Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 17 listopadu 2024
Celkem je zde 437 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maca_tuhyk
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 817
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 1
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72099 | Témat: 8169

před 5 dní (9:01)


Nissan Qashqai se snaží vrátit mezi elitu. S novou tváří chce zaujmout designem i příznivou cenou
Téměř už o něm přestalo být slyšet. Japonská automobilka má ovšem plány, jak se dostat zpět do povědomí českých zákazníků.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Nissan Qashqai Velký test dodávky hybrid kola motory Nissan nová nový výbava
Datum zveřejnění: Wed, 13 Nov 2024 06:00:10 +0000

Byly doby, kdy se Nissan s přehledem umisťoval mezi dvacet nejúspěšnějších značek na našem trhu. Poslední roky ale zájem o jeho modely výrazně klesal, a to i přes nezanedbatelné prodejní čísla rodinného SUV Qashqai. To se nedávno představilo v modernizované podobě, která přinesla nové technologie i atraktivnější design. Zároveň s ním automobilka přechází do nové éry, jež nabídne řadu nových vozů. A není žádným překvapením, že většina z nich bude elektrická.

Do konce tohoto roku se má představit nová generace rozměrné dodávky Nissan Interstar, kde by měl být mezi pohonnými jednotkami i elektromotor. Následující jaro rozšíří nabídku elektrického SUV Ariya sportovní verze Nismo a v tentýž roce se ukáže i nový Nissan Leaf. V plánu je také návrat legendární Micry. Na rozdíl od svého předchůdce bude ovšem pouze v bezemisní variantě.

    - Zdroj: Martin Lankaš
    -
    -
    -
Celá galerie 19

Jenomže tím japonský výrobce nehodlá končit. Během roku 2026 chystá představit ryze elektrické provedení extravagantního Nissanu Juke a ještě novou podobu jejich největšího modelu X-Trail. To vše má v Česku vést ke zvýšení atraktivity značky, a tím i ke zlepšení prodejních výsledků. Že svůj stanovený cíl berou vážně, hovoří i rozšíření jejich dealerské sítě o devět nových prodejců. Hodně si slibují od modernizace jejich bestselleru.

Výčet motorizací se nemění

Tím není nikdo jiný než právě Nissan Qashqai. Na českém trhu se poprvé objevil v roce 2007 a za tu dobu se ho celosvětově prodalo přes čtyři miliony kusů. Jeden čas se u nás prodával i v sedmimístné verzi s označením +2, nicméně pouze do příchodu druhé generace. Tehdy se nabízela se dvěma atmosférickými zážehovými motory a třemi naftovými, přičemž nejsilnější z obou pohonných variant měly k dispozici náhon na všechna kola.

Současná nabídka motorizací u třetího vydání rodinného SUV se ani po úpravě vzhledu nijak nezměnila. Stále zahrnuje přeplňovanou benzinovou třináctistovku o dvou rozličných výkonech a hybrid e-power. Automobilka tento motor považuje za mezikrok při přechodu ze spalovacích jednotek na ty plně elektrické, jelikož v sobě kombinuje oba světy. Oproti klasickým hybridům totiž kola pohání pouze elektromotor a řadový čtyřválec zde slouží jen jako generátor dobíjející baterii. Není tak třeba externího nabíjení a zároveň je dosaženo nízké spotřeby kolem pěti litrů.

Jeho efektivitu jsme si sami vyzkoušeli během krátkého testování nedaleko Benešova, nicméně o tom až za chvíli. Nejdříve se seznámíme s novinkami, co modernizace přinesla.

Odvážnější design

Nový Nissan Qashqai má oproti svému předchůdci daleko výraznější a odvážnější vzhled. Vděčí za to hlavně přední masce, kde je masivní mřížka chladiče se zabudovanými LED denními světlomety a nezaměnitelnou strukturou, která má připomínat vzor samurajské zbroje. Na zádi je pak změna jen mírná a prakticky se týká jen dolní části zadního nárazníku a také odlišného světelného podpisu. Od prostřední výbavy N-Design navíc podle automobilky září „super červenou" barvou.

V interiéru je zjevný nádech luxusu v podobě obložení palubní desky a výplní dveří Alcantarou. Upravený byl tvar středového tunelu a nepatrně se liší i vrchní část palubky. Zapracovalo se i na odhlučnění, kdy se zvětšila tloušťka skel. Nový Nissan Qashqai je zároveň o něco vybavenější. Ve standardu má nyní větší multimediální displej o velikosti 12,3 palců a novinkou je i bezdrátové připojení Apple CarPlay a Android Auto.

Ceny u jsou přitom u nejnižší specifikace Acenta stejné a se slabší třináctistovkou vyjde na 599 900 korun. Silnější varianta si řekne o 20 tisíc více a nově se v základu objevuje motor e-power za 769 990 Kč. U vyšších výbav už čísla nejsou tak optimistická, ačkoli to často dohání bohatším standardem. Například za druhý stupeň N-Connecta si připlatíte až 70 tisíc korun, u verze Tekna je rozdíl až čtyřicet tisíc a Tekna Plus si řekne až o 35 tisíc více.

Další SUVMINI Countryman s paketem JCW je hračka pro velké kluky

Mini už dávno nejsou jen kompaktní autíčka, která dělají ozdobu ženským kabelkám. A Countryman je toho důkazem. Se sportovním paketem John Cooper Works se z něj stalo turbožihadlo.
Hybridní Duster je parťákem normálního člověka. Se spací vestavbou je ideálem pro digitálního nomáda

Hybrid 140 nahrazuje úspěšný diesel, s automatem a skládací postelí je společníkem do nepohody.

Nabídku rozšířilo nové provedení N-Design. Pro něj je typické dvoubarevné lakování a největší dostupná kola o velikosti dvaceti palců. Pojí se pouze s motory v kombinaci s automatickou převodovkou a začíná na necelých 810 tisících.

Rozhodně stojí za pozornost

Modernizovaný Nissan Qashqai jsme měli možnost krátce vytáhnout na české okresky a trochu se s ním seznámit. Do rukou se nám dostala právě nová výbava N-Design s obutými dvacítkami a s motorem e-power. O něm je třeba vědět to, že samotný elektromotor má k dispozici rovných 190 koňských sil a 330 Nm točivého momentu. O produkci energie se pak stará zážehová patnáctistovka o výkonu 158 koní. To jsou více než dostatečné hodnoty i pro SUV o hmotnosti kolem 1,6 tuny.

Pohonná jednotka dokáže vůz v pár vteřinách rozpohybovat na maximální povolenou rychlost a velmi pružně reagovat na plynový pedál bez jakékoli prodlevy. Ve spojení s kvalitním odpružením, které působilo komfortně a zároveň jistě, jsme si mohli dovolit svižnou jízdu a užívat si průjezdy v ostřejších zatáčkách. Ke zběsilosti ovšem nenabádá. Řízení Nissanu je poměrně lehké a není tak citlivé, jak by se na sportovnější jízdu slušelo. Když se navíc připojí spalovací motor, aby kompenzoval rychlé vybíjení akumulátoru, je u toho docela hlučný, podobně jako motorizace s bezestupňovou převodovkou CVT.

Hlavní předností Qashqaie tak zůstává především pohodlné svezení v příjemném prostředí propracované kabiny, která odpovídá dnešním trendům i náročnosti zákazníků. Vedle toho nabídne atraktivní vzhled, bohatý standard i příznivou pořizovací cenu, jež dokáže konkurovat i nejprodávanějším SUV na našem trhu.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 5 dní (9:01)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email