Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 15 listopadu 2024
Celkem je zde 259 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: SandaDominik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 813
Online návštěvníků
Návštěvníků: 255
Uživatelů: 4
Celkem: 259

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

13.02 2023 6:31


Ne, díl 1J0122351 jsem neměnil, ani nevím, že tam něco takového mám, nějaký "zpětný ventil".
Nemá ho jen automat?
Naposledy upravil pckarlos dne 13.02 2023 11:18, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
sponzor





13.02 2023 6:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 190 | Témat: 28

13.02 2023 7:10


Mal som tento istý problém, nieje zaručene že ten termostat je dobrý aj keď je nový, stačí že sa dobre nezatvorí a voda ním bude aj naďalej pretekať. Môže sa stať že sa to uloženie termostatu vyosí a už je znova problém.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

10.12 2023 20:37


vyřešil toto někdo ? jelikož ten muj dělá vše jak se tu popisuje a nevím jak ho udržet na 90C
AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 280 | Témat: 37

10.12 2023 20:48


Nie a seriem na to .. už mi je to jedno ..
auto jazdi motor ide krasne

akurat ked to nieje na 90 , nekotlujem tomu na max
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

10.12 2023 21:41


To není ani možny ze to nikdo nevychytal. Pomůže to nějak zadeklovat ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2023
Příspěvků: 24 | Témat: 5

23.12 2023 19:14


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Neviem ci vám to otvorí ale Poliak na videu ukazuje ze niektoré prevodovky majú prívod vody na chladenie zaslepený... Ževraj to majú len manuálne prevodovky.. Niekto zas tvrdí že len slabšie verzie.. Toto by mohol byť rozdiel že niekomu teplotu drží a niekomu nie
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

23.12 2023 21:11


já to vyřešil takovou ochranou na chladič a jako 90C držím uplně ideálně ale u takového auta mi to příjde padlé na hlavu :/
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

24.12 2023 10:43


Vím, že je to opravdu dlouhou dobu propírané téma a že někomu to problém vyřešilo a někomu ne, ale předevčírem jsem se nas*al a vyměnil hlavní termostat, malý termostat (na jiných autech také jako termostat pro DSG*) a zpětný ventil a dále chladič zpětného vedení spalin a auto při +2 stupních drží 90 stupňů. To se mi za asi 5-6let provozu nestalo, takže neohřívání je konečně vyřešené. Zpětný ventil a malý termostat jsou těsně pod sebou za motorem u hlavy. Nejsou vidět, ale opravdu tam jsou a dají se vyměnit samostatně a nemusí se kupovat celé vedení za necelých 6tis kč. Vyčetl jsem to tady ve vláknu, vše sedí. Jen to je opruz a dělali jsme to asi 6hod bez spěchu. Třeba to někomu pomůže. Vše jsem koupil MAHLE.

A4 B8 2009 2.0tdi 105kw CAGA automat
sponzor





24.12 2023 10:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

24.12 2023 22:32


Na kolik tě toto vyšlo ? Mam tam asi s-tronic nebo co to je ale má to 8.st

Díky
Moc za podvedl
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

24.12 2023 22:36


Díky za odpověď

Nejde mi to na mobilu změnit
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2013
Příspěvků: 67 | Témat: 7

před 22h (12:41)


To samé jsem řešil na B8 2.0 TDI* CAGA. Výměna termostatů nepomohla. Letos jsem měnil motor za CAGA stejný ale novější a je po problému. Jediné co jsem na starém neměnil byl malý termostat (tzv. DSG*). tak nevím co to mohlo být. Bohužel to samé řeším na B9. Motor ale měnit nebudu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2024
Příspěvků: 1 | Témat: 0

před 2h (8:30)


[VYŘEŠENO]
Řešil jsem stejný problém. B8.5 2.0TDI 130kw, 6.st manuál, 2013.
Jak šla teplota k nule, tak po městě bylo prakticky nemožné auto zahřát na 90°C. Zahřálo se to až při jízdě na dálnici, avšak po zastavení teplota vody začala padat až na nějakých 75°C (Kontrolováno přes OBDII). V autě jsem měl nový originální termostat. Nedal jsem na názor většiny, že to je normální a dal jsem auto do servisu jako reklamaci.
V servise tam zkoušeli dát další dva originální termostaty a stejný problém. Nakonec tam dali termostat MAHLE a světe div se, auto drží 90°C. Bohužel se jedná o řadu vozidel, kde originální díl je vyroben hůře než díl třetích stran.
Snad to někomu pomůže.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email