Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 prosince 2024
Celkem je zde 209 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: qwerty322
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 6
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

03.02 2009 14:32


Mám problém: Ráno když nastartuju a chci se rozjet, sešlápnu plyn ale motor se začne dusit a střílet do sání....musim to minutku nechat a pak se nějak rozjedu... měl jsem to na diagnostice, tam mi řekly že vše je v pořádku... jen regulátor tlaku paliva dává 3,5 baru a podle typu motoru by měl dávat přes 5 baru...jenže v autokelly my řekli ze existuje regulator jen se 3,5 bary, když jsem volal do audi servisu tak mi řekly že regulator na tento typ motoru mají ale jaky tlak dáva to mi nedokázali říct. Setkal se s tím někdo?
nahoru

sponzor





03.02 2009 14:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.02 2009 18:45


sláma: Tak jak jsem slíbil, tak jsem se díval na správné hodnoty.

Nevím, kde jsi tu hodnotu 5 barů vyčetl, ale nezávisle dva zdroje (Elsa, což je servisní manuál Audi a Autodata) potvrdily, že hodnota regulovaného tlaku paliva má být 3,5 barů.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.02 2009 19:22


sláma: Tak ako hovorí Petan. 3,5-4 je taky standard u Audi ak to nije KE jetronic tam je viacej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

03.02 2009 21:55


Mel jsem auto u autoelektrikare, ktery vsechno promeril a zjistil jen tohle. Ukazoval me v pocitaci tabulku kde motor ADR* r.v. 94-96 ma mit tlak pres 5 baru. Novejsi pak mely hodnotu 3,5 baru. Pak tam nejak zkousel ten tlak zvysit a motor se pak choval tak jak ma. Dneska jsem za nim byl a rikal mu ze ten regulator nemuzu sehnat. Tak mi poradil at koupim tuningovy manualni regulator tlaku paliva a pak si muzu regulovat tlak dle potreby.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.02 2009 22:00


sláma: No možná u r.v.94 to tak bylo. Hele, promiň, neblbni. Dal jsi mi r.v.96 a kód motoru: Elsa se nemýlí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

03.02 2009 22:09


Nojo, ale co mam teda delat? Ja to fakt videl u neho v pocitaci. On nameril tlak 3,5 baru ale ten motor nefunguje jak ma. Mel jsem problem i pri vymene rozvodu. Ty co jsem tam mel tak se uz nevyrabi a musel jsem tam dat jiny( jiny pocet zubu) ten motor je nejakej asi jinej nebo nevim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.02 2009 22:16


sláma: Hledal bych prostě závadu někde jinde. 3.5 baru je dobrý tlak. Můžeš ho vyměnit, ale nakonec přijdeš na to, že to dělá úplně něco jiného.

Kolem motoru jsou zrádné věci, které mohou rozhodit chod motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

03.02 2009 22:25


Mam teda auto odvezt do audi servisu? Nejbliz mam v Liberci audi servis. Nebo co mi poradis?
nahoru

sponzor





03.02 2009 22:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.02 2009 22:25


sláma: Mám taký pocit že sa niečo menilo na rozvodoch pri motoroch 1.8 menila aj nejaká kladka, asi nejaký UPGrade?
Moj názor je že tlak tam máš OK. Tvoje problémy možu byť aj napr. sviečky a xyz ďalších vecí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

03.02 2009 22:33


Svicky jsem menil, cidlo teploty, vycistil skrtici klapku. Ale zadna zmena. V hadicce ktera vraci palivo byl sroub, byla uplne ucpana. S tou ucpanou hadickou to bylo lepsi, ale zase nestartovalo auto. Musel jsem vzdycky pri startovani seslapnout plyn. Ten elektrkar vsechno v aute promeril a rikal ze je vse v poradku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.02 2009 22:46


AK myslíš že je to tým tak by som vyskúšal či dáva čerpadlo potrebné množstvo paliva. V ELSE je tabulka kolko presne musí pretiecť za určitý čas.
Ak tam niekto zapchal spätný "prepad" tak vlastne umelo zvýšil tlak v systéme, buď kvôli tomu že čerpadlo to ledva stíha alebo vstrekovacie ventili sa nechcú otvárať kvôli nízkemu tlaku?

Edit: Inak čerpadlo by malo natlačiť až cca 6 Bar ak tlačí do uzatvoreného okruhu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

04.02 2009 8:19


Tak už jsem si to taky našel... Asi by tam opravdu mělo bejt 3,5 bar. Je tedy možné že je špatné čerpadlo? Že by třeba nedokázalo tlakovat na těch 3,5 baru? Jak zkontroluju jaký tlak dáva čerpadlo? Ten postup, kdy v motoru odpojim palivovou hadici a za 15 sekund mi to musí naplnit určitý objem, tak zjistím jestli funguje ale nezjistím jestli tlakuje.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

04.02 2009 8:32


To čerpadlo by to být mohlo. Ještě mě napadá, jestli není špatný palivový filtr.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

04.02 2009 8:37


Filtr jsem myslím loni měnil...když jsem auto koupil tak jsem vše měnil...Rozvody, náplně, svíčky a filtry

Jak mám zkontrolavat to čerpadlo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.02 2009 17:32


sláma: Ja som si na to vyrobil prípravok. Kedže pri motory nebolo to kde provizórne napojiť tak som to spravil v zadu v kufry. Odpojil som hadicu ktorá ide z nádrže a prepojil som to cez moj prípravok a dalej do filtra/motora...

Prípravok vyzeral asi takto: hadica-ventil-barometer-koncovka na hadicu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 0

před 16h (0:29)


ahoj všichni, mám otázku, mam a4 b6 AVJ 110kw quattro* palivová lišta nemá regulaci tlaku paliva, takže nemá ani hadičku na zpětný chod paliva, abych dal lištu z AWT a natáhnout hadici není problém, ale nevim jak to mám napojit do nádrže, nevolte někdo prosím? díky
nahoru

sponzor





před 16h (0:29)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 16 | Témat: 3

před 16h (0:38)


Kazach_Prostě (16.12 2024 0:29) orig :
ahoj všichni, mám otázku, mam a4 b6 AVJ 110kw quattro* palivová lišta nemá regulaci tlaku paliva, takže nemá ani hadičku na zpětný chod paliva, abych dal lištu z AWT a natáhnout hadici není problém, ale nevim jak to mám napojit do nádrže, nevolte někdo prosím? díky

Jak to zapojit nevím, ale jaký je důvod to dělat? regulátor tlaku je v palivovým filtru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 0

před 16h (0:58)


Mam vstřiky BAM potřebuju dat walbro čerpadlo 8.5b 255l/h
Pokud to ma regulaci v palivovým filtru tak mi to bude stejně k ničemu to čerpadlo ne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email