Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 prosince 2024
Celkem je zde 680 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: qwerty322
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 680
Uživatelů: 0
Celkem: 680

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 30 | Témat: 8

30.11 2024 16:33


Čaute,

chtěl bych hodit řeč s lidmi, co měli tu čest, nebo stále mají anebo zkrátka o vaše názory a zkušenosti s 3. generací 3.0 TDI motorů a vůbec, provedení těchto aut.

Koupil jsem si S5 06/2019 S5 3.0 TDI se super výbavou a 72tkm najeto.

* Zvuk - těšil jsem se jak malý jarda na B&O (19 repráků), protože jsem B&O vždy měl a teď se mi to vůbec nelíbí. Jako kdyby rádio bylo potřeba nastavit na každou jednotlivou písničku zvlášť, aby se mi to aspoň trošku líbilo a měl jsem pocit, že jde o prémiové audio a ne jen o něco "trošku" lepšího. Vaše pocity a názory?

* Volant - kromě pro mě nezáživnějšího designu, mám pocit, že řízení není už tak přesné a že každý hrbolek, nerovnost, že zkrátka za mě auto všechno dělá takovým nepřirozeným dojmem

* Odezva na plyn - přeskakuji, doména novějších aut a naprostá nechutnost

* Masážní sedačky - jako nečekal jsem Bůh ví co, ale že se mi sedačka občas nafoukne a vyfoukne a to pouze v oblasti beder a říká se tomu masáž, nooooo

* Motor - hlasitější hydroštely a po zahřátí mi dělá z obou stran rytmický zvuk, jako když se něco otočí, "zašramotí" vteřinka klid a znovu. Že by příčina poklesu tlaku oleje a vůle na vačkách? Máte to taky? Za studena ani ťuk špatně. Jsem zvyklý na rachot rozvodů po startu, not this

* Převodovka ZF tiptronic - tak čekal jsem asi větší plynulost. Čas od času je taková dost kousavá, lehce kopavá. Nastartuji, dám tam R a ucítím lehký škubnutí. Samozřejmě jak kdy, má svůj vlastní život. Totéž platí i pro klasický převod D. Měl jsem před tím S-Tronic se 180tkm a byla to asi příjemnější jízda. Pán přede mnou to bral ještě v záruce do Audi a tam po projetí technik řekl, že je to normálka. ZF jsou spolehlivé, takže moc nevěřím, že by mohla na tomto nájezdu být špatná převodovka. Vím, že tuto vlastnost hlásí spousta lidí, kór u Audin od 2019 a výš.

Tak jo, to bylo asi to hlavní z mojí strany, co mě zajímá a rád bych věděl, jak to vidíte vy Doufám, že si se mnou někdo o tom pokecáte, opravdu by mě zajímaly vaše názory
nahoru

sponzor





30.11 2024 16:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11246 | Témat: 95

30.11 2024 20:47


K Bang Olufsen, uz v prvni generaci A5/Q5 to bylo hrozne. Dnes to musi byt uz vyslovene des, pod urovni zakladu ci Bose v 4F...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.11. 2011
Příspěvků: 187 | Témat: 11

01.12 2024 7:44


Dobré ráno, 3 z tvých problémů jsem měl také a vyřešil. Zvuk byl opravdu hrozný a připadalo mi, že na jedné písničce super a další jak bez basů a utlumená. Pomohlo přehrání softwaru. Trvalo jim to tedy v Audi 2 dny a prý si museli ten soubor nechat upravit. Odezva na plyn řešitelná úpravou jednotky. Než jsem nechal udělat, pomohl Pedal box od DTE systems. Nevěřil jsem tomu, ale rozdíl obrovský. Ještě mi tu leží doma. Jestli jsi někde severní Čechy, můžu zapůjčit k vyzkoušení. ZFo mi kopalo u Q7 u podřazení sudých kvaltů občas. Soft pomohl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 30 | Témat: 8

před 6 dní (23:22)


Já B&O v A5 první generaci miloval a v druhý taky. U tohohle jsem zklamaný
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 30 | Témat: 8

před 6 dní (23:27)


Spoilt (01.12 2024 7:44) orig :
Dobré ráno, 3 z tvých problémů jsem měl také a vyřešil. Zvuk byl opravdu hrozný a připadalo mi, že na jedné písničce super a další jak bez basů a utlumená. Pomohlo přehrání softwaru. Trvalo jim to tedy v Audi 2 dny a prý si museli ten soubor nechat upravit. Odezva na plyn řešitelná úpravou jednotky. Než jsem nechal udělat, pomohl Pedal box od DTE systems. Nevěřil jsem tomu, ale rozdíl obrovský. Ještě mi tu leží doma. Jestli jsi někde severní Čechy, můžu zapůjčit k vyzkoušení. ZFo mi kopalo u Q7 u podřazení sudých kvaltů občas. Soft pomohl.


Ahoj, přesně jak říkáš! Na jedné písničce si říkám, že to je docela dobrý a vzápětí mám další písničku, kde najednou nejsou třeba basy, nebo to absolutně nezvládá výšky a trhá mi to uši.
Akorát auto už v není záruce, takže předpokládám, že by si v Audi naúčtovali moji ruku i nohu.
Pedal box mám od DTE právě taky a nějak to celý akorát zhoršilo. Každopádně s autem nejsem moc spokojený a zase ho prodávám, vůbec mi nesedí, takže do něj nechci investovat. Jen mě zajímalo, jak to vidí ostatní uživatelé
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email