovým potrubím je od každého vstřiku dírka a pokud netěsní vstřik podfukuje vytejká to rovnou tou dírkou na výfukový svody. Nemusí ti těsnit přepad od vstřiku a to taky teče rovnou na svody. Vidět to musí bejt jen se musí hledat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2017
Příspěvků: 74 | Témat: 0

před 7h (12:48)


No vika hlavy a vstřiky jsou suché i pod olejovým filtrem je kupodivu sucho. Trochu špíny tam je protože jsem nechtěl moc vapkou z blizka po těch hadicích tlakem stříkat. Ale jinak je vše krásně čisté na to jsem pedant. Neumím tu vložit fotografii ale kdyby jste viděli můj motor tak z něho se dá doslova jist ale kde se nedostanu abych se dobře podíval přes zrcátko nebo okem je pod turbem a nebo mezi turbem a motorem. Tam může nekde stékat nějaká kapalina a právě jak je Turbo* a ty tlakové hadice od něj tak zespodu to dýmí jako hovado. Ja to tipuju na ten Katalyzátor* nebo něco prostě děravého. Kaluže pod sebou nemám a jediné co dolévám je nafta do nádrže. Kameru mám doma ale rozlišení nic moc. Ale zato jsem ji strčil přes potrubí až k EGR* a pumpou jsem si odzkoušel jak hezky funguje. Ale únik s ní nezjistím jelikož ji musím ručně ohýbat a to v samých zatáčkách nejde. 4-5.3 budou chlapci z dílny snad vědět více a hned to tu píšu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email