Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 25 listopadu 2024
Celkem je zde 892 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kalimero43
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 834
Online návštěvníků
Návštěvníků: 891
Uživatelů: 1
Celkem: 892

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 75 | Témat: 18

před 5 dní (9:29)


Ahoj všem,

před nedávnem jsem se potýkal s problémem lambdy sondy, jednotka hlásila chyby:

00537 - Lambda* (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
00525 - Oxygen (Lambda*) Sensor (G39)
05-10 - Input Open - Intermittent

Po výměně lambdy se dlouho žádná chyba nezobrazila, k tomu jsem vyčistil škrtící klapku i váhu vzduchu, zkontroloval sací potrubí - vše OK. Všiml jsem si, že pokud vyřadím, otáčky na volnoběh (cca 900) klesají hodně pomalu.

Dnes jsem si všiml, že při vyřazení otáčky spadly na 1500 a nešly dolu, celou jízdu do práce, vždy se držely stabilně na 1500 (nekolísaly). Po zapojení diagnostiky mi vyskočila nová chyba:

00537 - Lambda* (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent

Dle Ross-Tech může jít o závady:
Possible Causes
Activated Charcoal Filter Solenoid Valve 1 (N80) leaking/sticking
Injector faulty (not closing completely)
Fuel Pressure Regulator faulty

Po smazání chyba a opětovného nastartování auta vše v pořádku, auto drželo 900. Nemáte nápad, co by to mohlo dělat? Připadá mi, že se problém "zhoršuje", dřív jen otáčky klesaly pomaleji na volnoběh 900 ale dnes se držely na 1500.

Díky za rady,
H.
nahoru

sponzor





před 5 dní (9:29)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 583 | Témat: 8

před 5 dní (16:35)


Měl jsem kdysi podobný problém na 1.8 92kW a bylo to škrtící klapkou. Údajně odešla elektronika v její ŘJ.
U tebe by stálo ještě než začneš utrácet, zkontrolovat veškerá vedení vzduchu, včetně odvětrání klikovky. Pokud ještě nebyla udělána "renovace vzduchovodů", tak už za ty roky bude něco stoprocentně děravého.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

před 5 dní (18:25)


Je k dispozicii diagnostika, tak to treba nalogovat za jazdy po resete, kym to tu chybu nehadze a otacky padaju normalne na 900 a potom ked sa ta chyba znova objavi.

Podla mna to, ze otacky zostanu visiet na 1500 je len prejav toho, ze motormanagement spadol do nudzoveho rezimu pre dojazd do servisu.

Ako absolutne minimum sa treba pozriet na to, co ukazuje Lambda* sonda v prevadzke.

Ak bude sonda naozaj ukazovat nizke napatie, ergo je chudobna zmes, znamena to, ze z nejakeho dovodu sa do motora vstrekuje menej paliva nez by sa malo.

Ak bola Lambda* nedavno vymenena a sama o sebe nie je vadna, tak sa da teoreticky povazovat za ten spolahlivejsi clanok v retazci a tej hodnote sa da verit.

Moze to mat niekolko dovodov, napr.: palivove cerpadlo dost netlaci, je zaneseny palivovy filter, regulator tlaku paliva v rampe je chybny, nizke napatie na vstrekovacoch a/alebo vadna kostra motora, vadna vaha vzduchu (alebo snimac teploty/tlaku v sani, ak to este nema vahu).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2016
Příspěvků: 75 | Témat: 18

před 5 dní (20:00)


Mě je strašně divný, že to dělá občas (kromě častého pomalého padání otáček, občas se to sekne na 1300 a pak to pomalu klesne až na 900 ot, každopádně to vypadá, že se to zhoršuje, tak brzy snad zastihnu těch 1500 ot. a budu mít u sebe noťas).

Dneska jak jsem jel z práce, tak ani 1x volnoběh nezůstal na 1500 ot. (nastálo), vždy spadl na 900 ot. ale pomalu. Asi jak řikáte, bude nutný čeknout diagnostiku v momentě, kdy se otáčky seknou na 1500 ot. a porovnat fotky / hodnoty níže, kde může být problém.

Čeknul jsem chyby a zase tam byla tam samá chyba, Lower Limit.

Na jaké hodnoty bych se měl zaměřit? Je tam šíleně moc bloků a příjde mi dost informací duplicitních, např. teplota či otáčky.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email