Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 19 prosince 2024
Celkem je zde 650 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: macikpu
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 887
Online návštěvníků
Návštěvníků: 646
Uživatelů: 4
Celkem: 650

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 17:08


Ahoj, chci se zeptat jestli někdo neřešil stejný problém jako já. Mam a4 2008 nahoru, 3,0 TDI* motor CAPA, kopil sem ji se závadou na filtru DPF*- filtr DPF* nadměrně zanesen a nízká účinost filtru DPF*. Původní majitel to neřešil a jezdil rok v nouzovém režimu, filtr byl totálně ko. Dal jsem nový z náhrady včetně snímače diferenciálního tlaku, nicméně závady nejdou smazat, nejde spustit regenerace, nejde nastavit hmotnost popílku na 0. Při zkušební jízdě se jeví všechno v pořádku, tlak před filtrem je kolem 9 mbar na volnoběh. teploty kolem 300 stupňů pořád ty stejné závady, vypočítaná hmotnost popílku je neustále 100g, ta naměřená je po zapnutí klíčku kolem 60g a při jízdě začne padat až na cca 20g. Auto prošlo rukama několika odborníku a nikdo si s tím neví rady, samé možná to dpfko možná jednotka motoru. Fakt už nevím, radily mi jezdit že to samo pozná že je filtr ok ale nic se neděje tak nevim.
nahoru

sponzor





28.08 2017 17:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 17:15


Nemas nejakej vysokej tlak nema bejt na volnobeh kolem 4?
A nahrada origo nebo druhoska .?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 17:19


1. Prázdný filtr nebo zaplněný do ca 15 %
- zapnuté zapalování: 0 - 3 mbar (do příštího offsetu, pak 0 mbar)
- volnoběh (teplý, AGR* otevřen): 0 - 10 mbar (někdy tlak měřen jen před DPF*, někdy diferenciální)
- 1500/min.: 5 - 20 mbar
- 2000/min.: 15 - 35 mbar
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334

Prazdny
Poznámka: Hodnoty jsou zde uvedeny paušálně průměrné pro oba typy snímačů tlaku (diferenciální - tedy rozdíl tlaků před a za DPF*; a relativní tlak jen před DPF* - tedy tlak vyvinutý celým zbytkem výfuku až po koncovku vůči atmosféře). Z tohoto důvodu jsou hodnoty v tak velké toleranci.

2. Zaplněný filtr okolo 40 - 60 % (potřebná regenerace, pokud "saze", nebo vyčištění/výměna, pokud "popílek")
zapnuté zapalování: 0 - 3 mbar (do příštího offsetu, pak 0 mbar)
volnoběh (teplý, AGR* otevřen): nad 10 - 20 mbar (někdy tlak měřen jen před DPF*, někdy diferenciální)
1500/min.: výše než ca 50 - 80 mbar
2000/min.: výše než ca 150 mbar
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 17:20


U těchto motorů kdy se porovnává tlak před filtrem s atmosférickým tlakem si myslím že je to v pořádku, filtr DPF* polák a snímač tlaku Bosch, nikde sem na netu nenašel přesná hodnoty tlaku jen od do a tam se vlezu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 17:21


U tech polaku je hroznej problem u kamose sem na servisu videl jak si je lidi prinesli ze je chtej a z 5 aut fungoval 1 rikal ze uz to ani montovat nebude
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 17:23


Taky sem uměle snižoval tlak před filtrem DPF* částečným odpojením hadičky a žádná změna. závady nejdou smazat ani nastavit popílek na 0.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 17:26


To chápu ale zajímavé je že ty závady nejdou smazat vůbec, kdyby se mi rozsvítila kontrolka po ujeti nějaké vzdálenosti tak koupím origo filtr ale mám obavu že DAM* nový a bude to stejné a závada je někde jinde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 17:27


Ja tohle nikdy neresil ale nekde to tu je psane zkus pohledat
nahoru

sponzor





28.08 2017 17:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 17:35


Zkusím, dík za info.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

28.08 2017 19:39


jdou ti ulozit kanaly 81 a 83 na 1?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 19:53


To jsou kanály na adaptaci popílku? To jsem nezkousel, vždy jsem jen zadal výměna filtru DPF*, autocomem, wasem, Wurthem, odisem, bez výsledku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 20:19


zkus motor
bezpečnostní přístup 12233
přizpůsobení kanál 15
nová hodnota 0
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.08 2017 20:27


Díky, zítra to zkusím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 20:28


To je postup podle VIS na vymenu DPF* uvidis snad ti to pomuze
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

28.08 2017 20:29


Adaptation of Carbon Mass (after DPF* Replacement)
Prerequisites:
Ignition ON
Engine OFF
[Security Access -16]
Enter the code shown in the VCDS pop-up balloon for "Adaptation Enabling"
[Do It!]
[Adaptation - 10]
From the pulldown menu, select the entry for "Carbon Mass (DPF* Replacement)" or "[*IDE00275*] Particle filter initialization".
If those channels are not available look for [*IDE07903*] Adaptation of ash mass.
Save a new value of 1 to reset the learned Carbon Mass. It's normal for that value to automatically change to 0 after it has been successfully saved. Check and clear fault codes to make sure none are present.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

28.08 2017 20:42


nahovno DPFko, ale samo to chce projít pořádně
nahoru

sponzor





28.08 2017 20:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.8. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.08 2017 19:26


Ahoj, ten kód 12233 mi to nebere.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

31.08 2017 11:44


A nejakej kod nenabizi ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

31.08 2017 13:27


Ak mas facelift, ten tento kod neberie. Ja na svojom som takisto nedokazal spustit nutenu regeneraciu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2016
Příspěvků: 20 | Témat: 5

13.07 2018 21:16


parik (28.08 2017 19:39) orig :
jdou ti ulozit kanaly 81 a 83 na 1?

Pariku díky moc zachránil jsi mě, už asi měsíc hledám na forech jak resetovat vypočtenej popílek, furt jsem byl v nouzáku. Všude byli jen na UDS* s vyjížděcím menu ale nikde tenhle kanál 81 fungoval super.
Ještě jednou díky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

13.01 2019 11:38


Mám úplně stejnej problém s kamarádovou A4, jak si to nakonec vyřešil?
V Audi mi řekli novej DPF* filtr. Ale moc jim nevěřím. Mám vysokou vypočtenou hmotnost sazí, ale skutečná hnotnost sazí je asi 6x nižší.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

13.01 2019 11:40


Stačí to dělat odisem na novejch autech a lze v poho vše.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

13.01 2019 12:37


ODIS s tím taky nehnul.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

13.01 2019 13:10


obcas je chyba v sw a je potreba aktualizovat sw na posledni verzi, jinak s tim nehnes.
nahoru

sponzor





13.01 2019 13:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

14.01 2019 19:24


V Audi mi furt tvrdí, že je chyba v DPF*, že má velkou průchodnost a tudíž se nedokáže zahřát na teplotu pro regeneraci. Všechny hodnoty sou v pohodě i tlak v DPF*, jedinej problém je v té vypočtené hmotnosti sazí, kterou nevím jak snížit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1500 | Témat: 38

14.01 2019 22:02


upgrade sw na poseldni verzi a potom vynulovani DPF* jako novy, pak ti bude vychazet vypocitana a namerena hodnota +/- stejne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.3. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

26.01 2019 11:32


V Audi tvrdí, že novej update není. Už sem dal jiný DPF* a stále se nedokáže spustit regenerace.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: před 2 dny (0:00)
Příspěvků: 1 | Témat: 0

před 13h (22:14)


Ahoj chlapi, je to teda už trošku offtopic, ale podařilo se někomu toto vyřešit?
Problém mám u své A5, 3.0 TDI* úplně ten stejný, zaplnění 100g a nejde změnit na 0
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

před 4h (7:47)


Nemáš to čipnutý? Já se jsem to taky nemohl udělat a musel jsem vyndat ECU* a nechat ji odemknout na stole po předchozím majiteli po zpraseným pokusu o čip a přehrání do origo stavu. Zamčený to je proti přepsání.Do tý doby nešlo nic změnit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email