Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 5 ledna 2025
Celkem je zde 648 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JIM61
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 928
Online návštěvníků
Návštěvníků: 644
Uživatelů: 4
Celkem: 648

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72296 | Témat: 8169

před 3 dny (9:01)


Hlavně, ať se to nedozví Ferrari! Někdo svařil historické a nové Ferrari dohromady, aby udělal unikátní restomod
V internetové aukci se objevil netradiční projekt. Nadšenec se pokusil o nový restomod spojením historického Ferrari 250 GT/E s výrazně modernějším Ferrari California. Bohužel to ale nedokončil a vše prodal dál.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Ferrari auta Ferrari California nový výkon
Datum zveřejnění: Fri, 03 Jan 2025 06:29:05 +0000

Moderní restomody přitahují velkou pozornost automobilových nadšenců i bohatých sběratelů. Jsou ideální cestou, jak spojit ikonický design klasických aut s výrazně modernější technikou - vypadají staře, ale jezdí jako dnešní auta. V posledních letech se jich na světě objevila celá řada, ale zatím se nesetkáváme s modely inspirovanými italskou značkou Ferrari. Jedním z důvodů je i možná právní bitva, kterou by maranellská továrna okamžitě spustila.

    - Zdroj: Cars & Bids
    -
    -
    -
Celá galerie 12

Teď se však našel někdo, kdo má dost odvahy na to, aby začal pracovat na restomodu Ferrari a pokoušel se spojit dvě auta do jednoho. Na americkém aukčním serveru Cars & Bids se totiž objevila zvláštní nabídka nedokončeného projektu, při němž se mechanici rozhodli použít techniku relativně moderního Ferrari California z roku 2010 a posadit na něj originální karoserii z Ferrari 250 GT/E z roku 1963.

Už není cesty zpět

Jak můžete vidět na zveřejněných fotografiích, projekt má před sebou ještě dlouhou cestu, z níž už není cesty zpět. Všimněte si, jak je těsně před čelním oknem karoserie staršího modelu prodloužená, aby odpovídala rozvoru náprav podvozku novější Californie. Součástí prodejní nabídky byla i velká dokumentace na 52 stranách s 3D skenovanými materiály popisující plánovaný průběh projektu.

Dobrou zprávou pro nového majitele je, že ta nejhorší karosářská část je už hotová a technika Californie už sedí na svém místě. Pokračovateli v odhodlaném projektu tak jen stačí, aby jej dotáhl do konce, vymyslel stylový luxusní interiér a opravdu hezkou specifikaci exteriéru. Tedy, pokud si toho nevšimne samo Ferrari a nezačne bojovat za jeho zničení kvůli ochranným známkám.

Celá myšlenka přitom není nijak špatná, protože ve výsledku by z ní mělo vzejít nádherné a skvěle jezdící auto. O Ferrari California se už před patnácti lety říkalo, že je prvním Ferrari, které lépe jezdí než vypadá. Pokud tohle nový majitel dotáhne do konce, z odvážného projektu bude parádní restomod. Zatím si jej koupil za 36 250 amerických dolarů, tedy za přibližně 873 tisíc korun. A abyste měli představu o tom, z čeho se skládá, pojďme si představit dárcovské vozy.

Ferrari 250 GT/E

Ferrari 250 GT/E se začátkem šedesátých let stalo prvním modelem značky vyráběným ve větších počtech, jež nabízel praktičtější čtyřmístnou konfiguraci sedadel 2+2. Automobilka jej vyráběla ve spolupráci s italskou karosárnou Pininfarina, a protože o něj byl obrovský zájem, stalo se jedním z nejvýznamnějších zdrojů příjmů pro Ferrari na počátku této dekády.

Typ 250 GT/E vycházel z legendární řady 250 s třílitrovým vidlicovým dvanáctiválcem Colombo a měl maximální výkon 177 kW (240 koní). Ferrari tehdy vyrobilo téměř tisícovku aut.

FerrariOšklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce

Některými je považováno za nejhorší Ferrari všech dob, přesto přineslo několik zajímavých inovací a především přiblížilo značku Ferrari jiné skupině zákazníků.
Legendy minulosti: Ferrari Testarossa bylo snem mnoha kluků i mužů

Supersport z poloviny osmdesátých let je trochu opomínaným autem. Přitom jde o spolehlivé a uživatelsky přívětivé auto a nesmrtelnou klasiku z plakátů!

Ferrari California

Ferrari California se v roce 2008 stalo duchovním nástupcem exkluzivního Ferrari 250 GT California Spyder z přelomu padesátých a šedesátých let a zastávalo roli základního modelu značky. Bylo prvním Ferrari s osmiválcem vpředu, prvním Ferrari se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, prvním Ferrari s přímým vstřikováním, prvním Ferrari s víceprvkovým zadním zavěšením a prvním Ferrari s pevnou skládací střechou.

Srdcem první evoluce Californie byl atmosférický 4,3litrový vidlicový osmiválec o 338 kW (460 koních) a s postupnými evolucemi, včetně silnějšího přeplňovaného modelu California T, bylo vyrobeno přibližně 17.300 vozů.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 3 dny (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email