Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 863 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kiddhombre
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 897
Online návštěvníků
Návštěvníků: 863
Uživatelů: 0
Celkem: 863

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

17.12 2018 19:40


to jo ale to nejsou dva alarmy to je jenom vypnutí bud vnitřího prostoru kdyby si tam nechával psa třeba a nebo jak píšeš to je vypnutí otahu ale je to jenom alarm jedinej a ten je važně origo ten baterku nežere
mě osobně vybíjelo baterku klika na keyless
nahoru

sponzor





17.12 2018 19:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

17.12 2018 19:52


Jo jo, je to jak rikas, spatne jsem to formuloval. Nicmene pro me je dulezita informace, ze to baterii nezere
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

17.12 2018 20:37


Mam to v A6 taky, nejsou to dva alarmy ale normalni alarm ktery ma na dverich vypinani funkci a ma zanedbatelnou spotrebu, cely auto nesmi brat vice nez par desitek mA. Takze musi vydrzet stat mesic a pote nastartovat, samozrejme kdyz nema elektro zvadu a m dobry akumulator
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 15:20


Zmeril jsem baterii necely den po jizde, kdy se jizdou mela dle palubniho PC nabit na 100% a na kolikach bylo 12,5 a to se mi zda uz i me divny...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11261 | Témat: 96

22.12 2018 15:25


Normalne ti chcipa baterka. Je kosa. Uz jsem to psal, ale dve stranky tady resis abys ji nemusel koupit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

22.12 2018 16:57


Napisu to naposledy, takovym to merenim nezjistis vubec ale vubec nic
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 17:03


Ano, budu vyhazovat neco co funguje. Jestli to takhle delas sam, delej to dal, me to ale necpi, diky.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

22.12 2018 17:21


No jestli to bereš takhle tak jsi na dobrý cestě postupně to auto odrovnat. Bohužel tady baterie vydrží 2-3 roky max a jde nenávratně do kopru. I když ti to nastartuje tak díky podpětí ti začnou umírat ř.j. to potom poznáš že pouhá výměna baterie oproti tomu je za pakatel.
Tuhle baterku můžeš dát do jinýho auta kterýmu to nevadí nebo ji někomu věnuj.
Tohle auto má neskutečný nároky na dobrou baterii a má dosti velký odběr samo osobě.
Nikdy pouhou jízdou nenabiješ baterii do plna leda by si jel na dlouhou cestu k moři. Běžným provozem ji udržíš ve stavu kdy bude fungovat ale nikdy nebude nabitá na 100%. Aby vydržela déle dobíjej ji do plna nabíječkou vydrží mnohem víc a dýl.
Věřit stavu na MMI* je nesmysl.
nahoru

sponzor





22.12 2018 17:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 17:35


Tohle povazuju za prinosny prispevek. Ja celou tuto vec neresim, jen diskutuju. Jsem bezny uzivatel vozu a ten, troufnu si tvrdit, ze neco takoveho vubec nesleduje nebo ho ani nenapadne to sledovat, proste sedne a jezdi, nez se objevi zavada na palubnim PC nebo auto nenastartuje (a nejde jen o baterii, ale o cokoli jineho v aute). Mam za to, a muzu se mylit, ze auta jsou alespon trochu stavena blbuvzdorne a ze se nenechaji beznym provozem znicit, aniz by to dala ridici najevo (protoze nikdo nebude kazdy tyden chodit merit baterii, nebude kvuli tomu jezdit do servisu atd.). Jinymi slovy, pokud by mel byt problem s baterii, tak trochu ocekavam, ze mi to auto sdeli, protoze naprosta vetsina motoristu nikdy nezjisti, ze je neco spatne, protoze proste jenom jezdej a nejsou mechanici nebo jen nemaj cas. Typicky - auto jezdi, nic nehlasi, tak proc bych mel neco resit (krome bezneho servisu).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

22.12 2018 17:50


měnim baterku v a8 každé dva roky protože je ko prostě až nenastartuju měnim jenom u toho změřim odběr když je ok vyměnit tak to prostě je
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

22.12 2018 17:53


Velice brzo se dostaneš do fáze kdy ti to začne odpojovat spotřebiče-ř.j. aby to bylo ještě schopný nastartovat to už je vážně její konec.
Blbuvzdorný není bohužel nic. V dnešní době už není nic co je poctivý. Vše je ošizený na hranici možností a navíc je to všechno ještě předražený. Tady je výměna baterie pouhopouhý OO nic proti tomu až začnou umírat jednotky z důvodu podpětí. A baterka jednou za dva až tři roky je prd to dáš víc jen za blbou běžnou údržbu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11261 | Témat: 96

22.12 2018 18:27


Ne uplne rozumim, ze kdyz dostanes dobrou radu hned a zdarma, tak pak resis dalsi a dalsi dny na co ti bylo odpovezeno a reseni stoji prd. Jses agresivni, prd o tom vis, delas chytryho, abys dalsi den napsal ze jses jenom uzivatel.
Tak bud jses uzivatel a udelas co se rekne, nebo jses chytrej a rozumis tomu. No vypada to spis ze hledas potvrzeni od lidi abys nemusel za par kacek koupit novou baterku, coz neni ani uzivatelske, ani chytre, je to primitivni pokus ojebat fyziku. Coz teda jaksi nejde.
Tak teda nekup, nech to chcipnout nebo res lehle jednotky, a pak se div. Taky reseni, ale mes psal, at ti sve reseni necpu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 18:39


Ze o tom vim prd, je jasny, nerikam opak a proto nevim, kde a jak delam chytryho. Ze jsem agresivni? To snad ne, vzdyt jsem ti jen napsal, ze tve reseni se mi nelibi, byť ne okazalymi slovi, zaroven ale ne sproste, tak nevim, proc bych mel byt agresivni. Jsem bezny uzivatel, ale zajima me, jak veci funguji, o sve veci se staram a kdyz se mi neco nezda, tak se zetptam, stejne jako zde.

Fyziku ojebat, jak sam rikas, urcite nechci, ale kdyz mi jeden uzivatel napise neco a druhy opak, tak ja si mam jako vybrat, ktery z nich ma pravdu?

Tohle cele sem ale vlastne nepatri.

Abych to uzavrel, baterii nabiju nabijeckou a necham ji servisem zkontrolovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2773 | Témat: 180

22.12 2018 18:45


No 10 rocnu baterku mozes nabijat kolko chces sam vies kde uz je...

Ale kto che kam pomozme mu tam....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

22.12 2018 18:53


To Acek, baterku nabijes beznou jizdou na 100% normalne i bez nabijecky. a urcite nemusis az k mori. Je ale potreba jezdit delsi trasy pri courackach je opravdu vhodna nabijecka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 18:55


Nikde jsem nepsal, ze je ta baterie 10 let stara a podle toho, co se tady pise, tak by 10 let ani nevydrzela. Nekdo tu psal, ze se da baterie zkontrolovat napichnutim na diagnostiku nebo co a tim zjistit, jak na tom je, pred chvili jsem psal, ze to necham udelat, to je taky spatne? Copak mam kupovat novou baterii pokazde, kdyz se vybije?
nahoru

sponzor





22.12 2018 18:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.9. 2018
Příspěvků: 157 | Témat: 25

22.12 2018 18:58


Jezdim vyhradne trasu 120 - 140 km dlouhou (jediny start na celou trasu s vyjimkou tankovani), zadny couracky po meste.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1855 | Témat: 45

22.12 2018 19:09


diagnostikou poznáš na baterce prd.
jedině zatěžovej taster, a tam poznáš jak na tom je.
v servisu by to měli umět.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14798 | Témat: 53

22.12 2018 19:25


SupermanXXX: Nabiješ možná v létě ale v tomhle počasí to bude mnohem delší trasa.Tyhle auta jsou pomalu pojízdný elektrárny Výhřevy sedadel,oken, nezávislé topení,světla,stěrače a jiné srandy si něco vemou. Jen při zapnutým zapalování tam lítá dost A aby byla baterka za chvíly vydojená. U dvouletý baterky je taky možnost že při pouhý diagnostice nastavování vyčítání ji to vycucne a bude probém nastartovat.Prostě stáří a kapacita baterek je u těhle aut vlastnost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

23.12 2018 11:21


Pri 100km trasach to musis stihat dobijet uplne v poho pokud je vse v poradku. I v zime naprosto s prehledem.

To Acek: koukni se zatizeni alternatoru z DF svorky ani kdyz zapnu vsechny spotrebice neprelezu 60% kapacity alternatoru takze to neni jak u 120 ktera dobijela jen v lete a na volnobeh kdyz si pustil vyhrivani zadniho okna tak nestihal altik

To Rozsini: zatezak je dobry test ale o kapacite baterie ti rekne urcite vic diagnostika.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 211 | Témat: 2

před 2 dny (8:14)


Jak tedy spravne dobijet baterii A4 B8? Zde jsem se docetl vic dohadu nez faktu a navodu. Tak pokud mozno jednou soivislou odpovedi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2773 | Témat: 180

před 2 dny (19:48)


Ako každú inu bateriu ideal prudom max 1/10 z kapacity batérie

70ah = max 7A po dobu 10hodin
110ah= max 11A taktiez 10 hodin

Bateria si zníži prud sama ako bude nabitá
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 211 | Témat: 2

před 21h (9:08)


Z nejakyho duvodu tady prispevek na telefonu se mi cast smazala tak muj dotaz taky nebyl uplne presnej. Tak znovu. Naijecku mam nejakou chytrou co si to ridi sama, i pripadne oziveni, deslufataci atp. Jak ji mohu zapojovat k nabijecce pokud mam A4 2009. Nechci ani baterku vyndavat a tahat do panelaku. A druha vec jestlintedy se to zapojue aby to nacitala i nejaka ta jednotka BEM tak predpokldam nestaci nabijecka/baterka plus/plus minus/minus. Ale tedy plus na baterku a minus nejak na kostru? Idealne jestli nemusim vubec do kufru k baterce ale dal nabijecku na piny v motorovem prostoru na plus a minus? Jeste se delalo pokud vim dobre unstarsich aut ze se jen odpojil minus kabel a nabijecka se dals rovnou na baterku ale to byly baterky bez chytreho rizeni autem predpokldam treba starsi golf 4 apod.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1855 | Témat: 45

před 20h (9:38)


pokud to má v mot. prostoru nab. kolíky, tak normálně připojit +/-
BEM nic při nab nekontroluje. vše řídí nabiječka.
nahoru

sponzor





před 20h (9:38)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email