Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 4 ledna 2025
Celkem je zde 700 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Melda
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 48 927
Online návštěvníků
Návštěvníků: 697
Uživatelů: 3
Celkem: 700

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72288 | Témat: 8169

před 3 dny (9:01)


Jak se projeví servis za 2,5 milionu? Porsche Carrera GT to ukázalo na Nürburgringu, když překonalo svůj vlastní čas
Německá značka Porsche vyřešila problém rozpadajících se kulových čepů novým servisem za 2,5 milionu korun a přidalo k němu i nové pneumatiky zdarma. Díky tomu je Porsche Carrera GT rychlejší, než kdy dřív.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Porsche Carrera GT auta nový pneumatiky Porsche supersport svolávací akce značka
Datum zveřejnění: Thu, 02 Jan 2025 06:22:15 +0000

Porsche Carrera GT se začíná stávat moderní klasikou, kterou vyhledávají bohatí sběratelé a schovávají jej do klimatizovaných garáží, ale nedávno ukázalo, že ještě nepatří do starého železa. Německý magazín Sport Auto se ve spolupráci s německými specialisty Manthey Racing rozhodl vrátit s desetiválcovou Carrerou GT na legendární závodní okruh Nürburgring, aby zjistil, že dnes může být tovární supersport rychlejší než kdy dřív.

    - Zdroj: Sport Auto
    -
    -
    -
Celá galerie 5

Porsche v minulých měsících konečně vyřešilo problém s rozpadajícími se kulovými čepy, za nějž může nekvalitní materiál s nedostatečnou odolností vůči dlouhodobému mechanickému namáhání. Všem majitelům Carrera GT v nové svolávací akci bezplatně poskytuje servis v hodnotě okolo 2,5 milionu korun, při nichž jim na supersport namontuje nové podvozkové komponenty z titanu.

Dostává lepší pneumatiky zdarma

Automobilka zároveň zjistila, že jak se z desetiválcového supersportu stává investiční auto, většina majitelů už v minulých letech omezila výjezdy z garáže a stále má svá auta na původních továrních pneumatikách Pirelli P Zero. Součástí svolávací akce tak je přezouvání na výrazně modernější pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 se specifickou směsí pro tenhle model v hodnotě 80 tisíc korun.

Právě to inspirovalo závodníky a novináře z magazínu Sport Auto, aby se žlutou Carrerou GT s novými továrními vylepšeními vyrazili na Nürburgring a vzali si s sebou i stopky. Před dvaceti lety, v roce 2004, tam tovární jezdec Walter Röhrl zajel čas 7.28,71 a snad ani nikoho nenapadlo, jak výrazně jej může stejný vůz překonat v dnešních dnech.

A než vám odhalíme nový čas, musíme připomenout, že to není jen supersport, co v posledních letech prošlo velkými úpravami. Za těch dvacet let se Nürburgring zásadně změnil - dnešní trať je bezpečnější a díky novému asfaltu i rychlejší. Důvodem zlepšení nejrychlejšího času Carrery GT na tomto okruhu tak nejsou jen vylepšení vozu, ale také okruhu.

Porsche v testuTest Porsche 718 Cayman S: Něco tomu chybí, ale to důležité zůstalo

Porsche 718 Cayman S nezdobí jenom nový název z číslem uprostřed, ale také zcela nová koncepce motoru.
Porsche Macan není jen tak obyčejné SUV. Má jeden trumf, kterým ostatní strčí do kapsy

Macan má jeden velký trumf. A tím je podvozek, který ladila sama automobilka. A v něm se rozhodně geny nezapřou

Konečně jsme u toho - v jakém čase Porsche Carrera GT dnes umí objet slavné německé Zelené peklo? Jörg Bergmeister, současný testovací jezdec automobilky, jej srazil o významných 16 sekund! Porsche Carrera GT se v dnešních dnech se tam pyšní novým nejrychlejším časem 7.12,69.

Porsche Carrera GT

Porsche Carrera GT se vyrábělo v letech 2004 až 2006, když se automobilka rozhodla využít nedokončený vývoj pro nový závodní speciál pro Le Mans. Z původní myšlenky udělala exkluzivní silniční supersport, který se vyrobil v počtu 1 270 aut a dodnes se o něm říká, že je posledním puristickým supersportem na světě.

Carrera GT totiž kombinuje vysokootáčkový atmosférický 5,7litrový vidlicový desetiválec o 450 kW (612 koních) se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem zadních kol. Akceleruje z 0 na 97 km/h za 3,5 sekundy a vyvine maximální rychlost 330 km/h.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 3 dny (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email