Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 prosince 2024
Celkem je zde 698 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kubakladivoun
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 854
Online návštěvníků
Návštěvníků: 697
Uživatelů: 1
Celkem: 698

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2766 | Témat: 179

24.11 2024 10:18


Konečne normalne vystvetlenie


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





24.11 2024 10:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14794 | Témat: 53

25.11 2024 7:54


Akorát při výměně DPF se dává i snímač rozdílu tlaku. Je to zanedbatelná částka.Předejde se dalšímu nechtěnýmu zanášení DPF.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

26.11 2024 0:40


Až si říkám, jestli to fakt posílaj do SVE na "třídenní kůru"(na jednu stranu jsem tady zastáncem "neuspěchat", natož "mokrou cestou"/sušení, ač "suchá" je imho lepší...) a v čem je to tak speciální...
Sním.dif.tlaku by se měl dávat novej, ale ne vždy je potřeba(a je naopak nezřídka na škodu dát novej za opravdu zanedbatelnou částku/př.třetinovou oproti OE...), dost napoví offset...
A nejsem si ani s "třídenní" kůrou jistej, že se dá říct, že není rozdíl mezi novým a čištěným... Nezřídka(i s novým OE snímačem dif.tlaku) je vhodnější po čištění nastavit zanešení popílkem(když to ta konkr.jednotka umožňuje...někde v gramech, někde v tkm, někde jsou na to i vzorečky, tam už to chce přemýšlet o trochu víc...) na řekněme cca 5% dle hodnot(nejen samotnýho dif.tlaku...), aby zezačátku neregeneroval zbytečně často... A ideálně projet, při úpravách popílku(např. po nechtěným resetu, ač nejen...) u nečištěných filtrů se často servisní regeneraci nevyhneš...
Některý automobilky/jednotky maj dokonce i "iniciační (mikro-/)regeneraci" po výměně DPF(tady si to zdá se jen "očichalo mírnějším zvýšením otáček"...) a ještě poznámka k tý zodpovědnosti majitelů - když na to někdo "zvysoka..." u auta/jednotky, kde jde jen reset až do doby, kdy už jsou saze i nad limit servisní regenerace, tak je to taky trošku "prekérka"(a někdy i podstatně dřív než u tohohle případu/je potřeba opravdu čistit...)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1628 | Témat: 39

26.11 2024 7:18


Zas tak moc toho nevysvětlil, jen taková standartní omáčka kolem. Čekal jsem nějakou bližší analytiku těch měřených dat, jestli to tam ukáže a vysvětlí a ono nic. Třeba by se mohl zabývat tím, proč když nastane čas regenerace, tak motor si ji bez problémů hovadsky spustí i při úplně studeném motoru v zimě, ihned po startu, v minusových teplotách. Pravděpodobně o tom ani neví, že se to děje.

Dále tam zmiňoval, že přes diag je možné zjistit statistiku dat, jako třeba posledních několik regenerací, kolik mezi nima bylo km. Ale to podle mě platí většinou až od Euro6, u Euro5 jsem to neviděl. Takže zase takové polo informace...

A tak nějak z mojí zkušenosti je, že pokud auto nemá problém (chybové hlášky, kontrolka Dpf atd), čištění je zbytečné. Pokud problém je, čištění ho nevyřeší
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

26.11 2024 12:08


Ta prum.vzdal.mezi reg. je dalsi vec, kterou zakecal. Tyhle jednotky mivaj km a cas od posledni, ale prumernou ne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1628 | Témat: 39

26.11 2024 12:11


přesně!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 634 | Témat: 37

26.11 2024 19:58


to ja ani nevím kdy se mě v q7 regeneruje
jak se to prosim pozná?
vejfuky jsou vzadu uplně čistý bez sazí, tak přepokladam že tam dpf je

diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

před 7 dní (10:31)


To je trochu "nedoreseny", ac v tom vidim imho i zamer vyrobce "neobtezovat" tim zakazniky/uzivatele...
Vetsinou se pozna podle bezicich sahar(i s vypnutou klimou a pri vyssim zaneseni sazema se jednotka snazi "protlacit" tu regeneraci i pred dosazenim provozni teploty), mirne zvysenyho volnobehu a nepatrne jinyho/"hlubsiho" zvuku motoru(a mj.salavyho tepla zespodu auta).
nahoru

sponzor





před 7 dní (10:31)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 634 | Témat: 37

před 7 dní (21:23)


hm diky diky
to je hodně inkognito regenerace
ještě jsem si toho co popisuješ nevšiml
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 231 | Témat: 2

před 6 dní (7:51)


Damned (26.11 2024 19:58) orig :
to ja ani nevím kdy se mě v q7 regeneruje
jak se to prosim pozná?
vejfuky jsou vzadu uplně čistý bez sazí, tak přepokladam že tam dpf je

diky


Já si proto pořídil tuhle věcičku a vždy mi to ukáže , kdy zrovna probíha regenerace.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1628 | Témat: 39

před 6 dní (9:03)


Já si proto pořídil tuhle věcičku a vždy mi to ukáže , kdy zrovna probíha regenerace.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

tohle je levnější a je vyčte to dost parametrů kolem DPF.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email