Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 8 listopadu 2024
Celkem je zde 370 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LadislavVasina1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 797
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 2
Celkem: 370

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5381 | Témat: 68

29.02 2024 7:52


od toho je klub tady
sponzor





29.02 2024 7:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

31.03 2024 16:15


Vyřešení dotazu:
pomohlo u 2,8 V6 5V 30V aqd vyměna sensor teplota Temp sender 059919501 nebo 078919501B, 1 ks, 4pin hranatý. Umístění pravá hlava válců vzadu za ní. vcds motor měřené hodnoty a přístrojová deska měřené hodnoty ukazují shodné a očekávané hodnoty teploty a rafička taktéž. Děkuji všem!

Tento motor nemá Coolant temp sensor 357919369F 2pin.


a dotaz: termostat mám otevírací teplotu 92°C. Starý sensor když fungoval, motor řádně zahřátý (vcds teplota odhad 95° myslím tenkrát co jsem to zkoumal před rokem), tak na palubce rafička stoupla na cca 95 a jindy jízdou do poslední chvíle pokaždé rafička kolísala mezi 90 a 100 °C. Věděl jsem, že termostat funguje správně.
Teď s novým sensorem testováno vcdc měřené hodnoty motor + palubka shodně 98°C, rafička přesně 90 °C. Má to tak být tedka? Nebo má se to někde poladit? Přitom pár minut předtím vcds motor+palubka shodně 86° a rafička hezky před 90°. Funkci nelekat řidiče kolísáním teploty vím že existuje. A před 8 lety v jiné věci jsem na svém autě viděl rafičku na 90°a diagnostika jednoho chlapa ukazovala 78°. Ta funkce nelekat řidiče je pro mě nepředvídatelná.

Novinka zjištěná pro mě pozitivní byla, že když vcds teplota dosáhla 90°, volnoběžné otáčky v tu chvíli klesly z 700 na 640 ot/m. Tak termostat můžu hlídat tímto.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

12.06 2024 17:57


ahoj, prosím o pomoc s sehnáním lanovodů ručky na moje auto. (A4 b5 8d5 quattro* 1999).

čr obchody nemají správnou verzi s seřizovací maticí cca uprosřed délky lanovodu. Mají toho spoustu s maticí cca 100 mm od konce bovdenu s koulí. Koupen Bosch, po montáži lanovodu je matice v oblouku na konci 100 mm před třmenem, je to napružené a dále nejde to seřizovat. Audi poptáno, neumí dodat a nemá náhradu.


tedy sháním Lanovod 8d0609721AB vpravo, 8d0609721R vlevo. Staré trochu drhnou, seřizovací matice zatuhlá. Děláme při výměně zadní ramena tlumiče pružiny třmeny brzd.

Nevíte prosím kde koupit správnou verzi? zahlédl jsem něco skladem v zahraničí, podrobně jdu studovat teď. Děkuji předem za tipy.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5381 | Témat: 68

12.06 2024 18:50


Ja je koupil uz jen na trshop.audi.de
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

11.07 2024 9:03


tam neměli.

Nakonec jsem nalezl a koupil lanovody na ebay z Lotyšska. Navzdory v inzerátu dodací doby 4 - 6 týdnů, dodání do ČR reál 9 dní. Pasují tam správně, design (= provedení) jako originál. Cena 1100 + 300 Kč doprava za kus. Prodejce Spare Parts-Cheap 2017 má spoustu různých dílů
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


8D0609721R LEVÉ
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


8D0609721AB PRAVÉ
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Další nalezené možnosti a dražší byly:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

I po evropě lze najít spoustu těch nesprávných, co mají seřizovací matice na konci a ceny 500 - 1000 Kč.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

01.08 2024 12:09


Vyřešení dotazu:
Drobně mi unikala chladivka. Přičina naprasklá 8d0121403L reservoár nádrž chladivka
a kapalina stékala dolu na spoj nádrže s trubkou 23 mm. Takže to mylně vypadalo, že netěsní spoj hadice 23 mm nasunutá na nádrž. Koupen nádrž Swag. O 2 mm nesedí 3 montážní otvory. Budu muset vzít jehlový pilník a otvory vypilovat na správnou stranu, aby nádrž nebyla zatížena tahovou silou a nepraskla někde kousíček dělící rovina nádrže z formy. To mě nasr... nenapadlo co se muže stát když si koupím nový díl. Dodělej doma. Ještě se dal koupit Mahle o stovku dražší. Ale já si myslím nevím, že to bude díl ze stejné výrobní linky s jiným logem.

Zkušenost Swag nebrat šmejd nekvalitní díl. Z dříve jiná zkušenost jiné díly rozměrově chybné nešly namontovat nebrat Viktor Reiz, Skv germany.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

před 7 dní (16:33)


Ahoj, vyměnil jsem olej v převodovce (5 man quattro*), dle výrobce náplň 2,75,byl jsem u toho, mechos točil souhlasně předními koly aby vyhnal bubliny, nalil 3 litry akorát začalo vytekat plnicim otvorem. Dle jaknato má být hladina po otvor. (dle jaknato u jiné převodovky 10 mm pod okraj). Po výměně jizda řazení je tužší (synchronizace trvá déle nebo nutno použít větší sílu, jedničku za jízdy zaradim opět později, meziplyny se dělají hůře než předtím nezvyk).

Dotaz: je to normální? Čekal jsem snadnější řazení. Specs oleje můžu dohledat.
AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 148 | Témat: 16

před 7 dní (16:45)


Nevím jak u Audi, ale u passata pořádně funguje jen olej v origo baleních (cca 1100,-/l). Nevím proč, ale je to tak. Cokoli jiného, byť se správnou specifikací a byl problém.
sponzor





před 7 dní (16:45)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1619 | Témat: 39

před 7 dní (16:56)


nedávno jsem měnil olej, a dával jsem originál, levný nebyl myslím 1400/litr, ale všechno maká hladce. Cos použil za olej?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 8

před 7 dní (17:02)


Ahoj. Já měnil olej u B5 1.8 Převodovka* DWH. Jedna před FL se "zamačkávací" zpátečkou (290 000 km) a druhá po FL kde zpátečku zamačkávat netřeba (280 000 km).
U starší verze jsem dal olej Valvoline TDL Pro Heavy Duty 75W-90, ale nemá předepsanou specifikaci G052. Za studena je řazení tužší, ale jak se to ohřeje, tak tam kvalty padají jako po másle. Skoro jako by tu řadičku do kulisy něco vtahovalo.
Do FL verze jsem dal přesně to co tam má být - Valvoline TDL 75W 90 spec. G052. Řazení se citelně zlepšilo a už není takové "gumové". Nepociťuji rozdíl ve snadnosti řazení v závislosti na teplotě oleje.
Ale pocitově líp funguje ta starší Převodovka* s vyšším nájezdem a "nesprávným" olejem.
Takže pocit z řazení se v obou případech změnil a to k lepšímu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

před 7 dní (18:55)


audiss (01.11 2024 16:33) orig :
Ahoj, vyměnil jsem olej v převodovce (5 man quattro*), dle výrobce náplň 2,75,byl jsem u toho, mechos točil souhlasně předními koly aby vyhnal bubliny, nalil 3 litry akorát začalo vytekat plnicim otvorem. Dle jaknato má být hladina po otvor. (dle jaknato u jiné převodovky 10 mm pod okraj). Po výměně jizda řazení je tužší (synchronizace trvá déle nebo nutno použít větší sílu, jedničku za jízdy zaradim opět později, meziplyny se dělají hůře než předtím nezvyk).

Dotaz: je to normální? Čekal jsem snadnější řazení. Specs oleje můžu dohledat.

studoval jsem (cíl gl4) a koupil jsem SHELL SPIRAX S4 G 75W-90 - 1 l GL-4, specs
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Správně? špatně? správně ale nemusí nefungovat jako originál?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

před 10h (15:04)


Ahoj, děkuji za reakce na olej.
========

Potřebuju novou tuto hadici. Nemůžu dohledat spolehlivě provedení. Nevíte jaký je rozdíl mezi těmito? děkuji předem.
8d0121109g
8d0121109n
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5381 | Témat: 68

před 10h (15:24)


G by mela byt stejne prumery na obou stranach, N ruzne. Je to na tvoje auto?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.3. 2008
Příspěvků: 296 | Témat: 31

před 8h (16:50)


Ano. Děkuji Wauzzz8dzxa300175.
Podle fyzické obhlidky motoru si myslím že tam mám M (hadicove potrubí ze třech hadic asi). Ale mechanik říká že mám koupit G nebo N krátká hadice. Tak já nevím. Možná to mechoš myslel tak, že na staré potrubí M je schopen nasadit a zatesnit sponou novou hadici pouze G nebo N. Už mě to štve.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5381 | Témat: 68

před 2h (22:45)


V tom pripade by mi to vychazelo na N. Mechos chce nahradit jen posledni kus, coz asi chapu. Ruku do ohne za to bohuzel nemuzu dat, protoze mi chybi kontext
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email