Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 749 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JustMonroe
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 888
Online návštěvníků
Návštěvníků: 749
Uživatelů: 0
Celkem: 749

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2018
Příspěvků: 10 | Témat: 1

03.04 2024 22:41


Ahoj všem. Jdu se poradit zda někdo neřešil stejný problém jako já. Jedná se o Audi A6 Avant 2.7tdi BPP 132kW predokolka Multitronic*. Najeto 410000km. Cca již při 380000km jsem občas zaznamenal zvýšené vibrace nebo spíše dunění v kabině, když jsem zastavil např. na křižovatce při zařazeném D. Nebylo to ale vždy. Když k tomu došlo, většinou stačilo mírně popojet a přestalo to. Cca od 395000km se problém zhoršil a dělá to vždy když takto stojím a dokonce někdy i při volnoběhu na N nebo P. Co jsem vysledovat tak často na to mělo vliv to, že když jsem zvolil R a nechal převodovku uvést do tahu a poté dal P tak vibrace zcela utichly. Problém jsem tedy začal řešit. Mám nové silentbloky v napravnici, nové všechny ramena a uložení tlumičů, nové poloosy, nové uložení motoru, které jsem skrze tyto vibrace a dunění měnil, ovšem vše je věže změny. Cca při 400000km mi umřela Převodovka* resp. začala hučet což mi dalo najevo že vibrace možná pocházely ze začínajícího problémů s převodovkou. Převodovku mám po repasi ale dunění a vibrace v kabině stále trvají. Pro tě převodovce jsem si rovnou dělal sám i rozvody. Měl jsem volnější vířivé klapky takže jsem provedl výměnu a vyčištění celého sání a při jednom i vyčištění DPF*. Už nevím po čem jít. Chystám se ještě na přetěsnění vstriků a ideálně rovnou vyčistit v ultrazvuku. Setkal se někdy někdo s takovým problémem a našel řešení? Případně kdyby byl někdo z okolí Ostravy kdo by byl schopen dát někde kafe a řeč co by to mohlo být. Je to sice stará kára ale mám ji v perfektním stavu. Starám se o ní jak nejlíp umím tak se jí prostě zbavovat nechci a toto mě trochu trápí. Do té doby než se to ozvalo to bylo jako v bavlnce. Kromě vstriků mě nic dalšího nenapada. Budu rád za veškeré rady. Práce si na autě dělám sám takže vše co bylo děláno je uděláno 100% správně a precizně.
nahoru

sponzor





03.04 2024 22:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

05.04 2024 6:33


Od zaciatku si siel na to zle. Prevodovka a este k tomu CVT* nemoze vibrovat, pri stati v nej samotnej rotuju len tak lahke casti, ze nemoze vibrovat. Pri zaradenom D a R je motor ciastocne v zatazi, mas vadny niektory vstreky/vstreky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2018
Příspěvků: 10 | Témat: 1

05.04 2024 22:55


Převodovku jsem nerepasoval kvůli vibrací, ale kvůli toho že začala hučet. Do té doby jsem měl Multitronic* za extrémně složitou věc, nicméně po rozebrání jsem zjistil že tam toho moc není. Každopádně jsem si říkal že když hučí, asi bude nějaká vůle v ložisku a že i ty vibrace to možná způsobí, ale nestalo se. Vzhledem k podezření na vstřiky, protože už mě také nic jiného nenapadá a jsou stále původní a auto má 410000km tak jsem se rozhodl je přetěsnit takže je rovnou dám na stolici. Jen k tě vstřikům... Na BMW 3.0d mi pomohlo odhalit špatný vstřik test přepadu kdy mi jeden pouštěl dvakrát tolik nafty než ostatní. Máš zkušenost s tímto testem o u A6? Chystám se jej také udělat. Každopádně je mi jasné že to jak umí prášit, jak rychle reaguje, atd, mi ukáže až právě stolice.

Mimochodem děkuji za radu a rychlou reakci. Věřím že se podaří toto odstranit a zachránit starou leštěnku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2018
Příspěvků: 10 | Témat: 1

12.05 2024 8:27


Tak jsem se posunul k těm vstrikům. Bohužel problém nevyřešily.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

13.05 2024 20:27


Dal si von a do BOSCH servisu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2018
Příspěvků: 10 | Témat: 1

03.11 2024 19:52


Ano dal, vstriky jsou aktuálně nové a motor běží úplně stejné jako předtím bez problémů jen ty vibrace a dunění tam pořád jsou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email