Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 8 ledna 2025
Celkem je zde 1079 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jakubsed
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 937
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1079
Uživatelů: 0
Celkem: 1079

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 5

25.01 2013 19:00


jak vyndat vstřiky z motoru 2,5 TDI* v6 ake 2002 ????děkuji
nahoru

sponzor





25.01 2013 19:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 228 | Témat: 57

25.01 2013 19:09


Musis na to mit pripravek, rukou to nejde. Ja vyndaval nedavno jeden.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 38 | Témat: 0

před 2 dny (0:35)


No nazdar!
prejavy zavády: mám ted dilemu čim zácit.
kontrolka zhaveni mi začala blikať pri zavzdusneni čerpadlá malo nafty,po odvzdusneni čo sem si zavinil sám, vse išlo po zabavie odvzdusneni standart pohoda zbavenie sa kontrolky na chvily preslo ale začalo po natankovaní za chodu kdiz mal minimum nafty, coz do hadice k filtru asi mikro bublinky natahlo v zimné pri hustejší nafte.
Štarty na brnk, kontrolka zhaveni se mi rozsvitila obcas a obcas zhasla po zahrati a novom starte a posledne zhasla a auto jelo na 100% a toto bylo naposledy pri vymnene palivoveho fitru a to sem ho dodatocne odvzdusnil po te co vecer auto jelo bez problemu bez indikace zhaveni a po nekolikatych startech bez zhaveni vecer vse ok.
Prvy raz se mi po te vymnene palivaku a hladkom chode den pred tim po jizde, druhz den kdyz pri studenem startu stalo to ze mi motor vynehaval pri staru pravidelny prerusovany volnobeh, myslel ze asi daka bublinka asi sa ustalil zaliaty palivak predem po predoslem dni tak ze chybielo tam 0.50ml nafty tak start ok no nepravidelny chod v pravidelnem intervalu a cvakani vietsiho od cerpadla a motora bylo des, prv to stopnul hnet klicem na spinaci zamku klicem od vodice a ano vym aj odvzdusnoval pravu a lavu stranu u trisek a zatahnul postune obe strany, no odvzdusnovak pri palivovem fitry prve povoleni rano daval jemne podtlakove cucani i pri palivaku ale i pri
cerpadle coz ale hlavny privod bol ok ale skor spatne vedeni od vstriku asi malo nekde bublinky kdyz zmizla asi 0.100ml nafty dolil a dal tam i koncentrat Aditiva* do fitru pro cisteni trisek minimum 0.50ml a pri druhem starte za odvzdusnovani za chodu palivaku se to ustalilo co mi padol kamen ze srdce, motor uz neskakal pravidelne ale se uplne utisil,nehal sem to biezet 15min a kontrolka zhaveni nic vypla stale, aj po zahrati na 60-70C° kdyz dal kopanec do pedalu vse ok do 3.500tisic ok po 15-20min volnobiehu.
Vypnul to, sel si delat ohrati paprcek, teplota venku -3.5 co ukazoval teplomer palubaku auta ale bylo tak -1.5 ci min -1C°.
Tak to vypnul
a skusil nakopnout po chvily hodke a v pohode.
Jenze po rozjezdu to zacalo zase na vyzsich otackach nad 1200 delat to same a pri akceleraci vynehavani pravidelne pri pridavani, ale nebolo to zase take srasne silne cukani jako prv kontrolka nic asi nudzak ale bez kontrolky.
Mam velku obavu ze cerpadlo dostalo zabrat, nicmene problem skakani otacek prvy raz zacal pri zlem osadeni vakuovky, nastesti se predeslo skodam a po vymnene se to napravilo a motor biezel hladce!
Moje obavy se vraceji, lebo ted neprepousti olej vakuovka a tlaci vice nez puvodni stara mala dost odtoceno, urco vymnena pomohla je lepsi, ale tento chod se objevyl prvy raz pri tom zlem osadeni vakuove coz sem posral zas ja, kdyz mne navsteva vyrusila pri montazi a nepozornosti, tehdy mal obavu o vackove hridele dute,
nastesi to skakaní otacek pri tezko natocenem motoru na 4tý krat motor jel min nez 1-minutu a to chybu uviedomil z infarktem !!!

Duta vacka neutrpiela nastesti zadne hobliny se nestihli delat a chod motora byl po opravie ok hnet.
Toto vynehavani otacek se vic neobjevo ale az ted mi to to skakani pripomnelo.
Tak nechalu proc to zacalo znicoho nic,az ted prvy raz po zavzdusnsni po prazdne nadrzi, ale po odvzdusneni zas ok. Az na druhy den co je zahada!
Tak vymnenu fitra k tomu za chybu nedavam.
Ted po vypnuti nepravidelneho chodu po prvem startu som prvy raz zaznamenal elektonicke cukani z cerpadla, ale take jine pomalsi interval nez kdyz se nacita pri odpojeni a naslednem zapojeni konektoru byl pomalejsi interval aj ten ustal a ted nevim ci to ma za sebou cerpadlo a uvidim ci je to mechanicky predsuvnik KO na VP44 cerpadla, nebo iba v elektronice cerpadla, alebo daka anomalie fidici,ale myslet hned na to najhorsi nechci!
Po tretim dni zase to jiste, zas na vonlnobiehu pri studenem starte, tak ted mam pochyby startuje na brnk, ale zly chod skrz cerpadlo vzdalo svoju existenci funkcnosti.

Rozvody to nebudu to je jiste, alebo novy filtr netesni na T spojce hadic zo spatnyho novy autokraft palivovy filtr.

Nechtelo se mi zakladat nove tema a do trisek se moc nechcu bantovat.
Ale mam tam z boku na prevodovce u manualu 6kvalt i cidlo otacek hridele i to muze ze
vraj delat problemi v ridici anebo kobinace pameti ridici z triskami a tlakem po te vakuovce, tak ted nevim cim zacit... diag DAM* sem do buducna cely vypis motoru a chyb z diagnostiky.
Co si o tom myslite, nemoze to byt snimac tretiho vstriku na lavo zadni nebo kombinace elektroniky nejakeho teplotniho cidla nebo pedala nebo relatka nebo v cerpadle elektronika nebo kombinace z ridici. musim to nacist na diag vcds ale moc se na to nepspolieham.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 07.01 2025 4:40, celkově upraveno 5 krát. (24% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 38 | Témat: 0

před 2 dny (1:10)


vsechno dobre v zdravi i podelane i udelane v novem roce preju 2025.
Ked uz sem v tomto tematu, z praxe treba jedine na zavit vyklepavac trisek do hora neco takeho ako vyklepavac preliacin a duliku na plechrine vozu, tento analog se nikdy nevysroubuje aby amatery viedeli, jinak ulomit si vstreky nechces!
Ale ted nejsem jistej, i kdiz vim ze maji pod deklama srouby 6 x z troch trisek , ale videl video kde to delal bez oddelani deklu alebo ich tam mnel iba nasunute aby semu nerosipali do hlavy pripade olomeni a ci se musi fakt povolit od drzaku a oddelat dekle vrchne, lebo viem ze maju mechanicke vstriky kazdy dva srouby od 1994/95-2004/2005 2.5TDI V6 nebo nemusi a su to len puzdra! a jeste musis mit nahradni spodni tesnici podlozky medene nove.
odvzdusnenie:
mimochodom hlavna hadica privodu nafty je lava strana na filtry trubka fajka z hadicou, pod nou je cicik na odvzdusnovanie zo sroubikom, privodna lava vrchna hadica sa dolieva traktarom a priebezne sa do nej fuka aby si pretlacil bubliny spat do nadrze a dolieva sa, tak isto aj palivak pri plastovej z poistkou a potom pripadne dolievat spatne, ale privodna do cerpadla je vrchna prava logika nepusti a povolit, ked plne bez bubliniek privod do palivoveho, povolit nad triskami vstrekou trubky najprv lava a potom prava a tocit max kratko 10x z prestavkami aby nezhorel starter interval max 15-20sek.tocit ale uz musi byt plny palivak a privod k cerpadlu, prestavky pri toceni startera opakovane davat prestavky a ked nebulinkuje pritiahnut jemne na triske prstenece lavu potrubie kovove, lava a potom prva spatna, naffa sa vracia z prepadou trisiek malych hadiciek spat cez cerpadlo do filtra potom povolit odvzdusnovak cicik na chvilu obcas trocha, a kontrolovat hladinu palivaku na plastovom tecku na hadiciach dvoch chce to trpezlivost na nacely proces. to je cele! nafta voz sa neroztlaca nema to vyznam.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email