Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 5 listopadu 2024
Celkem je zde 733 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kippaaan
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 793
Online návštěvníků
Návštěvníků: 728
Uživatelů: 5
Celkem: 733

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72021 | Témat: 8169

před 9h (9:00)


Hyundai i30 SW 1.5 T-GDI N Line: Když chcete „enko", ale potřebujete kombík
Í-třicítka do starého železa ještě nepataří. Naopak, po lehké modernizaci a s paketem N Line je to takové baby „enko" v kombíku.

Autor: Hugo
Kategorie: Hyundai i30 Velký test auto Hyundai kola podvozek
Datum zveřejnění: Tue, 05 Nov 2024 06:21:02 +0000

Hyundai i30 třetí generace je na trhu již od roku 2016, ale stále ukazuje, že má co nabídnout. Nedávná decentní modernizace mu prodloužila život a přinesla jemné úpravy.

I když se na první pohled změny mohou zdát nenápadné, í-třicítka opravdu prošla decentním omlazením. Nová je maska chladiče, mírně upravený nárazník a sedm nových barevných odstínů.

Nové detaily vozu dodávají svěží vzhled a obzvláště ve sportovně střiženém paketu N Line na 18" kolech připomíná tenhle kombík ostrou verzi i30 N. Ta se bohužel v karoserii kombi nevyrábí, což je velká škoda, protože to tomuhle autu neskutečně sekne. Líbí se mi také, že má výfuk poctivou dvojitou koncovku, ne žádné plastové atrapy.

    - Zdroj: Hugo Kottás
    -
    -
    -
Celá galerie 23
Moc netáhne...

Pod kapotou najdeme jako maximum bohužel jenom přeplňovanou jednotku 1.5 T-GDI s výkonem 140 koní, což je kvůli přísnějším emisním limitům o 18 koní méně než dřív. To se promítá i do akcelerace - na stovku se dostane za vlažných deset sekund.

Dynamika tedy není jeho hlavní předností, ačkoliv na zcela běžnou jízdu bohatě stačí. Důležitější je, že je pohonné ústrojí s 48voltovým mild-hybridní architekturou dobře sladěné, ačkoliv bych osobně víc uvítal, kdybych mohl s autem víc plachtit.

Spotřeba paliva potom nenadchne, ale ani nezklame. Dlouhodobý průměr se držel na 7,1 l/100 km, čehož jsem dosáhl za týden ježdění i já. Dálniční přesuny na hranici zákonného limitu potom znamenají 6,5 litru, městské popojíždění potom klidně i přes osm litrů.

Zdroj: Hugo Kottás
...ale skvěle zatáčí

Jednou z největších předností i30 SW s paketem N Line je jeho podvozek. Osmnáctipalcová kola jsou už na komfortu trochu znát, ale z posádky duši nevytřese. Odpružení zvládá jak nerovnosti, tak zatáčky. Jistý podvozek společně s výbornými pneumatikami Michelin Pilot Sport 4 a přesným řízením udělá radost zejména na klikatých cestách.

Tomu pomáhá i skvěle padnoucí volant se sportovním designem a červeným obšíváním, jako najdeme v ostrém modelu N. Pochopitelně bez dvou tlačítek nastavující sportovní jízdní režimy. Perfektní úchop ale zůstal, bohužel posaz je na můj vkus až příliš vysoký. Rád bych zapadl do sedačky, která má jinak fajn boční vedení, o dost níž.

V interiéru jinak potěší modernizovaný infotainment s digitálním přístrojovým panelem o velikosti 4,2" a příplatkovým 10,25palcovým displejem. Kvalitní materiály a výborná ergonomie se zachováním většiny fyzických tlačítek zajišťují příjemné prostředí.

Podívejte se na videotest Hyundai i30 SW

Otravnější je vypínání povinného upozornění na překročení maximální povolené rychlosti, které musíte hledat v hloubi nabídky. Položku v menu sice můžete přiřadit na programovatelné tlačítko s hvězdičkou, nicméně vyvolání funkce je dosti pomalé. Pro modelový rok 2025 by ale vypínání mělo být jednodušší.

Výhodná koupě

Pokud jde o prostor, i30 kombi má co nabídnout, i když zadní sedadla poskytují méně prostoru než konkurence a také kratší zadní dveře malinko znesnadňují nastupování/vystupování či manipulaci s dětskou autosedačkou.

Naopak zavazadlový prostor o objemu 602 litrů je naprosto dostatečný a ocení ho všichni, kdo potřebují dostatek místa.

Hyundai i30 SW 1.5 T-GDI je rodinným kombíkem za stále velmi slušné peníze, za něž dostanete poctivé auto s příjemným benzinovým motorem, dostatkem prostoru a takovou tou oldschool ergonomií plnou čudlíků.

Ve sportovně laděném paketu N Line potom přidává styl i30 N - které jako kombík bohužel neexistuje - a hodně slušnou ovladatelnost při zachování přijatelného jízdního komfortu.

Testy rodinných kombíkůRenault Megane Grandtour je víc Simply Clever než Octavia Combi. A stojí „rozum"

Normální rodinný kombík za rozumné peníze, to už se dneska moc nevidí.
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI na LPG: Netradiční šetřílek

Octavii Combi si většinou pořídíte s naftovým motorem, případně na CNG. Víte ale, že můžete jezdit klidně i LPG? Jedno takové auto jsme vyzkoušeli.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 9h (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email