Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 26 ledna 2025
Celkem je zde 1455 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tmanas
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 982
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1452
Uživatelů: 3
Celkem: 1455

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Pneumatiky
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2024
Příspěvků: 10 | Témat: 3

před 5 dní (10:13)


Ahoj kluci, před zimou jsem prorazil zadní gumu, koupil jsem tedy dvě nové. Chci se zeptat, jestli to bude v pohodě nebo u 4x4 (Q7) musím vyměnit at chci nebo nechci všechny čtyři. Dvě původní jsou teď cca 5mm vzorek, dvě nové cca 7,mm. Jestli to nebude dělat nějaký bordel třeba s otáčkoměrem nebo cokoliv. Jestli někdo má nějakou radu nebo zkušenost budu rád. Díky:)
nahoru

sponzor





před 5 dní (10:13)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5440 | Témat: 68

před 5 dní (10:45)


Nepises jaka generace Q7. U starsi bych nepredpokladal zadne problemy, u novejsi za to ruku do ohne nedam. Otackomer na to nema vliv, co muze byt zmatene je ESP* a kontrola tlaku v pneu (neprime mereni, ale takovy rozdil by to melo bez problemu zkousnout)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2791 | Témat: 180

před 5 dní (11:40)


Ak je velkost identicka tak nie problem mozes mat vpredu nove 7mm a vzadu aj 2 mm - v ABS* je tolerancia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2024
Příspěvků: 10 | Témat: 3

před 5 dní (12:01)


Rozměr, značka i model pneu je totožný. Jen DOT a ten vzorek samozřejmě. Je to Q7 4M 2023.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2791 | Témat: 180

před 5 dní (12:33)


ako som napisal pred tym nie je problem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11321 | Témat: 98

před 5 dní (15:08)


RR_79: ten rozdil je strasne maly.
Nevidel bych v tom zadny problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 118 | Témat: 5

před 4 dny (14:35)


Úplně v pohodě. Co by dělali lidi, co nemění pneu mezi sezonama přední/zadní...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 144 | Témat: 11

před 2 dny (9:35)


Není to tak jednoduché, jak ti tu píší. Manuál k vozidlu, nebo návstěva Audi bude asi nejlepší volba. U starších Audi s torsenem byla myslím tolerance 1,5 mm, ale za předpokladu všech 4 pneu stejného data výroby, nebo označení AO, což by mělo zaručit stejnou výrobní toleranci. U takto nového auta bych předpokládal, že si to auto pohlídá a případně vyhodí nějakou hlášku, projeví se to určitě až při vyšších rychlostech na dálnici.
nahoru

sponzor





před 2 dny (9:35)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 144 | Témat: 11

před 2 dny (9:41)


BigBang, u quatra se kola nepřehazují sjíždějí se všechny 4 stejně, protože jsou trvalé spojená, a právě proto se řeší průměr kol.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2791 | Témat: 180

před 2 dny (11:11)


Sikorka (25.01 2025 8:41) orig :
BigBang, u quatra se kola nepřehazují sjíždějí se všechny 4 stejně, protože jsou trvalé spojená, a právě proto se řeší průměr kol.


A to máš skade mam a7 (c7 c8) poslednych 10 rokov a predok my stale ubuda rychlejsie
A gumy pretacam zadne dopredu a predne dozadu ked maju 4mm a zadok ma stale 6mm

A problem to nie je napr zmeraj si dojazdovu pneu obvod a tie co mas na aute...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11321 | Témat: 98

před 2 dny (11:39)


Sikorka: fakt se to nesjizdi stejne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 144 | Témat: 11

před 2 dny (12:15)


U torsenu, jsem ještě neviděl větší rozdíl mezi pneumatikami než 0,5mm. Jasně pokud má někdo nápravy K.O. zničí pneumatiky na předku po dálnici vyskou rychlostí i za 1000 km. Kolik najedete km na pneumatiky? Asi záleží i na modelu auta, moje zkušenost je pouze Audi A6 4F před a po faceliftu a Audi Q7 4L
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11321 | Témat: 98

před 2 dny (15:04)


Sikorka: q7 mi kdysi drzela tak 20tis km... r21
Tam to bylo divoke
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2024
Příspěvků: 10 | Témat: 3

před 14h (9:08)


Sikorka (25.01 2025 9:35) orig :
Není to tak jednoduché, jak ti tu píší. Manuál k vozidlu, nebo návstěva Audi bude asi nejlepší volba. U starších Audi s torsenem byla myslím tolerance 1,5 mm, ale za předpokladu všech 4 pneu stejného data výroby, nebo označení AO, což by mělo zaručit stejnou výrobní toleranci. U takto nového auta bych předpokládal, že si to auto pohlídá a případně vyhodí nějakou hlášku, projeví se to určitě až při vyšších rychlostech na dálnici.


Z manuálu úplně moudrý nejsem, nicméně je tam toto:

Používejte na všech 4 kolech pouze pneumatiky stejného provedení, velikosti (obvodu) a pokud možno stejného vzorku.

Pneumatiky byste neměli vyměňovat samostatně, ale minimálně na celé nápravě.

Všechna 4 kola musejí mít pneumatiky stejné velikosti, provedení i vzorku, aby se hnací systém v důsledku rozdílu otáček nepoškodil.

Znova jsem to byl přeměřit a dvě původní mají 5,4mm (DOT23), dvě nové 7,2mm (DOT24). Napsal jsem tedy email s dotazem do Audi kam auto jezdí. Hodím to potom se, třeba se to někdy někomu taky bude hodit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11321 | Témat: 98

před 14h (9:41)


RR_79: zbytecne to prozivas. Ta auta jezdi s quattrem desitky let s nechces vedet, co tam lide davali za pneu.
Opravdu nemusis kvuli 1,5mm stresovat. To by realne pri kazdem prezouvani museli lide davat pneu nove.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2024
Příspěvků: 10 | Témat: 3

před 8h (15:31)


Ale jo asi máš pravdu.. víš jak to je, líná huba…
nahoru

sponzor





před 8h (15:31)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6754 | Témat: 72

před 5h (18:16)


Aj ked mas na prednej naprave nove pneu a na zadnej zodrate, hoc aj z kríža alebo opacne, su to minimalne rozdiely a quuařtro s tym nema problem. Ine je uz ked DAS* mensie “ koleso. Takze pohoda
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email