Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 prosince 2024
Celkem je zde 510 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: farkasf
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 903
Online návštěvníků
Návštěvníků: 509
Uživatelů: 1
Celkem: 510

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72263 | Témat: 8169

před 3 dny (9:01)


Ikonické BMW M3 GTR z NFS Most Wanted ožívá. Až do ledna bude k vidění v BMW Weltu
V hlavním mnichovském showroomu automobilky BMW se právě vystavuje reálná verze už dvacetileté herní ikony - slavného BMW M3 GTR z Need for Speed: Most Wanted.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: BMW M3 auta BMW
Datum zveřejnění: Wed, 25 Dec 2024 06:03:49 +0000

Legendární herní závodní série Need for Speed letos v prosinci slaví 30 let od vydání úplně prvního dílu. Během tří desetiletí vyšlo už více než 25 hlavních titulů, k nimž můžeme připočítat i několik menších samostatných her, a celkem se prodalo přes 100 milionů kopií. Vůbec nejúspěšnější hrou ze série je titul Need for Speed: Most Wanted a v příštím roce oslaví už 20. výročí.

    - Zdroj: BMW
    -
    -
    -
Celá galerie 4

Vývojářské studio EA Games jej zvládlo prodat v šestnácti milionech kopiích a právě se spojilo s mnichovskou automobilkou BMW, aby přivedlo na svět původně virtuální automobilovou legendu. Hlavním autem Need for Speed: Most Wanted se tehdy stalo ikonické BMW M3 GTR na základech populární generace E46, vycházejícího ze závodního speciálu pro okruhové soutěže.

Sportovní divize BMW M sáhla do svého depozitáře závodních aut, aby si z něj vypůjčila ostrou okruhovou verzi M3 GTR, která debutovala v roce 2000. Na originální M3 nechala nalepit ikonické stříbrno-modré zbarvení ze nejúspěšnějšího pokračování slavné hry a aktuálně ji vystavuje ve svém hlavním showroomu - mnichovském BMW Weltu, česky Světě BMW.

Na slavnou herní ikonu se tam můžete jít podívat téměř každý den a bude k vidění až do 6. ledna 2024. Jak to tam vypadá a co všechno se tam můžete dozvědět vám přinášíme v naší starší reportáži.

BMW M3 (E46)

Okruhové BMW M3 GTR vychází ze standardního modelu, který dodnes je oblíbenou volnou pravověrných řidičů a automobilových nadšenců. Poslední generace sportovního kupé a kabrioletem s tradičním atmosférickým zážehovým řadovým šestiválcem se vyráběla v letech 2000 až 2006 a jejím základem byla jednotka S54 spojená se šestistupňovým manuálem nebo šestistupňovou robotizovanou převodovkou SMG-II.

Více o BMW M3/M4S rakví či bez, BMW M3 Competition Touring je na silnici poutavým pětisetkoňovým jednorožcem

Na týdenní test dorazil rudý krasavec s červeným střešním boxem, jenž podle očekávání budil velkou pozornost. Stejně jako více než 500 koní pod kapotou.
Dobrého se nelze tak snadno přejíst. A BMW M4 Competition Cabrio k dokonalosti mnoho nechybí

Máte 3,5 milionu? Kupte si BMW M4 Competition Cabrio. Určitě nebudete litovat. Takhle bych nejradši test tohohle auta uzavřel. A vlastně by to i šlo.

Aby mnichovská automobilka úspěšně splnila homologaci závodního speciálu, musela vyvinout verzi GTR se schválením do silničního provozu. Stejně jako ostrá okruhová verze měla atmosférický čtyřlitrový vidlicový osmiválec P60, ale k běžným zákazníkům se nikdy pořádně nedostala.

Jednak bylo vyrobeno pouze deset kusů, z nichž sedm byly vývojové prototypy a další tři byly výstavní vozy. Automobilka následně nechala všech sedm prototypů sešrotovat a zbylá tři auta skončila v továrním depozitáři a stále jsou majetkem společnosti BMW AG. Dodnes se uvádí, že se hotová verze měla prodávat za cenu 250 tisíc eur. Vývoj byl nakonec zastaven, protože americká soutěž American Le Mans Series (ALMS) změnila homologační pravidla a tento projekt už nebyl potřebný.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 3 dny (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email