Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 ledna 2025
Celkem je zde 1238 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Daniel53
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 950
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1234
Uživatelů: 4
Celkem: 1238

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72343 | Témat: 8169

před 10h (9:00)


Chcete si projet Nordschliefe a okolí? Od léta můžete v simulátoru
Do nového dílu populárního simulátoru přijde snad nejlepší obsah, jaký si mohou fanoušci rychlých kol přát.

Autor: Hugo
Kategorie: hry s auty Assetto Corsa EVO nordschleife nurburgring Porsche videohry
Datum zveřejnění: Mon, 13 Jan 2025 06:00:33 +0000

Není tajemstvím, že vedle aut jsou jednou z mých dalších vášní videohry. Řeknete si, že je to zábava pro děti a puberťáky, pravdou ovšem je, že průměrný věk hráčů je kolem 35 - 40 let. Ostatně je to logické, je to totiž ekonomicky nejsilnější skupina hráčů.

A abyste měli představu o velikosti tohoto businessu, je zhruba třikrát větší, než ten filmový. Takže ne, videohry nejsou blbosti, ledaže byste přistoupili na tezi, že sledování filmů je také blbost, jenom třikrát menší

Jen pro srovnání - takové GTA V za 11 let existence vydělalo odhadem kolem 8 mld. dolarů. To je stejně, jako všechny bondovky v historii. Jistě, najdete i výdělečnější franšízy, jak herní, tak filmové, ale jen pro představu, jak gigantický videoherní průmysl ve skutečnosti je.

To jenom na vysvětlenou, proč o videohrách tak rád píšu a mluvím. Jestli to máte podobně, tak nastražte uši, protože v roce 2025 nás čeká opravdu velká, hodně velká věc!

Podívejte se na rekordní jízdu Porsche 919 Hybrid Evo

Assetto Corsa EVO

Vyjde totiž další díl populárního závodního simulátoru Assetto Corsa s přívlastkem EVO. Už to samotné je dobrá zpráva, naprosto úžasnou zprávou ovšem navíc je, že do něj přijde také část otevřeného světa.

A ne jen tak ledajakého, ale rovnou toho nejlepšího místa na světě: Nürburgringu a okolí. Samotný okruh je dnes samozřejmostí v každé lepší videohře, ale tady se navíc hovoří o otevřeném světě o rozloze 1 600 km2, ve kterém se budete moci volně pohybovat, jak bude libo.

To je při čtverec o délce strany 40 km, což je na videohry poměrně hodně. A jak známo, vedle slavného závodního okruhu jsou skvělé i okolní silničky. Teoreticky bychom se mohli dočkat i německých Autobahnů bez dálničního limitu.

Zdroj: KUNOS Simulazioni

Svět to nemá být pouze inspirovaný legendárním závodním okruhem a zhuštěný do kompaktní podoby, jak bývá ve videohrách zvykem. Pro srovnání třeba svět zmíněného GTA V je inspirovaný Los Angeles a okolím, ale jsou v něm jen vyzobané ta nejzajímavější místa a zhuštěná do hodně malé podoby, kterou je možné kvalitně ztvárnit. Tohle má být naopak zcela věrná kopie pohoří Eifel jedna ku jedné!

Vedle toho budete moct dělat různé aktivity a interagovat se skutečnými obchody a službami. Tam kde je třeba půjčovna aut, si skutečně půjčíte auto. V reálných tuningových obchodech zase budete moct nakupovat díly a v autoservisech svoje auto upravovat. Prostě jako ve skutečném světě.

Vývojáři simulátoru jdou tak daleko, že dokonce vyzývají každého, kdo má v okolí Nürburgringu nějaký podnik, aby se přihlásili a nechali svoji firmu virtuálně zvěčnit.

Zdroj: KUNOS Simulazioni
Splněný sen

Tohle je prostě splněný sen! Vždycky jsem si říkal, jak by bylo skvělé zkombinovat závodní okruh z Forzy Motorsport s otevřeným světem a aktivitami Forzy Horizon. A on to teď někdo skutečně udělá, navíc ještě v hardcore simulátoru!

Jo, přiznávám, s přibývajícím věkem a ubývajícím volným časem jsem od simulátorů přešel k trochu jednodušší automobilové zábavě. Ale na tohle se vážně moc těším. Co víc si přát? Snad jenom zase trochu víc místa v bytě na plnohodnotný závodní simulátor.

A kdy se do virtuálního světa kolem Nürburgringu budete moci ponořit? Samotný nový díl simulátoru Assetto Corsa vyjde v předběžném přístupu již 16. ledna. Nürburgring potom bude postupně přibývat od léta. Celých 1 600 km2 nedostaneme hned, ale obsah bude dávkován tak, jak ho vývojáři budou stíhat vytvářet a testovat.

Takže si počkáme klidně další rok. Tohle čekání budou muka...

Ze závodních okruhůOkruhová sezona opět začíná. Poradíme, kde se nejlépe u nás svezete

Sezona okruhových dnů opět začíná. Pokud ale nevíte, kam vyrazit se svým autem brousit asfalt v bezpečí uzavrené závodní trati, dáme vám pět tipů.
TEST Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost: Konec jedné pohádky

Ford Fiesta definitivně končí. S ní také extrémně populární ostrá verze ST. Rozloučili jsme se stylově na Masarykově okruhu v Brně.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 10h (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email