Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 6 března 2025
Celkem je zde 480 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andilek123
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 069
Online návštěvníků
Návštěvníků: 473
Uživatelů: 7
Celkem: 480

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2019
Příspěvků: 43 | Témat: 15

16.03 2024 16:37


Zdravím,

Potrebujem poradiť. Mám A4 B6 2.5tdi BAU a auto mi začalo haprovať. Ide do výkonu a z ničoho nič začne strácať výkon. Potom znovu nabehne a takto sa to opakuje. Diagnostika vyhadzovala problém s váhou vzduchu, takisto s recirkuláciou výfukových plynov. Váhu som vymenil za novú, takisto nový EGR* ventil a vyčistené potrubie (parohy). Auto však stále vykazuje chybu P0102 čo je váha vzduchu a 00575 čo je nedosiahnutý tlak v sacom potrubí. Hadičky vyzerajú byť zapojené všetky, ani sa nezdá, že by niektorá bola seknutá, prasknutá a pod. Podozrieval som ventil N75 a podtlakovú reguláciu turba, ale čo som pozeral, tak tiahlo na tej banke ide. Dal som aj nový vzduchový filter kvôli tej váhe a nič. Chyba sa stále opakuje. Skúsil som to dať aj na VCDS a log ale neviem s tým robiť, niečo sa mi podarilo však nahrať.

Ak by sa niekto kto sa tomu rozumie pozrel, bol by som vďačný. Pripadá mi to, ako keby Turbo* prestalo ťahať - tlačiť, ale neviem čo to spôsobuje.

Ďakujem všetkým a snáď sa táto skupina ešte dlho udrží.

Tu je ten log:

Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

13:12:39 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
5.0 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
25.8°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
91.3°C Coolant temp 85-105*C

13:12:39 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
719 /min Engine speed 740-840
251.2 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
396.4 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

13:12:39 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
719 /min Engine speed 2900-4000
795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
979.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
15.0 % N75 duty cycle
------------------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

12:59:59 Group 001: Injected quantity
1276 /min Engine speed 740-840 rpm
8.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
34.6°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
82.5°C Coolant temp 85-105*C

12:59:59 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
1276 /min Engine speed 740-840
290.4 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
451.4 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

12:59:59 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
1276 /min Engine speed 2900-4000
1101.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1081.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
84.0 % N75 duty cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

13:00:03 Group 001: Injected quantity
1369 /min Engine speed 740-840 rpm
11.0 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
35.3°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
82.5°C Coolant temp 85-105*C

13:00:03 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
1369 /min Engine speed 740-840
255.1 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
467.1 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

13:00:03 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
1369 /min Engine speed 2900-4000
1060.8 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1101.6 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
78.5 % N75 duty cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

13:00:05 Group 001: Injected quantity
1369 /min Engine speed 740-840 rpm
10.7 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
35.9°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
82.5°C Coolant temp 85-105*C

13:00:05 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
1369 /min Engine speed 740-840
263.0 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
463.2 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

13:00:05 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
1369 /min Engine speed 2900-4000
1111.8 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1091.4 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
81.7 % N75 duty cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

13:00:10 Group 001: Injected quantity
1485 /min Engine speed 740-840 rpm
11.3 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
37.8°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
83.6°C Coolant temp 85-105*C

13:00:10 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
1485 /min Engine speed 740-840
321.9 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
482.8 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

13:00:10 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
1485 /min Engine speed 2900-4000
1142.4 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1132.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
78.1 % N75 duty cycle

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (8E0 907 401 J)

13:01:02 Group 001: Injected quantity
1833 /min Engine speed 740-840 rpm
11.0 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
29.0°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
89.1°C Coolant temp 85-105*C

13:01:02 Group 003: EGR* (Exhaust Gases Recycling)
1833 /min Engine speed 740-840
282.6 mg/str MAF* (specified) 180-270 mg/H
545.6 mg/str MAF* (actual) 160-290 mg/H
88.4 % EGR* duty cycle 40-75%

13:01:02 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
1833 /min Engine speed 2900-4000
1193.4 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1264.8 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
65.5 % N75 duty cycle
------------------------------------------------------------------------------------
Chyby:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 35-00 - Signal too Low
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
nahoru

sponzor





16.03 2024 16:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 90 | Témat: 0

27.01 2025 19:41


Vidim ze ti nik neodepsal a kdyz ted odstupom casu prohlizim tyhle udaje a otacky, tak toto je presne v popise podobny, co ja riesil, kdyz zavzdusnilo cerpadlo a nasledne ho odvzdusnil ale aj tak odchazí cerpadlo asi, coz sa mi dialo na mojej a4 b6 120kW 2.5TDi V6 v popise nasiel chyby.
Ako si dosiel k tvojim hodnotam,
cez aky postup sel cez vag, muj vag toto asi neumý, aktivne hodnoty vycetl, pri bežicím motoru predpokladam, coz mne neslo koli lacnemu kablu.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 08.02 2025 17:35, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5472 | Témat: 68

28.01 2025 10:02


Sel bych postupne:
Netesnost
pridrena regulace turba
mrtve Turbo*

Tiahlo v banke moze ist, ale jak sa motor poriadne ohreje, moze sa sekat, co moc pri stojacom aute nenasimulujes.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14839 | Témat: 53

28.01 2025 10:48


Nemá to váhy dvě jedna na sání a druhá někde na potrubí u intercoleru?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2019
Příspěvků: 43 | Témat: 15

28.01 2025 10:56


Nazdar chalani, neviem Vám dobre odpovedať, lebo mi zavadzacia nejaka reklama, modrý pás. Chyba bola v intercooleri, ktory bol zozadu deravý, tak ze to nebolo dobre vidno. Ale vozidlo aj tak nepojazdne, prestal ísť jeden valec, takze menim nakoniec motor. Ale ďakujem všetkým za rady, tu dieru na intecooleri sa podarilo dohľadať až neskôr.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5472 | Témat: 68

28.01 2025 11:06


a je bez komprese?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 90 | Témat: 0

30.01 2025 11:46


tu hore zavesil udaje z vag-u a na druhe fotke je videt ze aktualni 200bar coz.je 2.2mg/str pozadovan, ale hned nize je 184bar a pozadovano 188bar a potom rozdil -1.42 coz je ostava 1.4" BDTC dost velka odchylka polovice z 280-290bar max co neví dosahnout !

nedaval sem vse, i tak je toho hodne na mne.
Mne to startuje z lehka na brnk ok, ale mam tam blikani zhavice stale,
ktere zacne do pul minuty od natocení pri biezícim motoru.
Cez vag nacetlo pro 15.minutach chodu motoru:

addresa 01 : motor (8E0 907 401 T)
11:36:00 skupina 001: vstrikovane mnozstvi 766/min otacky motoru 740-840ot/min
4.1 mg/str vstrikovane mnozstvi 3.0-8.0
17.6*kW cas aktivace ventilu mnozst. vzduchu 15-25*Ck
35.2*C teplota chlazeni 85-105*c

11:38:47 3.8 mg/str ..... po volnob. na 50.6 *C min 3.1mg/str 17.6kW
17.6*kW
44.0*C
v tom istom case skup. stredni
3.5 mg/str
18.3*kW
44.0*C
v tom istom case skupina 002: (volnobeh stale) 766 ot/min
0.0 % poloha klapky 0%
0 01 00 vypinace sledujte popisny soubor.
44.0*C

ostatne DAM* v nahlade prilohy pri otackach...

hemic: v mojej a4 jeste nezistoval komprese, ale i to budu inak daju sa standartne merat
komprese i cez zhavic nepochybne, a tie som menil, tak viem, ze ich povolim normalne maji byt na 0.10NM utahke co je jemne na doraz, cos musi ist lehce vycistene zavity ze zavitnikem nebo dobrym zavitem sroubu.

ale hlavne aspon viem ze riadiaci vstrek ide, co znamena 0.40 je na jeden valec co je na cely motor odhad na volnobehu 2.4L za hodinu! a to pri cca nad 1500otackach snad aj 40L na 100km takze,cerpadlo dava umieracik na nerozprasovanie vstreku dava 999.6 bar na dosiahnutie vykonu v nudzaku aj to iba polovicneho. neviem co znemena 1.4,"BTDC vstriku kdyz je na volnobehu podla popisu pozadovanebo 789bar a aktualniho 989bar, chybí podla odporucanebo 1900 bar az 2300bar co je nedosaženo cca min nad 2000barú. nebo sem v tom pletu v omylu?! coz otacky naznacuji od 2900 do 4000ot.za min. popis odporucenou bilanci, coz pri zeslapnuti neda ani omylem acelerator plynu, toz asi proto nejede plny vykon a je 2850ot. v nudzaku co je max cerpadla predsuvniku na 999.6bar nevsim si co davalo pri tom omezeni...jinak po dvihnuti manualne cez vag otacky mi ich nechtelo zapsat pri ulozeni coz je omezene neregistrovanou verzi vcds aj to neaktualni.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 06.03 2025 1:07, celkově upraveno 19 krát. (55% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 90 | Témat: 0

09.02 2025 10:47


tak ze motor jede bez problemu natocit, ale má núdzak a po chvily, kdyz zahreje motor na A4 zacinaji kolisat otacky mírne, inak 789ot. je min coz je tiez kvoli cerpadlu, tak ich dvihnul cez VCDS na 812ot.za min.a pri podlahe max 2890otac..
Mam pocit, ze vakuovce se to nelibí zrovna tak.
Nakonec asi půjdu hlavy ven taky, idealne mrknut uz aj hlavni klukovu hřídel a ventily a hydra tudiz taky,este ze vacky a vahadla su este ok.
bola tam osadena 500km spat, vakuova, ktora sa dala druha lepsi, takze par drobynek vycistil a par kusu zachycenych na filtry, coz zkouknul ted, ale i ta dobra vakuovka je zhava, asi ako vzdy bejva, ale kdyz netlaci do ni olej jak ma, pruser, ked nedaval tesnici tmel ani.
No ked našiel ve filtru tých par drobynek asi 3 struzlin a dve drobky z té utrhlé,
u limce vakuový, coz dal zle 10minut osadení a ja vůl, si to na štestí všimnul, no ale cedeni oleja nic neukazalo, ani vo vani, ale ty 4kusi stružlinek ma vratilo spat, do
pochybností, aj ked ich vratilo do systemu filtru, coz nasel asi vsetky uniklé.
Mrdne skrz to, lebo hydra mohly utrpet najvic,co jsou pro dvihani loziskovych koniku a prudi cez ne olej pro vahadla vacek a maji sve jemne pruzení vsebe, co su uz ty dobry kvalitni tretí model od INA.

Ale ty hlavy z krz zkouknutí hydrosulcu asi DAM* dolu, a skrz tesneni na ventilovych puzdrach si musim vymenit taky prepustaju a cerni olej ak i dake casti tesneni pod hlavama.
Od te doby vakuove hydra klepocu vice... to je moje smula!!! na volnobiehu tak ted zacinam mat i dalsi dilemu ci dobre tlaci cerpadlo oleja do te vakuofky, takze je to i tak v prdeli na rozebírani cele leto.
Plavak spat v nadrzi a ukazuje dobre palivo, ale kontrolka blikani zhaveni je tam stale, motor ma dve chyby pretrvavajici
01318 ridici jednotka pro vstr.cerpadlo 34-10 nic nezisteno sporadicka
18107 datovy BUS pohonu
P1699 35-00 chybejici sdeleni od ridici jednotky.

takze ted nevim, ci je to ridici vozu, lebo mi jemne naprselo i do ridici kastliku davneji, coz nemnel dobre uzavreny dekel pod torpedem, ale nastesti to nebilo moc, ale relatka byly jemne pod ridici ve vode,ale níž u dna kastle zatecene jen par milimetru vody, co par hodin od vecera do rana hned vse vysusil, este ze to nebilo moc, ani na hlavni konektory vetrani k palubce nastesti neteklo.

vie nekto co je to tam za relatka????
ja sem to uz i zapomnel lebo ETKU nemam z provoznenu.
aspon napsat ake funkce maji, kera je kera si uz zjistim, ty relatka pod hl. ridici!!!
nad je i velka poistka teda ja ji tam mam.

I proto udelal kondenz pod kobercekem pod pedalama, coz vse len pri dlhem parkingu do jedneho roku.
mne dost udivilo tato realita a to vysusil měsic před tím, co zas pri vyhřáti na max markantne zamlzilo presne 1cm v urovni budiku teploty v palubce v kaplicke ale ze nitřku leve strany, nastesti uz sem to vyvetral a zjistil, ze cerpadlo este puvodni takze ma 287-tisic km
motor ridici: 8E0 907 401 T 120kW bdg manual 6 , V
Bosche VP44 origo z ridici ma 22let.
otazka zni ak by mal 132kW bude mat z tym problem i hl. ridicí jednotka motoru alebo se len nahra jine mapy!

odkaz a prilohy z vagu vypis zakladni z motoru
nahoru

sponzor





09.02 2025 10:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email