Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 452 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LordF
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 898
Online návštěvníků
Návštěvníků: 448
Uživatelů: 4
Celkem: 452

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 18

29.09 2011 19:57


Dobrý den, rozhoduji si mezi klasickym 1.8T a 1.8T QUATTRO. Nemam s tim autem žadné zkušenosti a chtěl bych slyšet váše názory, co si o tom myslíte. Díky...
nahoru

sponzor





29.09 2011 19:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

29.09 2011 22:18


Nejlepší by bylo,se projet,hlavně v zimě.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

29.09 2011 22:28


Mildas6: quattro nevzít jen z důvodu o necelý litr větší spotřeby na sto, pak už jen samá pozitiva. jak píše bull, jednou by ses projel v Q na sněhu a bylo by po rozhodování.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 18

30.09 2011 14:44


A v čem je ještě ta Q horší, kromě spotřeby?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

30.09 2011 14:53


Mildas6: Mě by se quattro šiklo a jestli budu dávat pryč moje auto,tak jedině kvuli Q!
Za mě jedině QUATTRO!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.09 2011 15:08


Mildas6:
A v čem je ještě ta Q horší, kromě spotřeby?

no napadá mě že máš asi o 4l menší nádrž, o několik desítek kg je to těžší, i přes svou robustnost je tam min. riziko že se ti ten torsen může porouchat (i když minimální šance), pak auto můžeš táhnout jen padesátkou a padesát km, musíš používat stejné disky a gumy na všech kolech, dávat si bacha při prudkém rozjezdu aby sis nespálil lamelu protože ti to neklouzne, ale největší riziko je v zimě až budeš hledat hranu quattra
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.09 2011 15:15


Quattro v 1.8t při 120kw mi přijde lehce líné ikdyž docela mrštné.
U mě má toho auto jedinou slabinu a tou je dojezd

Jinak to jezdi za 10/100
Zjíždí se všechny 4šprcky
Vzadu trochu mín místa
Nízký podvozek
...

ale zase tam:
dáš do kufru i palety
v zimě quattro vede
super odpich na křižovatkách
Audi prestiž
...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

30.09 2011 16:41


fichtl500:
super odpich na křižovatkách

...


jen maly postrech:

ja: 96kw v avantu bez Quattra

kamarad: 96kw sedan s Quattrem


na rozjezdy jsem vedl a sprint mame stejny,nerikam,ze si za tim stojim,ale podle me ty auta jedou stejne...

jizdny vlastnosti tim nemyslim...
nahoru

sponzor





30.09 2011 16:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 18

30.09 2011 17:41


Tak jak to tak vidím, tak si myslím, že bude asi lepší 2 kolka.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

30.09 2011 18:13


Pokud vyloženě po Q z nějakého důvodu netoužíš nebo nevíš jestli by to pro tebe mělo nějaký přínos, asi bude "lepší" předohrab.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

30.09 2011 18:19


sejnoha.pa: ropáááááá :blééé
třeba ja s krabicovým sprinterem 1.8 bez turba na !CNG! předjel při rozjezdu na křižovatce asi do 70km/h dvojkovou drsně černou oktavii 1.9tdi, chlapec mi to pak taky pěkně prošlápl č****. Ale výsledek je, že nafte nevěřím. Pokud jezdit usporně tak naftu ano.
Měl sem na mysly, líné, jakože to není lehoučká honda, chybí tomu ta dynamika v zatáčkách.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 18

30.09 2011 18:53


Ještě jsem v tom autě nikdy nejel, tak vubec nevím, co me čeká...Jel jsem akorát v B7 2.0 TDI.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

30.09 2011 19:02


Mildas6: urcite Q!
ale pokud 1,8T tak rovnou tu nejsilnejsi moznou verzi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

30.09 2011 19:05


beru Q jako značné pozitivum a nejen kvůli komfortu v zimním období.. 110kw není závoďák a v Q je jeho nepatrně vyšší ( u dieselu cca o litr) rychlost z nuly na sto je taky nižší a maximalka také v porovnání s předohrabem, ale to na Nurburgringu doženeš s ladnějším průjezdem zatáček
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

30.09 2011 19:08


já jsem bez Q ale další má audi bude jedině s quattrem...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.10 2011 15:27


resi:
rychlost z nuly na sto je taky nižší a maximalka také v porovnání s předohrabem

z nuly na sto je Q lepší o dvě desetiny, maximálku má Q horší o 2km/h. je to logické, lepší trakce při rozjezdu a větší odpory při maximálce.
nahoru

sponzor





01.10 2011 15:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

01.10 2011 15:37


Mildas6: Určitě se svez s quattrem (ideální by bylo až bude sníh, ale teď tak nějak není ) a porovnej to s předohrabem. Pak si promysli jestli by to za to stálo, vem do úvahy pro a proti a rozhodni se jestli Q za to opravdu stojí.

Třeba já sám jsem chtěl auto s Q už kvůli tomu, že často jezdím "na samotu u lesa", kde se nesype, maximálně prohrne a je tam pěkný kopeček. A nakonec mám stejně auto bez Q
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

01.10 2011 21:57


Já taky říkám že Quattro ano ! V zimě je to paráda když vyjedeš kam jiní ne, ale hlavně, když chceš rychle odjet z křižovatky, tak odjedeš .. a nekloužeš se s jedním hrabajícím kolem a nemodlíš se u toho ať už se to chytne !

Taky jsem se vezl v passatu 1.8T a při prudší akceleraci kola taky hrabou na suchém asfaltu, což by mě asi taky sralo, teda, pokud nechceš na křižovatkách "machrovat" to se ti s quattrem nestane ..

Ten minimální rozdíl ve spotřebě je proti tomu prd ..
A taky myslím že k tomu můžeš připočíst případný další prodej auta, bude se prodávat řekl bych líp než bez Q..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

01.10 2011 22:46


Ještě zadní náprava,na Q je nezávislá víceprvková a pokud je na předohrabu jen vlečná(nevím to jistě)tak je to jasný bod pro Q.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 18

04.10 2011 16:29


Nebo ještě ten 2.0 96kw... co o tom si mylíte? Nemůžu právě tech 1.8 moc najít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

13.10 2011 22:34


Ahoj, 2.0 96kw to je žrút a hovno to ide.
Pozeraj sa po 1.8T a keď máš možnosť ber LPG.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 314 | Témat: 4

14.10 2011 9:54


od tý doby co mám audinku (3 roky) tak bych předohrab nechtěl ani zadarmo - občas v zimě jedu s našich fabii a to je taková hrůza, když zaparkuješ a už nevyjedeš, nemůžeš se normálním způsobem rozjet protože se kola točej a auto se skoro nehne...a celkově v zimě předohrab ANI NÁHODOU...v létě si rozdílu asi moc nevšimneš (tedy kromě o kousek větší spotřeby...já mám se teď v létě na 17" 225kách 9,1/100km. další auto bude jednoznačně zase 4-hrab
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

14.10 2011 10:31


Dudo:
Ahoj, 2.0 96kw to je žrút a hovno to ide.
Pozeraj sa po 1.8T a keď máš možnosť ber LPG.


Tak když už LPG, tak může rovnou šáhnout po třílitru. Chybu neudělá a když stojí litr 16 Kč, tak ta o 1-2l vyšší spotřeba už nemusí vadit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.6. 2011
Příspěvků: 233 | Témat: 26

20.10 2011 10:00


ja mam quattro a nic jinyho uz bych nechtel....za me jedine quattro !!!!
nahoru

sponzor





20.10 2011 10:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 0

09.12 2024 1:41


Ahoj, prosím o radu mam prvně 1.8t.
Chtěl bych ze 110 dat na 140kw prozatím na zimu. Pres dia ukazuje chudou směs filtr,čerpadlo, nebo vstřiky. (Lambda je nová!)
Abych to nedelal postupně tak to chci vyměnit všechno najednou, ale chtel bych dat vstřiky a čerpadlo BAM 165kw. Budou pasovat vstřiky a čerpadlo? Turbo mam k04
Díky za rady.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2225 | Témat: 25

09.12 2024 9:25


No ak ti ukazuje chudou smes tak v prvom rade by som vyriesil auto v defaulte a nie ladit vykon a uz vobec nie na neseriovych komponentoch, lebo to nenaladi uz nikdy nikto.

Cerpadlo, vaha vzduchu, lambda. A uz vobec nemen vsecho najednou Prave lepsie sa to robi ked vymenis po 1 diely, pojazdis 100km kym sa vsetko zadaptuje a uvidis ako auto zareaguje. Plus je ked tej diagnostike rozumies viac ako len vycitat chyby,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2021
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.12 2024 16:56


Kazach_Prostě (09.12 2024 1:41) orig :
Ahoj, prosím o radu mam prvně 1.8t.
Chtěl bych ze 110 dat na 140kw prozatím na zimu. Pres dia ukazuje chudou směs filtr,čerpadlo, nebo vstřiky. (Lambda je nová!)
Abych to nedelal postupně tak to chci vyměnit všechno najednou, ale chtel bych dat vstřiky a čerpadlo BAM 165kw. Budou pasovat vstřiky a čerpadlo? Turbo mam k04
Díky za rady.


Vstřiky z BAM na lištu pasují, nezapomeň že v B6 je regulátor tlaku paliva na 4b
Čerpadlo asi pasovat nebude, myslím že bylo jiný v BAM
Na výkon bych sehnal nějaký lepší, nový čerpadlo a namontoval ho do původních plastů, já mám v B6 Walbro GSS342, ale pozor aby to byl originál a ne nějaká čínská kopie
Jaké k04 turbo?
Už jsi dělal test tlaku v sání? vzhledem ke stáří a komplexnosti všech možný hadiček na 1.8t ty motory skoro nikdy nejedou jak mají kvůli únikům všude možně, ideálně natlakovat motor přes měrku oleje se zacpaným sáním viz video s ofcí se stejným motorem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 0

09.12 2024 17:52


No mam capka co ladí, jde o to ze je chudá směs. Potrebuju to nastřelit zatim na 140kw na snih, ono pri chudé směsi se hřeje totálně turbo do červena tak abych to nedojebal vic nez to je tak mi rekl filtr čerpadlo a vstřiky, ale jak rikm nez objednávat postupně tak bych to chtěl vyměnit najednou. Ukazuje mu to že jde málo paliva. Proto mi řekl filtr čerpadlo a při nejhorším vstřiky
Pokavad je lepší postupne udelam to tak jak říkáte.
Poradny výkon bych chtěl řešit až v lete az se to rozebere komplet a da se všude novy trubky pořádně pretesni proste vse co ma byt.
Ja to ted potrebuju akorat na snih.

K04 je tam asi nějaká Čína snad
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email