Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 února 2025
Celkem je zde 1463 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marlen
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 031
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1461
Uživatelů: 2
Celkem: 1463

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72523 | Témat: 8169

před 2 dny (9:00)


V Česku se prodává Citroën Xantia s nájezdem 4 tisíce km. Za tuhle klasiku dáte pořádnou sumu
Citroën Xantia byl duchovním nástupcem legendárního Citroënu DS z padesátých let a s novým jménem přinesl závan nové éry.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Citroën Xantia Audi auto Citroën DS pneumatiky
Datum zveřejnění: Fri, 14 Feb 2025 06:20:55 +0000

Vzpomínáte si ještě na Citroën Xantia? Tenhle duchovní předchůdce Citroënu C5 ze začátku nového tisíciletí navázal na předcházející modely GS a BX a stál v evoluci vysoce komfortních modelů značky, jejichž počátek můžeme vystopovat až k legendárnímu Citroënu DS z poloviny padesátých let. Xantia už je na našich silnicích relativně vzácným youngtimerem, který se nejčastěji objevuje v rukách opravdových nadšenců.

    - Zdroj: bazos.cz
    -
    -
    -
Celá galerie 9
Byla začátkem nové éry

Citroën Xantia se vyráběl v letech 1992 až 2001 a nejprve vznikal ve standardní verzi Berline s karoserií liftback a až o tři roky později se na výrobní lince v bretaňském městě Rennes objevil i praktičtější rodinné kombi Break. Jako konkurent Audi A4, Fordu Mondeo nebo Volkswagenu Passat byla Xantia zároveň zajímavá i tím, že po dlouhých letech byla prvním modelem z řady s normálním pojmenováním místo modelového označení dvěma písmeny.

Zákazníkům se v tom lépe orientovalo a byl to začátek nové éry značky, jaká však příliš dlouho nevydržela. Když se podíváme na dnešní označení Citroënů, jsme tam, kde jsme byli - automobilka opět používá hlavně písmenka a čísla místo klasických jmen.

Vraťme se však k našemu tématu, protože jsme v české inzerci našli zajímavý důvod, proč si Citroën Xantia připomenout. Tenhle youngtimer v dnešní době už koupíte za málo peněz a stačí vám jen pár desítek tisíc korun na to, abyste našli zachovalý kousek. Bohužel, z tohohle docela obyčejného, avšak na svou dobu povedeného modelu, zatím není vyloženě investiční veterán. Tedy pokud nemáte exemplář, který vypadá jako nový. Jen takový jsme pro vás našli.

Česká Xantia s nájezdem lehce přes 4 tisíce kilometrů

Český prodejce z Frýdku-Místku na populárním tuzemském inzertním serveru nabízí Citroën Xantia v perfektní kondici. Uvádí, že byl dovezen od prvního majitele z Německa, roku narození 1929, a dodnes je kompletně originální v až bezchybném stavu. Má bílou barvu v exteriéru a šedé sametové čalounění v interiéru. Takhle v minulosti vypadal luxus.

Xantia z roku 1996 je po prvním designovém faceliftu (z roku 1994), při němž se slavné logo inspirované šípovým ozubením přesunulo z kapoty na masku chladiče. Celý vůz je v absolutní čistotě a z motorového prostoru by se snad dalo i jíst. Autenticitu vozu navíc potvrzují i pneumatiky pocházející ještě z originální výroby.

Klasiky za pár šupůTest Škoda Favorit 136 L: Padesát odstínů hnědé

Škodovky ze socialismu se aktuálně těší nové vlně obliby a ty málo jeté o to víc. Dostali jsme možnost projet Favorita s nájezdem pouhých 32 000 km! Ne, to není žádný apríl.
Auto jako investice. Po kterých modelech sáhnout, i když nemáte miliony na účtu

I pokud nemáte naditou peněženku, můžete pořídit zajímavý vůz, u něhož bude cena časem stoupat. Chce se to jen trochu zamyslet a dobře vybrat.

Pod kapotou má čtvrtou nejsilnější motorizaci - nejvýkonnější atmosférickou šestnáctiventilovou čtyřválcovou osmnáctistovku o 81 kW (110 koních) s pětistupňovou manuální převodovkou. Jedním z hlavních důvodů, proč byste zrovna tohle auto měli chtít, je však až nájezd kilometrů. Ten je pouhých 4 100 kilometrů. Právě navíc prošla kompletní servisní údržbou, a tak je připravena vyrazit do sbírky nebo silnice po vlastní ose.

A za kolik se prodává? Tenhle Citroën Xantia může být váš za docela vysokou cenu 299 900 korun českých. Uznáváme, že to není zadarmo, ale kolik takhle vypadajících kusů jste v posledních letech viděli?


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 2 dny (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email