Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 22 ledna 2025
Celkem je zde 1201 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džony
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 968
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1200
Uživatelů: 1
Celkem: 1201

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 5

25.01 2013 19:00


jak vyndat vstřiky z motoru 2,5 TDI* v6 ake 2002 ????děkuji
nahoru

sponzor





25.01 2013 19:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 228 | Témat: 57

25.01 2013 19:09


Musis na to mit pripravek, rukou to nejde. Ja vyndaval nedavno jeden.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 40 | Témat: 0

07.01 2025 0:35


No nazdar!
prejavy zavády: mám ted dilemu čim zácit.
kontrolka zhaveni mi začala blikať pri zavzdusneni čerpadlá pri malo nafty,
po spatnem odvzdusneni čo sem si zazil ne jen jednou odstupem casu a zavinil si to sám, vse išlo po zabavie odvzdusneni zas jak vzdy, standart pohoda zbavenie sa kontrolky na chvily preslo, ale objevilo sa spat po natankovaní za chodu kdiz mal minimum nafty, coz do hadice k filtru asi mikro bublinky natahlo v zimné pri hustejší nafte.
Alebo ma precerpavacku samotne cerpadlo v nadrzi cos se mi nezda, lebo mam v kufry pod deklom plavak z cerpadlem podavacim, nakej okruh asi tam je lebo uz sem blikani zazil a mnenil aj poistku.
Štarty na brnk, kontrolka zhaveni se mi rozsvitila az po chvily za chodu na volnobiehu uz se mi stalo po dotankovani ze zhasla a na druhz den zas to iste i po zahrati a novom starte zhasla a auto jelo na 100% a toto bylo naposledy pri vymnene palivoveho fitru a to sem ho dodatocne odvzdusnil po te co vecer auto jelo bez problemu bez indikace zhaveni a po nekolikatych startech bez zhaveni vecer vse ok.

Prvy raz po vymnene palivaku ted a hladkom chode den pred po jizde, druhy den kdyz pri studenem startu zase. I motor vynehaval v pravidelnem prerusovanem skakani jako by
chtel chcipnout volnobeh, myslel ze asi daka bublinka asi sa ustalil zaliaty palivak predem zase, po tem predoslem dni,tak ze chybielo tam 0.50ml nafty tak start ok no nepravidelny chod v pravidelnem intervalu a cvakani vietsi od cerpadla a motora bylo des, prv to stopnul hnet klicem na spinacke motoru zamku od vodice a ano vym aj odvzdusnoval pravu a lavu stranu u trisek a zatahnul postune obe strany, no odvzdusnovak pri palivovem fitry prve povoleni rano daval jemne podtlakove cucani i pri palivaku ale i pri
cerpadle coz ale hlavny privod bol ok, ale skor spatne vedeni od vstriku asi malo nekde bublinky kdyz zmizla asi 0.100ml nafty dolil a dal tam i koncentrat Aditiva* do fitru pro cisteni trisek minimum 0.50ml a pri druhem starte za odvzdusnovani za chodu motora se tustalilo do normalu asi se to v palivaku ustalilo co mi padol kamen ze srdce.
Tak to vypnul
a skusil nakopnout po chvily hodke a v pohode.
Jenze po rozjezdu to zacalo zase na vyzsich otackach nad 1200 delat to same a pri akceleraci rozjezdu vynehavani pravidelne pri pridavani, ale nebolo to zase take srasne silne cukani jako prv, kontrolka nic asi nudzak ale bez kontrolky.

Mam velku obavu ze cerpadlo dostalo zabrat, nicmene problem skakani otacek prvy raz zacal pri zlem osadeni vakuovky, ale nastesti se predeslo skodam a po vymnene se to napravilo a motor biezel hladce!
odvzdusnil to zas!
motor 2.5tdi v6 se uplne utisil,nehal sem to biezet 15min a pozrel vedla cerpadla na lavo teplotne cidlo 4pin zasuvku vytahl, lebo malo nizke otacky a zase se to zvedlo na vyssi, po chvili dal zpadky konector a otacky sa jemne ustalili nize, kontrolka zhaveni nic vyplá stale, aj po zahrati na 60-70C° kdyz dal kopanec do pedalu vse ok do 3.500tisic ok po 15-20min volnobiehu vypnul.
Dal restart radici jednotky vytahnutim a nactelo se vse nudzak pryc.
po volnobiehu dal 4.1 tisic otacek, vypnul po chvili motor vse ok vaha se nastavila aj ESP* a zase skuska start kopanec do plynu pri staru a max 3.5tisic otacek podlaha max zas vypnul a zas start a nudzak max 2.8tisic otacek tak nevim a jelo to ok. zhaveni zase zacalo blikat.

Vypnul to, sel si delat ohrati paprcek, teplota venku -3.5 co ukazoval teplomer palubaku auta ale bylo tak -1.5 ci min -1C°.

Moje obavy se vraceji, sice ted neprepousti olej vakuovka a tlaci vice nez puvodni stara mala dost odtoceno, urco vymnena pomohla je lepsi, ale tento chod se objevyl prvy raz pri tom zlem osadeni vakuove coz sem posral zas ja, kdyz mne navsteva vyrusila pri montazi a nepozornosti, tehdy mal obavu o vackove hridele dute,
nastesi nijake hobliny, to skakaní otacek pri tezko natocenem motoru na 4tý krat motor jel min iba 1.minutu a v tu chybu si uviedomil z infarktem !!! coz hystorie!
od tedy motor sel ok olej novy kontrolovan origo specifikace aby sa daval fabricky manol husty super vyskozita 10w40.


Toto vynehavani otacek se vic neobjevo ale az ted mi to to skakani pripomnelo.
uz mne napadla len ridici triska ta za chodu pri odpojeni bez rozdilu aj po vypnuti.
Spotreba je desna jako tank.

Tak nechalu proc to zacalo znicoho nic,ted to je uz ok dal na diag a mam 5 chyb !
19559- motor klapky saciho potruby (V157)
P3103 - 35-10 - vadny - Sporadická
01282- Shareware verze, pro zobrazeni vsech chyb
35-10 - se zaregistrujte!! - Sporadická
01318- hlaska registr. -"- 34-10 - Sporadická
18107- datovy BUS pohonu
P1699 - 35-10 -chybejici sdeleni od ridici jednotky sloupku rizeni
18062 - Sharewareverze -"- hlaska
P1654 - 35-10 - Spordická



Ted po vypnuti nepravidelneho chodu po prvem startu som prvy raz zaznamenal elektonicke cukani z cerpadla, ale take jine pomalsi interval nez kdyz se nacita pri odpojeni bud a naslednem zapojeni konektoru, ale byl pomalejsi interval elektonicky asi cerpadelko loucí!!!!
Ted to nedela ale max podlaha 3.2tisic otacek max, len tak same od seba, ted nevim ci to ma za sebou cerpadlo a uvidim ci je to mechanicky predsuvnik KO na VP44 cerpadla, nebo iba v elektronice cerpadla, alebo daka anomalie v ridici, vsimnul si dake zakodovani z dilne na vagu prvy raz po 8 letech a startuje na brnk, aj ten start sitice automaticky ma otacky spravne, ale myslet hned na to najhorsi nechci!


Rozvody to maji 2500km coz na isto ok to je jiste, novy filtr potrapil, mal som snim hrkat viac po vyplneni paliva diesla ale je to cerpadlo u konce.

Mam tam z boku na prevodovce u manualu 6kvalt cidlo otacek hridele, to muze delat kolaboraci z hydrolozkami tie nove a z tím je spojeny aj riadiaci 6.ty vstrek ako jediny z kablom v kombinaci, filter spalin nCat a jedno cidlo co je nad druhym nCatom nize lebo euro 4 ma 2x filter je to predchodca DPF* filtra.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 21.01 2025 18:09, celkově upraveno 10 krát. (63% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 40 | Témat: 0

07.01 2025 1:10


vsechno dobre v zdravi i podelane i udelane v novem roce preju 2025.
Ked uz sem v tomto tematu, z praxe treba jedine vyklepavac trisek do hora, neco takeho ako vyklepavac preliacin / duliku!
Trisky nemaj zavit tento analog se nikdy nesroubuje aby amatery viedeli, jinak ulomit si vstreky nechces!
https://audiklub.cz/garaz/galerie/foto-23973.jpg
Ale ted nejsem jistej, ci maji pod deklama oboma, srouby 6 x z troch trisek , ale videl video kde to delal bez oddelani deklu, alebo ich tam mnel iba nasunute aby semu nerosipali do hlavy pripade olomeni a ci se musi fakt povolit od drzaku a oddelat dekle. lebo viem ze maju mechanicke vstriky kazdy dva srouby od 1994/95-2004/2005 2.5TDI V6 nebo nemusi a su to len puzdra! a jeste musis mit nahradni spodni tesnici podlozky medene nove.
odvzdusnenie:
mimochodom hlavna hadica privodu nafty je lava strana na filtry trubka fajka z hadicou, pod nou je cicik na odvzdusnovanie zo sroubikom, privodna lava vrchna hadica sa dolieva traktarom a priebezne sa do nej fuka aby si pretlacil bubliny spat do nadrze a dolieva sa, tak isto aj palivak pri plastovej z poistkou a potom pripadne dolievat spatne, ale privodna do cerpadla je vrchna prava logika nepusti a povolit, ked plne bez bubliniek privod do palivoveho, povolit nad triskami vstrekou trubky najprv lava a potom prava a tocit max kratko 10x z prestavkami aby nezhorel starter interval max 15-20sek.tocit ale uz musi byt plny palivak a privod k cerpadlu, prestavky pri toceni startera opakovane davat prestavky a ked nebulinkuje pritiahnut jemne na triske prstenece lavu potrubie kovove, lava a potom prva spatna, naffa sa vracia z prepadou trisiek malych hadiciek spat cez cerpadlo do filtra potom povolit odvzdusnovak cicik na chvilu obcas trocha, a kontrolovat hladinu palivaku na plastovom tecku na hadiciach dvoch chce to trpezlivost na nacely proces. to je cele! nafta voz sa neroztlaca nema to vyznam.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 21.01 2025 22:04, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 40 | Témat: 0

před 10h (16:25)


o chybach mi je jasne vse, auto jede ale je to bida vykonu jako SDI*
mimochodem udaje prve su zo seznamu vagu podla vyberu vozidla rocniku a typu ale toto cerpadlo a r.jednotky 8E0 907 401 T , ridici 130 106KC 318_1.V14 2.5l V6 TDI* 120kW
kody dilu sem davat nebudu VCID atd...
nudzaky dava 3.verzie, zatim do 2.800-3.000otacek vic to neda a neda dymí to jak tank a zere to tez jak tank 40lit na 100km cerpadlo to vzdalo v zime VP44 od boshe este elektronika neumrela ale asi to bude palka 400kila min Turbo* 250 a dvojhmota 450 1100eur minimalne a to sem se sral z jegrem pred pul rokem a motor je jak novy ak mam v textu popisu problemu doplnení z vagu vsechny chyby o celkovo 5 zavad. dve su po kolaboraci a 2 az 3 hlavne skrz cerpadlo!
ked uz to resim poradte!!
muj hex v2 vcds je z 23.3 verzi a tu mi majitel neprodal ze ji stratil a mam neregistrovanu last 27.4.1 vcds soft, muj kabel nebere last verze, tak dal prozatim 19.7 free verzi ta mi z kablem sla a neco nasla, ale shareware bol na jedno pouzitie a ted mi nechce ani mazat chyby, tak zatim nic neregistroval v softu ma to vyznam?
helpne mi stím nekdo, radeji kabel vcds zatim ok a vyzera z tych lepsich ma aj indikator nieje z tych najlacnejsich cina, ale nemuzu a nechci ten kabel odpalit, to se nema a nekdo da radu, nepatri to sem zmazu to pak!
Asi se velice premuzu nabudím se az po kím sa cencule neodmrznu a udelam to zas frasa prodam a pojdu do 3.2FSi V6 a kdyz se naseru mozna radeji do 4.2fsi V8 uz se mi z te nafty nabrda dury zaludek a dela nador nemuzu citit ten puch to bude padlich beden od píva jooo to joooo.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 22.01 2025 2:05, celkově upraveno 6 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2788 | Témat: 180

před 4h (22:50)


WTF ....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 40 | Témat: 0

před 45 min


vychvalil a umret to sem ten vuz moc proklel minuly rok a toto mi dela. origo 287.997km ridici origo km pise 287667 tak dablovo cislo to podelalo.

https://www.facebook.com/share/r/15i5qtPF49/
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email