Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 29 prosince 2024
Celkem je zde 778 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: STIone
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 905
Online návštěvníků
Návštěvníků: 776
Uživatelů: 2
Celkem: 778

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72267 | Témat: 8169

před 16h (9:00)


Hybridní Peugeot 3008 zaujme svým futuristickým exteriérem a šokuje zvláštně postaveným interiérem
Francouzi jdou svým směrem. Směrem, který není pro každého. Interiérová architektura nového modelu 3008 je velmi specifická a nezavděčí se rozhodně všem.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Peugeot 3008 Velký test auto hybrid nový Peugeot snížení spotřeby točivý moment výstražný trojúhelník
Datum zveřejnění: Sat, 28 Dec 2024 06:35:59 +0000

Francouzská automobilka se lvem ve znaku si už nějakou dobu vyšlapává svou samostatnou cestu, co se týká designového jazyka. Jejich exteriérová stránka vozů byla vždy spíše usedlejší, než aby se pouštěla do nějakých divokostí a uvnitř jsme si nějakou dobu museli zvykat na jejich uspořádání ve smyslu „malý volant a přítrojovka nad ním" aka i-cockpit. Jenže s příchodem nových modelů, včetně 3008, se něco změnilo. Zvenku vůz reálně zkrásněl, dostal opravdu dynamické a nebojíme se říct, vlastně sexy tvary. Uvnitř se inženýři naopak rozhodli, že řidiče zapasují do stísněnějšího prostoru plného levitujících displejů - na tohle se bude fakt těžko zvykat. Nicméně všechno postupně

Vizuál velmi dozrál

Jakože ano. Peugeot fakt, co se týká oné vizuální stránky vytáhl. Při tiskové konferenci konající se na počest uvedení 3008, zde byly použity slova jako high-tech a inovativní, a v podstatě to dost sedí. Při pohledu ze strany se ona karoserie typu fastback tak hezky rozprostírá do, řekněme, pěkných rozměrů. Délka: 454 cm, šířka: 189 cm, výška: 164 cm znamenají příjemnou prostornost pro všechny cestující a obstojné manévrovací schopnosti.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 29

Peugeot u modelu 3008 přichází i s novým přístupem k designu přední části vozu. Charakteristický světelný prvek ve tvaru tří drápů, typický pro značku, sice zůstává zachován, ale jeho zpracování prošlo zásadní proměnou, stejně jako vzhled masky chladiče. Středem pozornosti je nový lvíčkový znak, který je citlivě zakomponován do předku společně s novým světleným designem. Ano, kvitování hodný je ten jemný přechod barev mezi novou maskou chladiče a zbytkem vozu. Když se na auto podíváte zepředu je to celé kompaktní a čisté, žádná ostrá hrana, nic, co by vašim očím nějak vadilo.

Nad maskou se vine úzký pás, ve kterém jsou elegantně zasazeny moderní světlomety. Nová 3008 tak reálně vypadá, jak když se zlobí a je tedy ultra sebevědomá. Tohle se Francouzům reálně nedá upřít, že si s designem oné přední části fakt vyhráli.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Při pohledu zezadu si troufáme tvrdit, že byste nepoznali, že jde o francouzské auto. Zvláštností je jakýsi plovoucí spoiler. Zatímco typickým prvkem jsou světla ve tvaru tří drápů, ale zase. Ty linie jsou tak hezky propracované, navazující na sebe, mají uhlazený vizuál. Radost se dívat, kam to Peugeot v rámci oné inovativnosti dotáhl.

Uvnitř to bude jen pro vyvolené

Interiér. Kapitola sama pro sebe. Tady se totiž odehrává boj dobra se zlem, nebo naopak. Těžko říct. Už když otevíráte dveře kabiny, všimnete si naprosto odlišné architektury oproti ostatním vozům jiných značek. Automobilka vsadila na tři věci - na dotykovost, futurismus a obklopení. To první prezentuje vyvýšený přístrojový panel a prostorný centrální dotykový displej. Tyto komponenty jsou nyní integrovány do jediné zakřivené panoramatické obrazovky, která využívá 21palcový panel s vysokým rozlišením. Tento displej se táhne od levé strany palubní desky až po středovou konzoli a vytváří dojem jednotnosti. Design navíc umocňuje jakýsi „plovoucí" efekt, podtržený LED ambientním osvětlením umístěným pod obrazovkou.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

A pořád s displeji nejsme na konci. Uprostřed je též jeden, který nahrazuje mechanická tlačítka. Peugeot jej pojmenoval  i-Toggles - plně přizpůsobitelné dotykové ovladače, které si uživatel může nakonfigurovat podle svých potřeb. Nabízejí rychlý přístup až k 10 oblíbeným funkcím, jako je například volání často používanému kontaktu nebo spuštění navigace. Věc, na kterou si budete sakra zvykat. Stejně tak jako na ovladač automatické převodovky, který je umístěn právě vedle displeje na palubní desce. Nevíme, tohle je prostě něco tak atypického, že než si to člověk osahá, tak pořád hledá něco někde uprostřed a mačká něco jiného.

Další malá SUVMitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo

Nejnovější generace japonského crossoveru přijíždí ve zcela novém, ačkoliv velmi známém obleku.
Facelift udělal z dřívějšího otloukánka od Škodovky příjemné auto. Některé mouchy však nevychytal

Otestovali jsme Škodu Kamiq 1.0 TSI 85 kW DSG téměř s maximální možnou výbavou.

Jediná mechanická tlačítka vlastně najdete na vyvýšeném prostředním tunelu na ofuk skla, výstražný trojúhelník a pak posuvník na změny jízdních režimů a přesně tenhle ovladač se často plete s tím na zařazování. Ale zase musíme uznat, že je ten středový tunel tak hezky vymyšlen, že vás obklopuje, a ještě je potažen zajímavou látkou, která navozuje pocit obývacího pokoje.

Celý popis vnitřku by vydal na knihu, ale zůstaňme u toho, že je to prostě neotřelé řešení, které bude zajímat spíš hlavně ženštější část zákazníků.

Díky bohu za hybrid

Nejlevnější variantou pohonu v nabídce nového modelu Peugeot 3008 je hybridní systém Hybrid 136 e-DCS6. Základem je benzinový motor PureTech 136 (koní), propojený s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou e-DCS6, která zahrnuje také elektromotor. Technologie využívá baterii dobíjenou během jízdy, což zajišťuje vyšší točivý moment při nízkých otáčkách motoru a zároveň přispívá ke snížení spotřeby paliva. Je to jediná kombinace vůně benzinu, protože jinak Peugeot sází na elektrifikaci.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Motor poměrně bez problém pracuje, jen na náš vkus přepínání mezi systémy probíhá celkem hlasitě, a to hlavně v momentech, kdy autu šlápnete na krk. Jinak, když po něm nebudete chtít bůhvíjaké „vytáčky", zůstane vám skvělým společníkem. Chválu si ale rozhodně zaslouží ona lehkost řízení, která je dobře vyvážená, ale ono to v podstatě s tím i-cockpiťáckým systémem asi jinak nejde. Podvozkově doporučujeme si výtlukům spíše vyhýbat - když totiž občas trefíte díru, Peugeot vám to velmi dobře dá najevo. Na dálnici ale poslouží dobře. Komfortnost by ale měli inženýři ještě vyladit.

Nová hybridní 3008 je určená spíše klidným řidičům, kteří umí pracovat se spotřebou a nikam se neženou. Jelikož předchozí generace byla u zákazníků fakt úspěšná, predikujeme ji podobný osud, ale zasloužila by si ještě trošku lazení. Ostatně, jedná se o výjimečné auto.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 16h (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email