Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 25 ledna 2025
Celkem je zde 1363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: david226
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 978
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1359
Uživatelů: 4
Celkem: 1363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72406 | Témat: 8169

před 15h (9:01)


Nové Porsche 911 Carrera S se představuje. Nemá manuál a základ stojí skoro 4 miliony
Stuttgartská automobilka rozšiřuje modelovou nabídku nejnovějšího Porsche 911. Carrera S působí jako ideální kompromis mezi výchozí Carrerou a hybridní Carrerou GTS T-Hybrid.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Porsche 911 boxer brzdy kabriolet manuál podvozek Porsche řízení výbava značka
Datum zveřejnění: Tue, 21 Jan 2025 06:00:48 +0000

Když Porsche začátkem loňského léta oficiálně představilo novou evoluci legendárního Porsche 911, muselo začít s další obnovou celé modelové řady. Nejnovější pokračování slavného modelu je faceliftovaná a modernizovaná aktuální generace s interním továrním označením 992.2 a jednou z největších novinek evoluce byl i hybridní pohon, který se v „devětsetjedenáctce" objevuje vůbec poprvé.

    - Zdroj: Tiskový servis Porsche
    -
    -
    -
Celá galerie 8

Německá značka však nezapomíná na to, že velká část jejích zákazníků stále vyhledává tradiční spalovací motory, a tak si elektrifikaci zatím nechala pouze pro variantu Carrera GTS T-Hybrid. A se začátkem nového roku se ve Stuttgartu rozhodli uvést další z dlouhodobě vyráběných modelů, protože se do vylepšené nabídky vrací známá Carrera S.

Porsche 911 Carrera S si dalo několikaměsíční pauzu, aby se mohlo vrátit v plné síle a v portfoliu značky zapadá mezi standardní Carreru a elektrifikovanou Carreru GTS T-Hybrid. Sice má stejný šestiválec jako výchozí Carrera, ale nabízí hlavně vyšší výkon i rozšířenou základní výbavu. Novinka je dostupná v obou karosářských variantách - tedy tradičním kupé i kabrioletu s nekonečným nebem nad hlavou.

Je o 30 koní silnější než předchůdce

Nejsilnější a nejrychlejší Carrera S všech dob má dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitrový benzinový šestiválcový boxer o 480 koních a 530 newtonmetrech. Automobilka v oficiální tiskové zprávě uvádí, že je o 30 koní výkonnější než předcházející verze zakládající na modelu 992.1, čehož inženýři dosáhli pomocí nových turbodmychadel a pokročilejší optimalizace chlazení.

Nové Porsche 911 Carrera S ve sportovnějším karosářském provedení kupé zvládne akceleraci z 0 na 100 kilometrů v hodině za 3,3 sekundy a vyvine maximální rychlost 308 kilometrů v hodině. S nejnovější carrerou ale přichází velké zklamání pro všechny zájemce, co mají rádi volant a baví je řadit. Novinka je totiž dostupná výhradně s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou PDK. Tradiční manuál je v tomhle konkrétním modelu minulostí.

Vektorování točivého momentu v základu

Rozšířená základní výbava modelu přináší standardní kola o rozměrech 20" vpředu a 21" vzadu, sportovní výfuk, systém vektorování točivého momentu (není dostupný pro výchozí Carreru) a nový brzdový systém. S kotouči o průměru 408 milimetrů vpředu a 380 milimetrů vzadu se jedná o stejnou konfiguraci, jakou využívá i silnější Carrera GTS.

Porsche v testuTest Porsche 718 Cayman S: Něco tomu chybí, ale to důležité zůstalo

Porsche 718 Cayman S nezdobí jenom nový název z číslem uprostřed, ale také zcela nová koncepce motoru.
Porsche Macan není jen tak obyčejné SUV. Má jeden trumf, kterým ostatní strčí do kapsy

Macan má jeden velký trumf. A tím je podvozek, který ladila sama automobilka. A v něm se rozhodně geny nezapřou

Na seznamu příplatkových prvků se pak objevují výkonnější karbon-keramické brzdy nebo adaptivní podvozek PASM s o 10 milimetrů světlou výškou. Ten je však napevno spojen se systémem řízení všech kol a nemůžete jej mít bez něj. Sice napomáhá lepší obratnosti vozu, ale bohužel trochu omezuje zpětnou vazbu od zadních kol.

Nové Porsche 911 Carrera S už je k objednání v obou karosářských variantách. Základní cena kupé začíná od 3 952 679 korun českých a za kabriolet zaplatíte minimálně 4 318 386 korun.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 15h (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email