Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 30 listopadu 2024
Celkem je zde 816 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: thommys01
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 846
Online návštěvníků
Návštěvníků: 814
Uživatelů: 2
Celkem: 816

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

18.09 2017 9:30


Ahoj, klubáci. Tak jsem se stal jedním z Vás

Snad jsem nezaložil zbytečně nové vlákno, ale ani google, ani youtube, ani klubový vyhledávač mi nic nenašel.

Na začátku léta jsme si pořídili krásnou černou A4ku B7 s dvouzónovou klimou - super věc. Když jsme s manželkou jeli na svatební cestu do Itálie, střídali jsme se v řízení a měli puštěnou klimu na AUTO a oba nastavenou stejnou teplotu. Na sedadle spolujezdce mi bylo vždycky fajn, ale jak jsem sedl za volant, přišlo mi, že to snad nechladí. Z levého ofuku bylo jasně cítit, že teplota je o dost vyšší. Ne že by to zrovna topilo, ale rozhodně to moc nechladilo.
No a teď jak se začíná ochlazovat, tak vyvstal opačný problém. Polovina ofuků (spolujezdcova strana) topí krásně, ale řidič má studený ruce... Na diagnostice jsem ještě nebyl, protože je mi zatim líto vyhodit 350kč za 5minut práce mechanika. Podle všeho bych to viděl na zaseknutou klapku mísení vzduchu pro řidičovu stranu. Hledal jsem po netu snad dvě hodiny, jak lze nastavit kombinací tlačítek všechny klapky do výchozí polohy, ale vždy mi to našlo postup jen pro škoda+VW Climatronic*. Tam se muselo stisknout tlačítko ECON a ofuky na obličej, myslím, ale to mě nefunguje. Rád bych se vás tedy zeptal:

1) lze nějakou kombinací tlačítek nastavit klapky do výchozí polohy?
2) lze nějakou kombinací tlačítek vytáhnout chybové kódy, podle kterých bych zjistil, že např. motůrek klapky mísení vzduchu je v háji? A pokud ano,existuje k těm kódům nějaká legenda, aby se v tom člověk vyznal?
3) pokud by byla nustná výměna motůrku, dostanu se k němu nějakým snadnějším způsobem, než demontáží celé přístrojovky?

Je mi jasný, že bod 1 a 2 zjistím snadno z diagnostiky. Musel bych ale do servisu a je mi jasný, že budou chtít vyndat celou palubku a naúčtujou si balík. Na Passatu B5 jsem sám demontoval 2x palubku ven kvůli výměně radiátoru a už semi to fakt dělat nechce. A hlavně u tohoto nového auta nechci, abych něco podělal.

Díky moc za rady.
nahoru

sponzor





18.09 2017 9:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

14.10 2017 12:56


No, popravdě jsem čekal alespoň nějakou odezvu ze strany audiklubáků, než vůbec nic. Záměrně jsem si vybral toto Audi forum, když je Vás tu nejvíc členů, ale koukám, že si musím poradit sám, ač moje téma bylo 186x zobrazeno, tedy to zajímá zřejmě více jedinců. Tak snad budu nápomocný alespoň já, když mi nidko z klubu nedokázal poradit...

Auto jsem hodil nakonec ke svému mekanikovi, který to napíchl na diagnostiku a opravdu mu to napsalo trvalou chybu na motůrku (klapce) pro mísení vzduchu pro levou stranu. K motůrku se lze naštěstí snadno dostat ihned po demontáži odkládací přihrádky, takže palubka dolu nemusí. Když ale motůrek napíchl samostatně přes počítač, chodil normálně. Zvláštní. Chyba smazat nejde, není sporadická. Nejlepší by bylo vyzkoušet jiný motorek, aby se vyzkoušelo, zda je to opravdu on, nebo je problém jinde, např. v klapce a něco jí uvnitř boxu brání pro pohyb v plném rozsahu. Zkusím ještě motůrek vyndat, rozebrat, kouknout se do něj a případně vyčistit. Když ani to nepomůže, zkusím na netu podle kódu najít nějakou repliku. Dám pak vědět, jak to dopadlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

14.10 2017 14:51


Rozeber motorek, mrkni na stav lamel komutátoru a jestli ve spárách mezi lamelami není prach z uhlíku a lamel (je vodivý, chová se jako odporový přechod, někdy až zkrat). Když tak jehlou nebo špendlíkem vyšprtat pryč, vyfoukat vzduchem.

Jo a je dobrá kontrola potenciometru. Ideálně na krajní vodiče odporové dráhy připojit ze zdroje 5V, napíchnout oscík na prostřední vodič jezdce a jeden vodič odporové dráhy. Točit potenciometrem a koukat jestli se napětí plynule mění, nesmí tam být žádné skoky nebo propady.

Vím že u těch novějších typů motorků ty potenciometry odcházely. Mě u B5 pochcípaly motorky na ojeté komutátory.

Víc ti nepomůžu, o klimatroniku na B7 vím prd. Nicméně existuje dvojhmat tlačítek na panelu pro nastavení klapek - https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

30.10 2017 10:05


Zas takovej elektromekanik nejsem ...no nicméně už mi to valí, ale stálo mě to asi 4 tisíce.
350,- diagnistika
675,- práce
3100,- novej motůrek

Neuvěřitelný, že obyčejný motůrek v kousku plastu stojí takovej ranec. Konečně mi to ale topí a chladí, jak má. Byl to tedy motůrek mísení vzduchu na straně řidiče, takže přes kastlík spolujezdce se tam nikdo nedostane. MUsí se tam z druhé strany pod volantem. Přístrojovka ven ale naštěstí nemusí. Starý motůrek mám doma, tak ho zkusim otevřít a vyčistit. Když se to podaří, může někomu ještě za dobrej peníz posloužit.

Jinak to video s kombinací tlačítek pro nastavení klapek jsem už předtím našel taky, ale to je jen pro VW/Škoda. Na Audi to bohužel nefunguje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

30.10 2017 10:33


Ten 12V motorek s plastovým šnekem stojí na ebayi jako ND pár šušnů. Jenže když si s tím neumíš poradit sám, tak pak nezbyde nic jiného než vysolit servisu pořádný ranec. Škoda no...

Ale zase buď rád že nemusela dolů palubovka, netroufám si odhadovat cenu takové práce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

01.11 2017 20:23


teď jsem dělal repas všech motůrku stačilo je promazat a potenciometry které skákali na nesmyslné hodnoty rozebrat,vyčistit odporovou dráhu a namazat vazelínou na přechodové odpory
tvému motorku na 99% nic nebylo škoda vyhozených peněz za nový. stačilo rozebrat a opravit ten trimr, ale dneska to nejsou opraváři ale vymenovaci protože je to jednodušší
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

03.11 2017 16:13


Mal by si tam mat chybu ak motorcek nevie zaregulovat. Mal som to aj ja myslim ze to bolo cislo motora 120. Je to motorcek sa mi zda pri nohach spolujazdca neda sa odtocit jedna sroba, vacsinou ju kazdy odtrhne. Treba cez diagnostiku dat nakalibrovat alebo skus dat max teplny mazx zimny nech sa to rozhybe ... CHoroba u tychto aut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2011
Příspěvků: 105 | Témat: 12

03.11 2017 16:13


nie spolujazdec ale soferova strana. Muyslim ze tam zavadzia plynovy pedal aby sa dalat asroba vykrutit
nahoru

sponzor





03.11 2017 16:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.9. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

16.01 2018 8:56


prchy (01.11 2017 20:23) orig :
teď jsem dělal repas všech motůrku stačilo je promazat a potenciometry které skákali na nesmyslné hodnoty rozebrat,vyčistit odporovou dráhu a namazat vazelínou na přechodové odpory
tvému motorku na 99% nic nebylo škoda vyhozených peněz za nový. stačilo rozebrat a opravit ten trimr, ale dneska to nejsou opraváři ale vymenovaci protože je to jednodušší


Ještě dodatečně...
Původní motůrek jsem doma rozlousknul a schválně se podíval, co tam může být za problém. Českal jsem, co tam nebude uvnitř všechno za hejblata a elektrosoučátek na plošným spoji a ona je tam jen odporová dráha, ozubené kolečko se šnekem a motůrek od BOSHe. Žádná věda, ale stojí to raketu. Nicméně, i když se odporová dráha zdála být čistá, chtěl jsem jí vyndat a raději promazat, ale i když si myslím, že mám trpělivost a jsem celkem zručný, tohle bych 100% při vyndavání nějak poškodil. Navíc si nemyslím, že problém byl tam. Když jsem totiž vyndal motůrek a zkoušel s ním otáčet, něco v něm "cvakalo". Když jsem ho rozebral (a že je teda fest "slisovanej" k sobě), tak jsem zjistil, že byl nejspíše problém v jezdcích, který svírají rotor. Jeden z nich byl ulomený. Samozřejmě,že když jsem se pokoušel motorek rozebrat, tak to chtělo hrubou sílu a poškodil se. Takže nedoporučuji rozebírat s vidinou, že to opravíte Mě bylo jasné, že už ho nepoužiji, tak jsem se chtěl jsen podívat, co tam cvaká.
Takže jsem rád, že mám sice za draho, ale original nový mototek, který vydrží a bude pokoj. Nějakou čínu z Ebaye bych si tam určitě nedal, za to to nestojí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

21.12 2023 20:01


ahoy Audiňáci

mám problém na svojí B8 ale myslím že to nemá dvouzonovou klimu -

mám problém s tím že topí pouze polovina auta a to ta u spolujezdce - u řidiče je neskutečná zima

setkal se někdo s tím a ví někdo na co se podívat ? Díky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

22.12 2023 10:49


1. ukazuje neco diag?
2. rozebrat plasty nad nohama ridice a kastlik a podivat se jestli nektere tahlo ovladani klapky neni vyskocene
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

22.12 2023 10:55


hemic (22.12 2023 10:49) orig :
1. ukazuje neco diag?
2. rozebrat plasty nad nohama ridice a kastlik a podivat se jestli nektere tahlo ovladani klapky neni vyskocene


Diagnostika čistá a na to druhé se zkusím zítra kouknout .. Děkuji za radu a přesné místo je kde prosím ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

22.12 2023 14:48


Najdi si na netu obrazky 8K0820356, cela ta jednotka je schovana za MMI*/ovladanim klimy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

22.12 2023 15:33


hemic (22.12 2023 14:48) orig :
Najdi si na netu obrazky 8K0820356, cela ta jednotka je schovana za MMI*/ovladanim klimy


ok , moc děkuji. Jdu hledat a uvidím co dokážu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2017
Příspěvků: 2 | Témat: 0

před 4 dny (10:12)


Ahoj, co tady ctu tak muzu mit podobny problem. Mam audi a6 c7 avant. Po roce co jsem poridil auto jsem zjistiil, ze mi v zadu netopii klima a fouka jen vzduch. Poradite jestli to taky muzu nekde zkusit rozebrat a zkontrolovat? Idealne nejaky video navod nebo pod jakym tagem to hledat? Diky moc!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email