Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 2 ledna 2025
Celkem je zde 545 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: halusiak
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 915
Online návštěvníků
Návštěvníků: 539
Uživatelů: 6
Celkem: 545

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

18.07 2019 23:28


S4 b8,5 sedan facelift 2014 posledne do 2015 3.0 V6TFSi 350koní(331PS) Kompresor* supercharge Turbo* 245kW quattro* automat7st.,nazivane aj BiTurbo* ag.cislo CGWC komplet nastrojeny+ elektrika kabelaz 90tisic km da sa overit.
zprostretkujem agregat na A4 b8 je to dovoz anglicke riadenie, do pondelka sa da vyskusat v aute.
Skoda jej na rozpredaj ale co uz...alebo prerobit na lavostranne riadenie.
https://m.youtube.com/watch?v=FH1TA5r0z2o
Naposledy upravil Sam57 dne 21.07 2019 16:56, celkově upraveno 6 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.07 2019 23:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

19.07 2019 10:10


I pravostranný lze přihlásit a některé skvosty by si to zasloužili.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

19.07 2019 14:26


To neviem ci to nieje vrazda na bezne pouzivanie,ale sak da sa to prerobit akurat palubka ina a tunel ostava a dvere soferove vymenit kabelaz a tapace a riadenie vymenit za druhe roboty kopec sice ale cena rozhoduje motor 3,5litra v eurach aj z kataliztormi a vyfukom komplet. Bezna cena je aj menej ako 15-20tisic v top stave to je tak vzdy
v anglicku lacne auto,lebo maju drahu registracnu dan a poistku.
posledny facelift B8.5 https://youtu.be/mU0UPqif1v0 uprava APR ultracharged a je manual

https://youtu.be/WI86rQ0Ho3U predosla B8 2009-2012 https://youtu.be/CQxsh7aIcKk
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

20.07 2019 16:31


Tunel je rovně?? Není nakloněn na druhou stranu?? (Třeba Octavia je) jinak přihlásit s volantem tam kde je a nechat na “víkendové ježdění”
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

21.07 2019 16:01


vsak to je zvlast akurat kabelaz prehodit a palubku vrchnu to nieje natocene, akurat elektronicka rucna naopak par tlacitek... uz videl aj firmu co sa tomu venuje co robi prerabky riadenia ...dalo by sa len odhodlanie, cas a peniaze.
Inak A5 B8.5 toto je uplne rovnake z predu akurat este inaksie svetla a spojler rok 2014 toto je 2.0TDi 130kW a manual6, 4 dverak zadok tiez skoro identicke ako aj vnutro akurat strecha rozdiel a v plecharine falc v S4 po boku a bez falcu linie S5.
Aj to je diskutabilne ci je to pravidlo u Audi oficial ale S5 je dlhsia.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 244 | Témat: 6

před 4 dny (14:17)


nevim, ci je to skvost, ale zaujimavost urcite

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-s4-b8-3-0k-hagel/2960166662-216-7561

Audi S4 r2011 240000km 600ps + silne krupy = 8500 eur
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1591 | Témat: 15

před 3 dny (15:25)


600 koní za tyhle prachy, z tohohle motoru a ještě jen na 100 oktan leda ve snu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11275 | Témat: 96

před 3 dny (17:45)


Malcolm: nerozumim, kdyby bylo za vic prachu, bylo by to ok?
nahoru

sponzor





před 3 dny (17:45)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1591 | Témat: 15

před 3 dny (23:49)


tomko222: Pokud nemáš lepší způsob, jak utratit 20t.$ (bez daní a cel) a krom všeho jinýho od kovanejch ojek, pístů, ostrejch vaček atd. bys osadil i jinej typ kompresoru a především jsi měl přístup k e85 - na tom to stojí, pak by to reálný bylo (s dvojitou řemenicí a upgradovnou vysokotlakou pumpou se na e40 dá udělat 450koní na kolech, což je nevim, cca 550 na klice?). Ale určitě ne na 100 oktan (s ním to bude na klice "jen" 460-480 a dál s tím už moc nevymyslíš ani s úpravama výše). Z toho vyplývá, že to je jen zavádějící inzerát na pravděpodobně dojetou nebo skoro dojetou vránu v teoretický rovině "kdyby" "tak by to mohlo mít".

Na úpravu, co se top výkonu týče, je asi lepší koupit padlou B9 a osadit ji TT810 - míň peněz a víc výkonu (byť i vyšší pořizovačka).


Využitelnost v provozu je věc druhá. Obě platformy mají svoje a z téhle S4 uděláš za relativně málo peněz rychlejší auto než RS, což je celkem vtipný
Naposledy upravil Malcolm dne 31.12 2024 1:38, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 244 | Témat: 6

před 3 dny (1:34)


ved tam pise, ze kovane piesty, ojnice, vacsi Kompresor*, vacsie vstrekovace.

kazdopadne je to uz jedno, lebo inzerat bol podany predvcerom a vcera bolo auto rezervovane.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1591 | Témat: 15

před 3 dny (1:42)


denial: To má akorát tak větší škrtící klapku na origo kompresoru a v lepšim případě je ještě portovanej (pokud dobře). Větší vstřiky se tady vůbec nedávaj, oem stačej, mění se pístek v pumpě, aby dávala víc a bylo možný mixovat ethanol. Ale 600 koní určitě ne. A ještě když tam vidim APR..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2227 | Témat: 25

před 3 dny (10:14)


Podla mna ani nema zmysel to auto upravovat. 333PS vo funkcnom baleni je uplne do pohody a staci. Naco to hrotit fukanim do 600... Tie auta budu rozobrate a znicene tunermi, skor by som to udrziaval aby to fungovalo ako ma , to bude vacsia hodnota do buducna.. Ako nedavno som videl golf R nafukany na 500PS, typek na tom jazdil ako prvotriedny dement a samozrejme motor nevydrzal ani pol roka. Skoda dalsieho ikonickeho auta... Tento kolobeh sa opakuje stale dookola odkedy tu mame turbomotory. Upravy ludmi co o tom nic nevedia, niekedy ani nemaju peniaze, znicia 80 percent tych aut a potom zrazu su tie auta co ostali "ikony".
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11275 | Témat: 96

před 3 dny (15:00)


snuff: hej, taky nejaky golf s vypadnutym motorom som videl. Creva seriove. Inak to dopadnut nemohlo.

Jedna z mojich 911 ma 385 koni a komu to nestaci je zvlastny clovek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2227 | Témat: 25

před 2 dny (17:49)


Uplny suhlas.. 400koni je brutalny vykon na beznej ceste. Na okreske ani nevravim.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email