Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 4 listopadu 2024
Celkem je zde 1059 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LukeMorris
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 792
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1055
Uživatelů: 4
Celkem: 1059

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72015 | Témat: 8169

před 3 dny (9:00)


Kia útočí s Davidem a Goliášem. Modernizované vozy potěší začátečníky i náročné
Ačkoliv víme, že v rámci širšího balíčku Fit for 55 má od roku 2035 platit v Evropské unii zákaz prodeje nových vozidel se spalovacími motory, ne každý výrobce podléhá panice. Velmi dobrým příkladem racionálního obchodního myšlení je společnost Kia.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Kia Kia Picanto Kia Sorento airbag hybrid motory pohon Smart tempomat výbava zadní světlomety
Datum zveřejnění: Fri, 01 Nov 2024 11:51:32 +0000

Jihokorejská automobilka Kia se sice dlouhodobě profiluje jako silný podporovatel udržitelné mobility, na rozdíl od některých jiných značek však nezapomíná ani na řidiče spalovacích motorů. Dává to ostatně smysl. Zákaz prodeje nových vozů se spalovacím motorem má v Evropské unii začít platit až v roce 2035. Do té doby tudíž není nutné zavírat před dosud nejpopulárnější pohonnou technologií zrak. Ostatně mnohé automobilky jako by zapomněly, že se po roce 2035 stále budou moci prodávat starší vozy. A někdo je do té doby musí na trh distribuovat.

Udržitelnost i podpora spalovacích pohonů

Kia proto volí v rámci strategie racionální přístup k automobilovému byznysu. Jistě, globální strategií automobilky zajisté zůstává podpora udržitelné mobility a čistější planety do několika let, nesmí to však být výměnou za nespokojené řidiče, kteří dosud mají vůči elektromobilitě předsudky. Ti obvykle chtějí zůstat čistě u spalovacích pohonných jednotek, ti odvážnější už pomrkávají po hybridních vozech. A ti všichni si ve vozovém parku Kia i v nejbližší budoucnosti vyberou své favority.

Zdroj: Kia

Společnost Kia si aktuálně stojí za tím, že do roku 2027 představí hned 15 čistě bateriových modelů, které napomohou adopci elektromobility ve světě. Jedenácti z představených modelů se dočkáme i v rámci EU a samozřejmě i v rámci České republiky. Přesto hodlá v blízké budoucnosti i nadále podporovat spalovací motory a různé variace obou pohonů. Což je zcela logická cesta ve snaze vyhovět v současné době všem a zároveň hledět kupředu.

David a Goliáš mezi vozy Kia

Velmi dobrou ukázkou snažení jihokorejské automobilky jsou letošní modely Kia Sorento a Kia Picanto, které jsou pomyslným Goliášem a Davidem ve vozovém parku společnosti. Zatímco Picanto, nejmenší vůz z rodiny Kia, láká na velice příznivou cenu a benzínový pohon. Sorento pokrývá jak zájem řidičů o spalovací pohon (v tomto případě Diesel), tak částečný zájem o elektromobilitu skrze pohon hybridní a plug-in hybridní. Ostatně jedná se o největší SUV značky Kia, jež ještě spalovací jednotku nabízí. Větší Kia EV9 už je vybaven čistě bateriovým pohonem.

Právě od modelu EV9 si Sorento ve své modernizované verzi bere hned několika zajímavých atributů. Řidiči mohou vybírat z deseti barevných provedení karoserie. Mohou se rovněž těšit na zadní světlomety v designu hvězdné mapy, nebo sdružený digitální přístrojový štít včetně 12,3palcové obrazovky infotainmentu.

Zdroj: Kia
Obr Sorento

Vůz disponuje i vylepšenými asistenčními systémy řidiče, jako jsou například boční parkovací senzory, rozšířený systém autonomního brzdění FCA nebo rozšířený asistent pro jízdu po dálnici s hlídáním pro vybočení z jízdního pruhu HDA II. Za zmínku stojí také funkce digitálního klíče nebo čtečka otisku prstu. Milovníci nejvyšší výbavy TOP si zase jistě dopřejí prémiová relaxační sedadla. Právě nejvyšší výbava nabízí rovněž kožené čalounění Nappa a také panoramatické střešní okno.

Kia má od Sorenta pochopitelně vysoká očekávání. Model v minulých letech vyhrál hned několik ocenění a jeho nejnovější verze přináší přepracovaný design exteriéru i interiéru včetně zábavní a asistenční výbavy. Sorento je přitom dostupný ve třech úrovních výbavy - Exclusive nabízí Diesel i Hybrid od 1 199 980 Kč. Varianta Premium je cenově ukotvena na 1 379 980 Kč pro Diesel i Hybrid. Plug-in hybrid stojí 1 534 980 Kč. Nejvyšší variantou je již zmíněný TOP, v němž najdeme rovněž varianty pohonu Diesel a Hybrid se stejnou cenou 1 489 980 Kč, případně Plug-in hybrid za cenu 1 639 980 Kč.

Lidové Picanto

Zatímco u Sorenta platí, že jde o luxusní SUV pro celou rodinu, který obsáhne prakticky veškeré potřeby klientů od výbavy po bezpečnost, malinkaté Picanto nabízí ideální řešení spíše jinému typu řidičů. I vzhledem k ceně, která startuje na 319 980 Kč, cílí spíše na mladší a začínající šoféry. Případně je ideálním druhým vozem do rodiny, kde pohodlně zastane funkci vozidla na rozvážení po kroužcích či na nákupy. S nižší cenou se samozřejmě váží určité kompromisy v rozměrech a technologiích. Kia si nicméně zakládá na balancu mezi cenou a výkonem.

Zdroj: Kia

Nejnižší řada Active nabízí 1.0 DPI motor o výkonu 46 kW (63 k). Ten je ideální volbou pro motoristy kladoucí nejvyšší důraz na provozní hospodárnost. Ve standardní výbavě zákazníci dostanou například přístrojovou desku Supervision s 4,2″ s barevným displejem, integrovanou GPS navigaci s 8″ barevným dotykovým displejem včetně podpory Android Auto/Apple CarPlay a digitálního rádia. Ve výbavě najdeme také airbag řidiče a spolujezdce. Nechybí boční a záclonové airbagy, tempomat s omezovačem rychlosti, elektronický stabilizační systém, zadní parkovací kamera, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu nebo elektrické ovládání zpětných zrcátek s vyhříváním.

Verze i pro sportovnější duše

Řada Comfort (od 354 980 Kč) přidává manuální klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, loketní opěrku předních sedadel, chromové vnitřní kliky dveří, dvojitou podlahu zavazadlového prostoru, systém upozornění na přítomnost osob vzadu (ROA) nebo umělou kůží potažený volant a hlavici řadicí páky.

Třetí variantou je pak sportovnější GT-Line. Zde se o pohon stará benzinový motor DPI o objemu 1,2 litru, který poskytuje výkon 58 kW (79 k). Ve standardní výbavě jsou oproti stupni Comfort navíc zatmavená zadní skla a solární čelní sklo. Nechybí automatická klimatizace, umělou kůží potažený volant, bezklíčový vstup Smart Key a startovací tlačítko, hlavní světlomety LED spolu se zadními světlomety LED a také denní LED svícení se světelnou lištou. Za tuto variantu s manuální převodovkou řidiči zaplatí cenu od 454 980 Kč.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





před 3 dny (9:00)


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email